استخدام سازمان میراث فرهنگی سال ۹۸ (آخرین اخبار استخدامی سازمان)

2.7
امتیاز 2.7 از 3 رای
ای سوال

استخدام سازمان میراث فرهنگی سال ۹۸

آخرین اخبار استخدام سازمان میراث فرهنگی را می توانید در این بخش از اخبار استخدامی ای سوال دریافت نمائید.مطمئنا تمام تلاش ما برای ارائه این اخبار در سریع ترین زمان ممکن خواهد بود.


استخدام سازمان میراث فرهنگی

۲۴-آبان-۹۴

استخدام سازمان میراث فرهنگی (مشاورین معماری و طراحی تاسیسات گردشگری)

اداره سازمان میراث فرهنگی استان یزد برای اجرای پروژه های گردشگری در این استان تصمیم به جذب مشاوران معماری و طراحی دارد.این اداره با استفاده از تجربه و تخصص مشاوران معماری و طراحی قصد دارد به فضای صنعت گردشگری رونق تازه ای بدهد.محمدرضا نصیری عنوان کرد: با توجه به روند رو به رشد سرمایه گذاری در تاسیسات گردشگری و آغاز تحرکی جدید در این بخش در نظر دارد پروژه های موجود به مشاوران معماری و طرح دارای مجوز، رتبه و گواهینامه فعالیت جهت طراحی و مشاوره ارائه کنند.

به همین منظور از شرکت های فعال در این زمینه دعوت به همکاری می شود.شرکت های فعال در این بخش می توانند جهت آگاهی از شرایط اطلاعات و رزومه کاری خود را به آدرس زیر ارسال نمایند.همچنین ایمیل سازمان نیز برای دریافت رزومه به شرح زیر است:

خیابان امام خمینی (ره) ـ خیابان شهید ابراهیمی ـ اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ـ معاونت برنامه ریزی و سرمایه گذاری

پست الکترونیکی syazd@chmail.ir


۶-آبان-۹۴

استخدام چهار هزار نیروی حفاظت از میراث فرهنگی

به گزارش خبر گزاری مهر سازمان میراث فرهنگی تصمیم به جذب چهار هزار نفر برای حفاظت از میراث فرهنگی دارد.سرهنگ محمد کربلایی در این باره خبر داد که:این چهار هزار نفر که برای حفاظت از میراث فرهنگی جذب این سازمان خواهند شد کاری است که در برنامه ششم توسعه حتما به آن خواهیم پرداخت.ایشان در این مورد به این نکته اشاره کردند که هم اکنون تعداد نیرو های یگان حفاظت میراث فرهنگی در حد مطلوب نیست و با این افزایش به میزان ۴ هزار نفر این کمبود جبران خواهد شد.

فرمانده یگان محافظت از میراث فرهنگی افزود:این افزایش نیرو طی مدت پنج سال انجام خواهد شد.پس از اجرایی شدن این درخواست طرح تقسیم نیروها انجام خواهد شد. این تقسیم بندی براساس نیاز و اولویت هر استان در محوطه ها و بناهای تاریخی و موزه ها انجام می شود.

استخدام سازمان میراث فرهنگی

 

استخدام سازمان میراث فرهنگی سال ۹۸ آخرین اخبار استخدام سازمان میراث فرهنگی را می توانید در این بخش از اخبار استخدامی ای سوال دریافت نمائید.مطمئنا تمام تلاش ما برای ارائه این اخبار در سریع ترین زمان ممکن خواهد بود. ۲۴-آبان-۹۴ استخدام سازمان میراث فرهنگی (مشاورین معماری و طراحی تاسیسات گردشگری) اداره سازمان میراث فرهنگی استان یزد برای اجرای پروژه های گردشگری در این استان ...
2.7
امتیاز 2.7 از 3 رای
پیشنهاد مطالعه ای سوال به شما
4
امتیاز 4 از 2 رای
content_copy
6156
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy
5401
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy
3115