استخدام بانک خاورمیانه سال ۹۶

0
امتیاز 0 از 0 رای
ای سوال

استخدام بانک خاورمیانه در سال ۱۳۹۷

استخدام بانک خاورمیانه

آخرین اخبار استخدامی بانک خاورمیانه را از این صفحه دنبال نمائید

 icon-external-link بانک خاورمیانه و اخبار استخدام این بانک را می توانید از این بخش دریافت نمائید همچنین این صفحه می تواند شما را به بخش دانلود نمونه سوالات استخدامی بانک خاورمیانه هدایت نماید.

  مختصری در مورد بانک خاورمیانه :

بانک خاورمیانه که به انگلیسی بانک میدل ایست می باشد در سال ۹۱ عنوان هجدهمین بانک خصوصی کشور را از آن خودش نمود.بانک خاورمیانه که مدیرعاملش پیشتر در بانک کارآفرین مدیریت عاملی را عهده دار بود اکنون بیش از ۱۴ شعبه در سراسر کشور دارد که ۹ تای آنها در تهران و مابقی در دیگر کلانشهرهای کشور قرار دارند.در وبسایت این بانک آمده است که از سال ۹۳ سهام این بانک وارد فرابورس شده که با استقبال خوبی نیز روبرو شده است.

دانلود سوالات استخدامی بانک خاورمیانه

———————————————————————————————

 icon-question تیر ماه ۹۵ ( استخدام بانک خاورمیانه در سال ۹۵)

 icon-eye بانک خاورمیانه جهت تکمیل نیروی انسانی خود در سال ۱۳۹۵ استخدام می نماید.این بانک از افراد فارغ التحصیل ممتاز و دانشگاه های معتبر خارج از کشور و دانشگاه های شریف،تهران، علم و صنعت، شهید‌ بهشتی و امیرکبیر در رشته‌های MBA، امورمالی، حسابداری، اقتصاد و حقوق که تمایل به همکاری با بانک خاورمیانه دارند دعوت می‌گردد نسبت به تکمیل فرم درخواست همکاری اقدام نمایند.

جهت تکمیل فرم همکاری استخدام بانک خاورمیانه اینجا را کلیک نمائید

استخدام بانک خاورمیانه در سال 1397 آخرین اخبار استخدامی بانک خاورمیانه را از این صفحه دنبال نمائید  icon-external-link بانک خاورمیانه و اخبار استخدام این بانک را می توانید از این بخش دریافت نمائید همچنین این صفحه می تواند شما را به بخش دانلود نمونه سوالات استخدامی بانک خاورمیانه هدایت نماید.   مختصری در مورد بانک خاورمیانه : بانک خاورمیانه که به انگلیسی بانک میدل ایست ...
0
امتیاز 0 از 0 رای
پیشنهاد مطالعه ای سوال به شما
4
امتیاز 4 از 2 رای
content_copy
6161
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy
5404
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy
3117
نظرات کاربران ( ۰ عدد )