آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی ۹۴ (نتایج اعلام شد)

0
امتیاز 0 از 0 رای
ای سوال

استخدام سازمان دامپزشکی کشور

DAMPEZESHKI

نمونه سوالات استخدامی دامپزشکی کشور

با آرزوی موفقیت و توفیق روز افزون برای شما خوبان ای-سوال در این صفحه به ارائه اخبار استخدامی سازمان دامپزشکی کشور خواهد پرداخت.

—————————————————————————————————————————————————

خبر ۵ دی ماه ۱۳۹۴

اعلام نتایج نهایی استخدامی سازمان دامپزشکی کشور

آزمون دامپزشکی کشور که در قالب نخستین آزمون فراگیر دستگاه های اجرایی کشور برگزار گردید بالاخره نتایج استخدامی اش اعلام گردید.

جهت دریافت نتایج و مشاهده اسامی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی دامپزشکی ۹۴ اینجا را کلیک نمایید

—————————————————————————————————————————————————

سازمان دامپزشکی در سال ۹۴ استخدام می کند

سازمان دامپزشکی در سال ۹۴ به جهت تکمیل نیروی انسانی و ارتقاء کیفی خدمت رسانی خود در سراسر کشور استخدام می کند.استخدام سازمان دامپزشکی در سال ۹۴ بر اساس ضوابط و مقررات استخدام بوده و این سازمان برای رشته ها و استان ها و شهرهای مشخص شده با تعداد نیروی مشخص طی برگزاری آزمون استخدامی که در طی آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرائی برگزار خواهد شد به جذب نیروی شایسته خواهد پرداخت.

دروسی که در آزمون کتبی استخدامی سازمان دامپزشکی از آنها امتحان به عمل می آیند به شرح زیر خواهد بود :

۱-    معارف اسلامی

۲-    زبان و ادبیات فارسی

۳-    اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی

۴-    ریاضی و آمار مقدماتی

۵-    زبان انگلیسی عمومی

۶-    هوش و توانمندی های ذهنی

۷-    فناوری اطلاعات

نکته مهم : ما برای تمامی دروس فوق طی جمع آوری نمونه سوالات پرتکرار و سوالات مهم آزمون های استخدامی طی مجموعه ای با عنوان نمونه سوالات استخدامی سازمان دامپزشکی خدمت شما ارائه خواهیم نمود که با دریافت و مطالعه آنها مطمئنا بر دانش علمی خود افزوده و در آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی ۹۴ موفق گردید.

شرایط عمومی آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی ۹۴

مانند تمامی آزمون های استخدامی شرایط عمومی یکسان بوده و این آزمون نیز داشتن تابعیت ایران،تدین به دین اسلام و التزام به ولایت مطلقه فقیه،نداشتن سوء پیشینه و عدم اعتیاد به مواد مخدر،نداشتن معلولیت و سلامت روح و روان،و مستخدم رسمی یا پیمانی نباشند است.

مراحل ثبت نام در آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی ۹۴

۱- ثبت نام اینترنتی در سایت سازمان سنجش که از روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۴/۱/۱۰  لغایت یکشنبه مورخ ۱۳۹۴/۱/۱۶ انجام خواهد پذیرفت.

۲- پرداخت هزینه ۱۳۵۰۰ تومانی این آزمون

زمان دریافت کارت به جلسه و برگزاری آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی ۹۴

برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی ۹۴ داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش در تاریخ سه شنبه مورخ ۱۳۹۴/۲/۸ اقدام نمایند.

آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی ۹۴ نیز در روز جمعه مورخ ۱۳۹۴/۰۲/۱۱  در تهران و سایر مراکز استانها برگزار خواهد شد. لازم به ذکر است ساعت دقیق و موارد مهم در پشت کارت ورود به جلسه قید خواهد شد.

جهت دریافت اطلاعات کامل فایل انتهای صفحه که شامل رشته های مورد نیاز برای شهرها و استان های مشخص شده و همچنین شرایط اختصاصی کامل می باشد را دانلود نمایید.

 سایت سازمان سنجش کشور

استخدام سازمان دامپزشکی کشورنمونه سوالات استخدامی دامپزشکی کشوربا آرزوی موفقیت و توفیق روز افزون برای شما خوبان ای-سوال در این صفحه به ارائه اخبار استخدامی سازمان دامپزشکی کشور خواهد پرداخت.---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------خبر 5 دی ماه 1394اعلام نتایج نهایی استخدامی سازمان دامپزشکی کشورآزمون دامپزشکی کشور که در قالب نخستین آزمون فراگیر دستگاه های اجرایی کشور برگزار گردید بالاخره نتایج استخدامی اش اعلام گردید.جهت ...
0
امتیاز 0 از 0 رای
پیشنهاد مطالعه ای سوال به شما
4
امتیاز 4 از 2 رای
content_copy
6157
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy
5402
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy
3117