استخدام دانشگاه علوم پزشکی سال ۹۵ (اطلاعیه جدید)

0
امتیاز 0 از 0 رای
ای سوال

استخدام دانشگاه علوم پزشکی ۹۵

آخرین اخبار مربوط به استخدام دانشگاه علوم پزشکی کشور را از ای سوال دریافت نمائید…

? دی ماه ۹۵

اطلاعیه جدید در رابطه با شرایط بومی داوطلبان

سازمان سنجش در رابطه با استخدام دانشگاه علوم پزشکی ۹۵ و در مورد ۷ خوشه شغلی وزارت بهداشت در سومین آزمون فراگیر دستگاه های اجرای اطلاعیه جدیدی منتشر نمود که متن کامل خبر را می توانید در ذیل مشاهده نمائید.

متن کامل اطلاعیه سازمان سنجش در مورد شرایط داوطلبان بومی استخدامی وزارت بهداشت


استخدام دانشگاه علوم پزشکی

? مرداد ۹۵

زمان آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی ۹۵

با توجه به اطلاعیه ای که در روز ۲۱ شهریور ۹۵ منتشر خواهد شد داوطلبان می بایست در سایت سازمان سنجش ثبت نام نمایند.در همین راستا تاریخ آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی ۹۵ از تاریخ ۱۹ شهریور به نیمه دوم آبان ماه امسال منتقل خواهد شد و البته تاریخ دقیق در روز ۲۱ شهریور امسال به اطلاع عموم خواهد رسید.

دانلود سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشکی


 icon-align-right تمدید مهلت ثبت نام و شرکت در آزمون استخدامی دانشگاههای علوم پزشکی

پیرو اطلاعیه مورخ ۲۸/۴/۹۵ و همچنین اطلاعیه مربوط به برخی اصلاحات در دفترچه راهنمای ثبت‌ نام در تاریخ ۹۵/۵/۴، بدین وسیله به اطلاع کلیه متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در آزمون استخدامی دانشگاههای علوم پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شهریور ماه سال ۱۳۹۵ می‌رساند.

به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ (۹۵/۵/۶) برای ثبت‌نام اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده که تا روز یکشنبه مورخ ۹۵/۵/۱۰ بتوانند نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

دانلود سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشکی

لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اطلاعیه اصلاحات مربوطه (دفترچه راهنما و اطلاعیه های مربوط به اصلاحات از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قابل دسترسی است) و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org  مراجعه و نسبت به ثبت نام در آزمون مذکور اقدام نمایند.
ضمناً آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به ثبت نام اقدام نموده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خوددرصورت نیاز اقدام نمایند.


? مرداد ۹۵

استخدام دانشگاه علوم پزشکی در سال ۹۵

  مرداد ۹۵ – شروع استخدام دانشگاههای ‌علوم ‌پزشکی ‌وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

دانشگاهها / دانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تابعه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در نظر دارند برای تامین نیروهای مورد نیاز خود از محل مجوزهای شماره ۴۴۸۱۱۴ مورخ ۲۵/۱۲/۹۴ سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، افراد واجد شرایط را از طریق امتحان کتبی (در حیطه های عمومی و تخصصی) و مصاحبه استخدامی به شرح ذیل به صورت پیمانی استخدام نمایند.


? اسفند ۹۴

استخدام دانشگاه علوم پزشکی تهران سال ۹۴

طبق فراخوانی که از طرف دانشگاه علوم پزشکی منتشر شده است، این دانشگاه تصمیم به جذب افراد با صلاحیت از طریق برگزاری آزمون و مصاحبه را دارد که این افراد به صورت قراردادی مشغول به کار خواهند شد.با هم به بررسی متن این فراخوان خواهیم پرداخت.جزئیات استخدام دانشگاه علوم پزشکی تهران را در ادامه خواهید خواند.

