استخدام شهرداری آذربایجان شرقی سال ۹۸

0
امتیاز 0 از 0 رای
ای سوال

استخدام شهرداری آذربایجان شرقی

آخرین اخبار استخدام شهرداری آذربایجان شرقی را می توانید در این بخش دریافت نمایید.این اخبار بلافاصله پس از انتشار تقدیم حضور شما خواهد شد.

پیشنهاد مطالعه : سوالات استخدامی شهرداری


آرشیو اخبار استخدام شهرداری آذربایجان شرقی

استخدام شهرداری آذربایجان شرقی

استخدام شهرداری آذربایجان شرقی سال ۹۴ به تعداد ۸۴ نفر

طبق اعلام رسمی مدیرکل امور شهری استانداری این استان در آزمون سراسری پیش رو ،شهرداری آذربایجان شرقی مجوز استخدام ۸۴ نفر را دارد.که این افراد جهت تکمیل نیروی متخصص و کارامد مورد نیاز در این استان جذب خواهند شد و نحوه استخدام آنها به صورت پیمانی خواهد بود.

مرتضی علیخانی در این باره افزود:در آزمون پیش رو که تمامی استان ها مجوز استخدام را دارند،هر استان بر اساس نیازی که دارد و شاخص های دیگری چون ویژگی‌های اختصاصی هر شهر، جمعیت، اعتبار سنواتی و درصد تحقق پست‌های سازمانی مشخص میکند که هر شهر به چه میزان به نیروی جدید احتیاج دارد و ما هم در استان با ارائه این شاخص ها توانستیم مجوز ۸۴ نفر را دریافت کنیم.

ایشان درمورد چگونگی این آزمون و نحوه ثبت نام اینگونه گفت: این آزمون در نیمه دوم آذر ماه قرار است برگزار شود که در تبریز هم مانند دیگر شهرهای کشور به طور همزمان به آن پرداخته خواهد شد.در این آزمون از مدارک دیپلم تا فوق لیسانس می توانند ثبت نام کنند و در آزمون شرکت کنند با شرط اینکه مدارکشان از مراکز معتبر باشد.

داوطلبین عزیز توجه نمایید که آگهی استخدام شهرداری آذربایجان شرقی هنوز منتشر نشده است و طبق گفته مدیر کل امور شهری این استان، این آگهی در روز های آینده منتشر خواهد شد.همچنین برای مشاهده این آگهی در سایت استانداری روی لینک زیر کلیک کنید.

آگهی استخدام شهرداری آذربایجان شرقی در سال ۹۴


۲۴-شهریور-۹۴

شهرداری ها نباید بدون مجوز استخدام نمایند

مرتضی علیخانی در حاشیه نشست شورای سازمان همیاری شهرداری‌های استان در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری فارس در مورد جذب نیرو در شهرداری های استان تاکید کرد و بسیار تاکید کرد این جذب نیرو باید مثل همیشه در حیطه قانون باشد و پس از اخذ مجوز انجام شود.

وی در اینباره گفت: جذب نیروی جدید برای شهرداری از سمت وزارت کشور ممنوع شده است ولی با این وجود بعضی از شهرستان ها نسبت به این ابلاغ بی توجه بوده اند و اقدام به جذب نیرو کرده اند که حتماً با آنها برخورد خواهد شد.مجوز هر گونه استخدامی در شهرداری ها حتما می بایست از وزارت کشور صادر شود.سهمیه استخدامی شهرداری‌های استان بر اساس نیاز آنان تا پایان شهریور اعلام می‌شود تا در مهر ماه نسبت به برگزاری آزمون استخدامی اقدام کنیم.

استخدام شهرداری آذربایجان شرقی آخرین اخبار استخدام شهرداری آذربایجان شرقی را می توانید در این بخش دریافت نمایید.این اخبار بلافاصله پس از انتشار تقدیم حضور شما خواهد شد. پیشنهاد مطالعه : سوالات استخدامی شهرداری آرشیو اخبار استخدام شهرداری آذربایجان شرقی استخدام شهرداری آذربایجان شرقی سال ۹۴ به تعداد ۸۴ نفر طبق اعلام رسمی مدیرکل امور شهری استانداری این استان در آزمون سراسری پیش رو ،شهرداری ...
0
امتیاز 0 از 0 رای
پیشنهاد مطالعه ای سوال به شما
4
امتیاز 4 از 2 رای
content_copy
6142
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy
5386
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy
3106