استخدام موسسه مالی و اعتباری کوثر سال ۹۴ (استخدام جدید)

0
امتیاز 0 از 0 رای
ای سوال

استخدام موسسه مالی و اعتباری کوثر سال ۹۴

استخدام موسسه مالی و اعتباری کوثر

دانلود سوالات استخدامی موسسه کوثر


آبان-۹۴

استخدام موسسه کوثر در تهران

موسسه کوثر تصمیم دارد برای تکمیل نیروی خود از طریق برگزاری آزمون استخدام جذب نیرو نماید.این افراد می بایست آقا و در یکی از رشته های اعلامی از طرف بانک که در ادامه اشاره می شود دارای مدرک کارشناسی باشند و پس از استخدام برای عنوان شغلی متصدی امور بانکی انتخاب خواهند شد و در شعب شهرهای تهران مشغول به کار خواهند شد.

شرایط عمومی مانند بند های دیگر استخدام های دولتی می باشد به علاوه موارد زیر:

-سن داوطلب می بایست حداکثر ۲۵ سال باشد و این شرط سنی برای داوطلبان لیسانسه می باشد.البته مدت خدمت سربازی به سن داوطلبین اقا اضافه خواهد شد.

در شرایط یکسان و مساوی فرزندان خانواده های نیروهای مسلح، معظم شهدا و جانبازان از اولویت برخوردارند.

رشته ها و شرایط تحصیلی برای استخدام موسسه مالی و اعتباری کوثر:

مدرک تحصیلی لیسانس از دانشگاه های معتبر و تایید شده وزارت علوم تحقیقات و فناوری در رشته های زیر:

  • حسابداری
  • علوم بانکی
  • مدیریت بازرگانی

داوطلبین محترم توجه نمایید که حداقل معدل در رشته های فوق ۱۴ می باشد و افرادی که دارای معدل ۱۷ به بالا هستند از اولویت برخوردار خواهند بوده و از شرکت در آزمون کتبی معاف خواهند بود.

همچنین داوطلب می بایست به کامپیوتر مسلط بوده و یا دارای مدرک مهارت کامپیوتر باشد.تسلط به زبان انگلیسی و بومی بودن در شهر از دیگر شرایط می باشد.

مدارک مورد نیاز آزمون موسسه کوثر:

. فرم تکمیل شده اطلاعات فردی.
۲. تصویر مدرک تحصیلی .
۳. عکس درابعاد ۴×۳ که طی یک ماه اخیرگرفته شده باشد.

در پایان مجددا متذکر می شود که ثبت نام فقط و فقط از داوطلبان آقا صورت می پذیرد .

ثبت نام در آزمون موسسه کوثر در تهران (کلیک کنید)


استخدام موسسه کوثر مربوط به ماه مهر

موسسه مالی و اعتباری کوثر برای تکمیل قسمتی از کادر و نیروری اداری خود تصمیم به استخدام در شهرهای استان البرز و قم دارد.این استخدام از بین متقاضیان آقا خواهد بود و این افراد باید دارای مدرک کارشناسی در رشته های حسابداری، مدیریت بازرگانی و علوم بانکی از دانشگاه های معتبر کشور باشند.این افراد پس از استخدام در سمت امور بانکی به صورت ارزی ریالی مشغول به کار خواهند شد.شرایط عمومی اعلام شده از طرف موسسه کوثر نیز مانند همه ی استخدام های دولتی کشور می باشد.

شرط حداقل معدل در رشته هایی که در بالا به آن اشاره شد حداقل ۱۴ می باشد و طبق اعلام از سوی موسسه کوثر افرادی که معدل آنها بالای ۱۷ باشد از اولویت برخوردار بود و همچنین معاف از شرکت در آزمون می باشند.داوطلبان می بایست به کار با کامپیوتر مسلط بوده و یا دارای مدرک ICDL باشند.همچنین تسلط نسبی به زبان انگلیسی یکی دریگر از شرایط اختصاصی در این آگهی می باشد.

متقاضیان گرامی توجه نمایید که برای شرکت در این آزمون و استخدام موسسه مالی و اعتباری کوثر می بایست حتما در شهر های اعلام شده بومی باشید و این شرط با احراز مدارک دال بر بومی بودن مشخص شود.

برای شرکت در آزمون استخدام موسسه مالی و اعتباری کوثر میبایست در اولین قدم پس از مطالعه شرایط فوق نسبت به تکمیل فرم اطلاعات فردی اقدام نمایید.همچنین ارسال تصویر مدرک تحصیلی و یک قطعه عکس در سایز ۴*۳ که این عکس باید به تازگی گرفته شده باشد.

برای ثبت نام در این آزمون ابتدا روی لینک زیر کلیک کنید و سپس فرم مربوطه را تکمیل نمایید.توجه نمایید که این استخدام فقط از داوطلبین آقا و بومی شهرهای استان البرز و قم صورت خواهد گرفت.

تکمیل فرم ثبت نام (کلیک کنید)

برای اطلاع از آخرین خبرهای مربوط به استخدام موسسه مالی و اعتباری کوثر وب سایت ای-سوال را دنبال نمایید.جدید ترین خبر های این بانک در این صفحه بروزرسانی خواهد شد.

 

استخدام موسسه مالی و اعتباری کوثر سال 94دانلود سوالات استخدامی موسسه کوثرآبان-94استخدام موسسه کوثر در تهرانموسسه کوثر تصمیم دارد برای تکمیل نیروی خود از طریق برگزاری آزمون استخدام جذب نیرو نماید.این افراد می بایست آقا و در یکی از رشته های اعلامی از طرف بانک که در ادامه اشاره می شود دارای مدرک کارشناسی باشند و پس از استخدام برای ...
0
امتیاز 0 از 0 رای
پیشنهاد مطالعه ای سوال به شما
4
امتیاز 4 از 2 رای
content_copy
6159
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy
5404
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy
3117