استخدام شهرداری کهگیلویه و بویراحمد سال ۹۷

0
امتیاز 0 از 0 رای
ای سوال

استخدام شهرداری کهگیلویه و بویراحمد

دراین بخش می توانید به آخرین اخبار استخدامی شهرداری کهگلویه و بویراحمد دست پیدا کنید . ما با اخرین اخبار همواره همراه شما خواهیم بود

دانلود سوالات استخدامی شهرداری


آرشیو اخبار استخدام شهرداری کهگیلویه و بویراحمد

استخدام شهرداری کهگیلویه و بویراحمد

آذر-۹۴

استخدام شهرداری کیگیلویه و بویراحمد (ثبت نام شروع شد)

طبق خبر منتشر شده در سایت استانداری این استان اگهی استخدام شهرداری کهگیلویه و بویراحمد نیز برای ازمون استخدام شهرداری کهگیلویه و بویراحمد منتشر شده است.شرح این آگهی شامل مفاد زیر می باشد:

استانداری کیگلویه و بویر احمد برای تکمیل نیروی خود برای شهرداری های سرتاسر این استان همزمان با ازمون سراسری شهرداری ها، از افراد واجد شرایط نیرو جذب می نماید.استخدام شهرداری کیگیلویه و بویراحمد طی برگزاری آزمون استخدام و مصاحبه و گزینش خواهد بود و پذیرفته شدگان به صورت پیمانی مشغول به کار خواهند شد.این استخدام از محل مجوز ۳۴۵۰۵ می باشد که در تاریخ ۹۴/۸/۹ اخذ گردیده است.

زمان ثبت آزمون استخدام شهرداری کهگیلویه و بویراحمد از روز دوشنبه شانزدهم آذر ماه و ساعت ۷ صبح اغاز خواهد شد که طبق این اطلاعیه مهلت این ثبت نام برای داوطلبین ۱۲ روز می باشد.هزینه حق عضویت در آزمون شهرداری کهگیلویه و بویراحمد مبلغ ۴۰۰٫۰۰۰ ریال می باشد که باید به حساب شماره ۳۱۰۰۰۰۲۰۳۹۰۰۹ بانک ملی شهرداری دوگنبدان واریز گردد.

کارت ورود به جلسه از تاریخ ۳۰ آذر برای داوطلبین قابل دریافت خواهد بود و زمان برگزاری این آزمون نیز روز جمعه مورخ ۹۴/۱۰/۱۱ و ساعت ۸ صبح می باشد.

برای مطالعه شرح دقیق آگهی استخدام شهرداری کهگیلویه و بویراحمد و اطلاع از دیگر بند های این اگهی اینجا کلیک کنید و برای ثبت نام در این ازمون از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

ثبت نام آزمون استخدامی شهرداری کهگیلویه و بویراحمد (کلیک کنید)


۲۳-آبان-۹۴

مجوز استخدام ۱۳۷۵ نفر را پیگیری می کنیم

به دنبال لغو مجوز استخدام ۱۳۷۵ نفر در ادارات این استان که قرار بود در قالب طرح مهر آفرین انجام شود، حسن نوروزی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد از پیگیری برای جذب این افراد خبر داد و در این باره عنوان کرد: ۹۰۰ نفر از پست‌های بلا تصدی ادارات و شرکت‌های دولتی استان را به سازمان مدیریت برنامه و بودجه کشور برای اخذ مجوز استخدام معرفی و اعلام نیاز کرده‎ایم که هنوز پاسخی دریافت نشده است.

ایشان در این باره به اینکته اشاره کرد که دستگاه های اجرایی در برنامه پنجم توسعه می بایست افراد و نیروی مورد نیاز خود را به وزارتخانه متبوع اعلام کنند تا مجوز خود را از طریق سازمان مدیریت و برنامه ریزی دریافت نمایند و همچنین شاهد پیگیری این سازامان برای صدور این مجوز ها می باشیم.

وی در مورد استخدام فرزندان شاهد و ایثار گر به تعداد ۱۴۶ اشاره کرد و در این باره گفت:تاکنون برای ۱۰۰ نفر شماره استخدامی صادر و در دستگاه‌های اجرایی مختلف شروع بکار کرده‌اند و ۳۰ نفر دیگر نیز در حال انجام مراحل مورد نیاز هستند و مابقی نیز باید شرایط بکارگیری انان فراهم شود.

استخدام شهرداری کهگیلویه و بویراحمد دراین بخش می توانید به آخرین اخبار استخدامی شهرداری کهگلویه و بویراحمد دست پیدا کنید . ما با اخرین اخبار همواره همراه شما خواهیم بود دانلود سوالات استخدامی شهرداری آرشیو اخبار استخدام شهرداری کهگیلویه و بویراحمد آذر-۹۴ استخدام شهرداری کیگیلویه و بویراحمد (ثبت نام شروع شد) طبق خبر منتشر شده در سایت استانداری این استان اگهی استخدام شهرداری کهگیلویه و بویراحمد ...
0
امتیاز 0 از 0 رای
پیشنهاد مطالعه ای سوال به شما
4
امتیاز 4 از 2 رای
content_copy
6143
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy
5387
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy
3106