استخدام شهرداری هرمزگان ( آخرین اخبار استخدامی سال ۹۸ )

0
امتیاز 0 از 0 رای

اخبار استخدام شهرداری هرمزگان

در این بخش می توانید به آخرین اخبار استخدام شهرداری هرمزگان در سال ۹۸ دسترسی داشته باشید.بدون شک این اخبار در اسرع وقت پس از انتشار به سمع و نظر شما خواهد رسید.


آرشیو اخبار استخدامی شهرداری هرمزگان

استخدام شهرداری هرمزگان

۳-آذر-۹۴

استخدام شهرداری هرمزگان سال ۹۴ (جذب ۱۱۸ نیرو)

به گفته ارسلان بهارمیمندی در آزمون پیش روی شهرداری قرار است تعداد ۱۱۸ نفر استخدام شهرداری هرمزگان شوند و به گفته مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری هرمزگان این افراد برای شهرداری های سراسر استان هرمزگان از جمله شهرداری‌های بندرعباس، بندرلنگه، رودان، بستک، بندرکنگ، گوهران، قلعه قاضی، سردشت، ابوموسی، فارغان، کوشکنار، سرگز احمدی و سندرک در نظر گرفته شده اند.

آزمون سراسری شهرداری که طبق آخرین خبرها ۲۷ آذر ۹۴ برگزار خواهد شد که طی آن شهرداری هرمزگان نیز این ۱۱۸ نفر را به صورت پیمانی گزینش خواهد کرد.اطلاعات و اگهی اصلی در این مورد هنوز اتشار نیافته است و بهار میمندی در این باره اینگون افزود:نحوه ثبت نام و رشته شغلی‌های مورد نیاز متعاقبا از طریق سامانه استانداری و اداره کل امور شهری و شوراها اعلام می‌شود.

همچنین می توانید برای مشاهده این اگهی در سایت استانداری هرمزگان روی لینک زیر کلیک کنید

وبسایت شهرداری هرمزگان


۳-مرداد-۹۴

آینده شغلی مردم ساکن در استان هرمزگان چه خواهد شد؟

عزت الله اردشیری، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان هرمزگان از آینده شغلی نامعلوم ساکنین شق استان خبرداد و گفت: اگر مهارت های فنی ساکنین این مناطق از جمله شهرستان جاسک و شهستان های افراد ترقی نکند و آموزش های فنی لازم به این افراد داده نشود، آینده شغلی این ساکنین به خطر خواهد افتاد.

ایشان درباره توسعه آموزش فنی و حرفه ای در این مناطق به ایجاد منطقه ویژه اقتصادی و نفتی در شهرستان جاسک اشاره کرد و در این باره اینگونه گفت:با اعلام ایجاد منطقه ویژه اقتصادی و نفتی در شرق استان با محوریت شهرستان جاسک، فنی و حرفه ای استان هم طرح جامع و کاملی را در کارگروه اشتغال استان ارائه کرد. حتی برای دفاع از این طرح با برخی از افراد جلسه دعوا هم کرده ایم.

ایشان با ابراز نگرانی به این مسئله پرداخت که اگر در این منطقه که نیاز اصلی اقتصادی از نیروی متخصص و ماهر و کارگر توسط بومیان منطقه مرتفع نشود دقیقاً همان اتفاقی که در غرب استان افتاد در این منطقه هم می افتد و تمامی کارکنان از نیروهای غیر بومی تشکیل خواهد شد که این همان نابود شدن فضای شغلی برای افراد بومی است.

دانلود سوالات استخدامی شهرداری

اخبار استخدام شهرداری هرمزگان در این بخش می توانید به آخرین اخبار استخدام شهرداری هرمزگان در سال ۹۸ دسترسی داشته باشید.بدون شک این اخبار در اسرع وقت پس از انتشار به سمع و نظر شما خواهد رسید. آرشیو اخبار استخدامی شهرداری هرمزگان ۳-آذر-۹۴ استخدام شهرداری هرمزگان سال ۹۴ (جذب ۱۱۸ نیرو) به گفته ارسلان بهارمیمندی در آزمون پیش روی شهرداری قرار است تعداد ۱۱۸ نفر ...
0
امتیاز 0 از 0 رای
پیشنهاد مطالعه ای سوال به شما
4
امتیاز 4 از 2 رای
content_copy
6161
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy
5404
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy
3117