آزمون استخدامی آتش نشانی ۹۴ (استخدام های جدید)

0
امتیاز 0 از 0 رای
ای سوال

آزمون استخدامی آتش نشانی (اعلام جزئیات استخدام های جدید)

دانلود مجموعه کامل سوالات استخدامی آتش نشانی

آزمون استخدامی آتش نشانی ۹۴

۲۴ آذر ماه ۱۳۹۴

با اعلام خبر استخدام گسترده آتش نشانی در اکثر استان های کشور که از طرف شهرداری ها اعلام شد ای-سوال تصمیم به درج این آگهی ها دارد تا شما خوبان بتوانید با بررسی این اخبار مسئله شرکت در این آزمون ها را بسنجید.

استان هایی که استخدام آتش نشانی در آنها قطعی شده است لیست آنها بدین شرح می باشد.

استان خراسان رضوی , استان چهارمحال و بختیاری,استان کرمان,استان خراسان جنوبی,استان مرکزی,استان هرمزگان,استان کرمانشاه,استان لرستان,استان آذربایجان غربی,استان آذربایجان شرقی,استان زنجان,استان خوزستان,استان قزوین,استان مازندران,استان کهگیلویه وبویراحمد,استان فارس,️استان یزد,️استان اصفهان,️استان کردستان

انشالله به زودی کلیه آگهی های استخدامی این استان ها را روی سایت قرار خواهیم داد

——————————————————————————————————————————————————–

فرودین ماه ۱۳۹۴

در نخستین خبر استخدامی سال ۹۴ که با افتخار آن را اعلام می داریم قصد داریم تا به آزمون استخدامی آتش نشانی ۹۴ بپردازیم پس با ما همراه باشید تا از چند و چون این خبر آگاه گردید.

به گزارش ایرنا از بندرعباس و به نقل از مدیرکل امور شهر و شوراهای هرمزگان آقای مسعود دالمن که در روز جمعه در جمع خبرنگاران به تشریح یکی از نخستین اخبار استخدامی سال ۹۴ می پرداخت این آزمون در اردیبهشت ماه سال ۹۴ برگزار خواهد شد.

دالمن ادامه داد زمان این آگهی در اردیبهشت سال جاری خواهد بود و ما این ماه به آگهی نمودن خبر استخدام آتش نشانی ۹۴ و برگزاری این آزمون استخدامی و دعوت از متقاضیان به جهت شرکت در ثبت نام آزمون استخدامی اردیبهشت ۹۴  مباردت خواهیم نمود.

وی ادامه داد در ۲ مرحله آزمون علمی و آزمون استخدامی مصاحبه برگزار خواهد شد.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری هرمزگان گفت: این آزمون بر اساس قوانین و مقررات استخدامی مربوطه در استان هرمزگان برگزار خواهد شد.وی همچنین تاریخ برگزاری آزمون استخدامی آتش نشانی ۹۴ را اول خرداد ۹۴ اعلام کرد و افزود آزمون عملی در نیمه اول تیر ۹۴ برگزار خواهد شد.

او در بیان شهر هایی که به نیرو نیاز دارند شهر های زیر را نام برد :

بندرعباس، رودان، بندرلنگه، قلعه قاضی، سردشت، بستک، سوزا، سرگز احمدی، سندرک، گوهران، فارغان، کوشکنار، ابوموسی

آزمون استخدامی آتش نشانی (اعلام جزئیات استخدام های جدید)دانلود مجموعه کامل سوالات استخدامی آتش نشانی24 آذر ماه 1394با اعلام خبر استخدام گسترده آتش نشانی در اکثر استان های کشور که از طرف شهرداری ها اعلام شد ای-سوال تصمیم به درج این آگهی ها دارد تا شما خوبان بتوانید با بررسی این اخبار مسئله شرکت در این آزمون ها را بسنجید.استان ...
0
امتیاز 0 از 0 رای
پیشنهاد مطالعه ای سوال به شما
4
امتیاز 4 از 2 رای
content_copy
6159
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy
5403
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy
3117