دانلود سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشکی

طبق این فراخوان معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران قصد دارد از افراد دارای مدرک کارشناسی بهداشت عمومی دعوت به همکاری نماید.این افراد جهت ارائه خدمات بهداشتی درمانی در واحدهای تحت پوشش از طریق شرکت در آزمون استخدامی و قبولی در مصاحبه و گزینش انتخاب خواند شد و مشغول به کار می شوند.لازم به ذکر است که این استخدام صرفا” مختص آقایان می باشد که برای ثبت نام می بایست مدارک خود را از ۱۶ تا ۲۶ اسفند در ساعات ۹ صبح تا ۱۴ بعد از ظهر (به غیر از ایام پنج شبه و جمعه) به نشانی:تهران/خیابان حافظ(تقاطع جمهوری)/ساختمان وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی/طبقه اول/معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران/ به واحد «گزوه مدیدیت بیماریهای واگیر» تحویل دهند.

دوستان و علاقمندان توجه داشته باشید که ثبت نام صرفا” به صورت حضوری انجام خواهد شد و فقط از طریق مراجعه به آدرس ذکر شده می توانید برای آزمون مذکور اقدام نمایید.همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر درباره استخدام دانشگاه علوم پزشکی تهران می توانید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

۶۶۷۱۴۱۳۳-۶۳۴۵۳۳۳۷-۶۳۴۵۳۳۳۶

برای دیدن متن کامل آگهی کلیک کنید


? اسفند ۹۴

استخدام دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه سال ۹۴

طبق آگهی منتشر شده از طرف دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، این دانشگاه تصمیم دارد از افراد واجد شرایط برای تامین نیروهای مراقبت اولیه سلامت در مناطق حاشیه ای و شهرهای ۲۰ تا ۵۰ هزار نفر دعوت به همکاری نمایید.این افراد از طریق قبولی در آزمون تخصصی و همچنین گزینش جذب خواهند شد.

دانلود سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشکی

رشته های اعلام شده برای شرکت در این آزمون بدین شرح می باشد: لیسانس بهداشت حرفه ای، لیسانس بهداشت محیط، لیسانس و فوق لیسانس تغذیه، لیسانس مبارزه با بیماری ها، فوق دیپلم و لیسانس بهداشت خانواده، فوق دیپلم و لیسانس مامایی

دوستان و علاقمندان عزیز برای کسب اطلاعات بیشتر درباره استخدام دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه می توانید به آدرس www.register.poorsam مراجعه نمایید.همچنین بدین منظور می توانید به این آدرس www.kums.ac.ir  نیز مراجعه کنید.


? اسفند ۹۴

استخدام دانشگاه علوم پزشکی زاهدان سال ۹۴

دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تصمیم به جذب هیات علمی پیمانی دارد که به همین منظور آگهی مبنی بر همین موضوع منتشر کرده است که در ادامه آن را می خوانیم:

با استعانت از درگاه خداوند متعال به اطلاع می رساند، هیات مرکزی جذب اعضای هیات علمی مرکز امور هیئت علمی معاونت آموزشی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی سیزدهمین فراخوان جذب و استخدام عضو هیات علمی پیمانی در رشته های علوم پایه و بالینی دانشگاهها / دانشکده‌های علوم پزشکی و موسسات آموزش عالی و پژوهشی وابسته را برگزار می‌نماید ثبت نام به صورت متمرکز و اینترنتی بوده و ملاک ثبت نام در فراخوان متقاضیان گرفتن کد رهگیری و ارسال مدارک درخواستی در مهلت مقرر بصورت حضوری یا پستی به دبیرخانه هیات اجرایی جذب هیات علمی دانشگاه مربوطه می‌باشد.

دانشگاه علوم پزشکی

دانلود سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشکی

استخدام دانشگاه علوم پزشکی 95 آخرین اخبار مربوط به استخدام دانشگاه علوم پزشکی کشور را از ای سوال دریافت نمائید... ? دی ماه 95 ✅ اطلاعیه جدید در رابطه با شرایط بومی داوطلبان سازمان سنجش در رابطه با استخدام دانشگاه علوم پزشکی 95 و در مورد 7 خوشه شغلی وزارت بهداشت در سومین آزمون فراگیر دستگاه های اجرای اطلاعیه جدیدی منتشر نمود که متن ...
0
امتیاز 0 از 0 رای
پیشنهاد مطالعه ای سوال به شما
4
امتیاز 4 از 2 رای
content_copy
6142
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy
5386
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy
3106