استخدام شهرداری گلستان سال ۹۷

0
امتیاز 0 از 0 رای
ای سوال

استخدام شهرداری گلستان ۹۷

استخدام شهرداری گلستان

در حال حاضر پس از استخدام شهرداری گلستان در سال ۹۴ هیچ گونه خبری مبنی بر استخدامی شهرداری در این استان مخابره نشده است.بدیهی است به محض دریافت خبر جدید آنرا به اطلاع شما خوبان خواهیم رساند.


آگهی جذب و بکارگیری نیروی قراردادی در پارک علم و فناوری گلستان

پارک علم و فن آوری استان گلستان بصورت قراردادی استخدام می نماید

پارک علم و فناوری گلستان در نظر دارد از طریق برگزاری آزمون ورودی و مصاحبه علمی و پس از گذراندن مراحل گزینش اقدام به جذب  نیروی قراردادی نماید.

پارک علم و فناوری گلستان در نظر دارد از طریق برگزاری  آزمون ورودی و مصاحبه علمی و پس از گذراندن مراحل گزینش تعداد ۴ نفر نیروی قراردادی  به شرح ذیل  بر اساس ضوابط آیین نامه استخدامی اعضای غیر هیئت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری استخدام نماید.

ادامه آگهی


 icon-attachment آرشیو

استخدام شهرداری گلستان در سال ۹۴

استانداری استان گلستان برای تکمیل افراد مورد نیاز خود در شهرداری های استان گلستان از بین واجدین شرایط، همزمان با برگزاری آزمون سراسری شهرداری در دی ماه ۹۴ استخدام می نماید.

شهرداری های استان گلستان از بین واجدین شرایط طبق مفاد اگهی منتشر شده از سوی استانداری تعداد ۸ نفر راجذب می نماید.این افراد پس موفقیت در مراحل استخدامی در شهرداری های شهرهای آق قلا، سیمین شهر، گمیش تپه و  فاضل اباد به صورت پیمانی مشغول به کار خواهند شد.

استخدام شهرداری گلستان بر اساس مجوز ۱۶۶۱۸۱ می باشد که در تاریخ ۹۴/۷/۱۸ اخذ گردیده است.متقاضیان عزیز برای مطالعه شرح کامل آگهی اینجا کلیک کنید و جهت ثبت نام به لینک زیر مراجعه نمایید.

ثبت نام آزمون استخدامی شهرداری گلستان (کلیک کنید)


۱۹ دی ماه ۱۳۹۴

برنامه زمان‌ بندی جدید آزمون استخدامی شهرداری گلستان

۱. دریافت کارت ورود به جلسه : از تاریخ ۹۴/۱۰/۲۶
۲. زمان برگزاری آزمون : صبح روز جمعه ۲ بهمن‌ ماه ۱۳۹۴

————————————————————————————————————————————————–

۶-آذر-۹۴

آزمون استخدام شهرداری گلستان در سال ۹۴ برگزار خواهد شد

استان گلستان هم همانند دیگر استان های کشور در طی این آزمون سراسری تصمیم به استخدام نیروی کارامد و متخصص مورد نیاز خود را دارد.رئیس ستاد استخدامی شهرداری های استان گلستان در این باره گفت: همزمان با ازمون سراسری شهرداری که در کل کشور برگزار خواهد شد، استان گلستان نیز این آزمون را برگزار خواهد کرد و در تعدادی از شهرداری ها نیروی مورد نیاز خود را جذب خواهد کرد.

ایشان از استخدام نیروی متخصص برای بعضی از شهرداری های استان خبر داد و گفت: داوطلبین بعد از طی مراحل استخدام شهرداری گلستان از جمله آزمون، مصاحبه و گزینش در صورت قبولی جذب شهرداری های استان خواهند شد.

کلاسنگیانی در مورد این آزمون و اطلاعات کامل این استخدام افزود: این استخدام به صورت هماهنگ در سرتاسر کشور برگزار خواهد شد و افراد با مقاطع تحصیلی دیپلم تا لیسانس می توانند از متقاضیان استخدام و شرکت در آزمون شهرداری باشند.

آگهی استخدام شهرداری استان گلستان طی روز های آینده منتشر خواهد شد و شرح دقیق این استخدام به اگاهی داوطلبین خواهد رسید.پس انتشار این آگهی متقاضیان می توانند در مهلت مقرر شده با مراجعه به سایت www.golestanp.ir در آزمون استخدام شهرداری گلستان ثبت نام کنند.همچنین برای مطالعه این خبر در سایت استانداری به لینک زیر مراجعه کنید.

استخدام شهرداری گلستان در سال ۹۵


۳-شهریور-۹۴

ایجاد شغل همزمان با هفته دولت در استان گلستان

به گفته معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان ۱۱۳۷ شغل با افتتاح پروژه های هفته دولت در این استان ایجاد خواهد شد که تعداد این پروزه ها ۷۸۱ میباشد.طهماسبی تصریح کرد: مهم ترین دغدغه استان در حال حاضر اشتغال است و اگر بتوانیم اشتغال پایدار در استان ایجاد کنیم منجر به کاهش آُیب های اجتماعی نیز می شود.
وی با بیان این که در دوران پسا تحریم امید بیشتری به ایجاد سرمایه گذاری و اشتغال در کشور داریم گفت: یک هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان معوقات بانکی در استان داریم که طی سال گذشته ابتدا دانه درشت ها را پیگیری کردیم و باید بتوانیم خروجی این معوقات را در اختیار بخش تولید قرار دهیم.

اخبار استخدام شهرداری استان گلستان را در این صفحه خواهد یافت

استخدام شهرداری گلستان ۹۷ در حال حاضر پس از استخدام شهرداری گلستان در سال ۹۴ هیچ گونه خبری مبنی بر استخدامی شهرداری در این استان مخابره نشده است.بدیهی است به محض دریافت خبر جدید آنرا به اطلاع شما خوبان خواهیم رساند. آگهی جذب و بکارگیری نیروی قراردادی در پارک علم و فناوری گلستان پارک علم و فن آوری استان گلستان بصورت قراردادی استخدام ...
0
امتیاز 0 از 0 رای
پیشنهاد مطالعه ای سوال به شما
4
امتیاز 4 از 2 رای
content_copy
6161
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy
5405
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy
3117