استخدام بانک سامان سال ۹۵

0
امتیاز 0 از 0 رای
ای سوال

استخدام بانک ساماناستخدام بانک سامان

در این قسمت می توانید آخرین اخبار استخدام بانک سامان را مشاهده نمایید.به محض انتشار اطلاعیه جدید از طرف بانک سامان مبنی بر استخدام بانک سامان این صفحه با متن و لینک خبر مربوطه بروزرسانی خواهد شد.این بانک با توجه به هدف گذاری و برنامه ریزی همیشگی خود همواره در زمان های مختلفی اقدام به انتشار آگهی های دعوت به همکاری نموده است.لذا صرفا خبرهای مربوط به جذب نیروی انسانی را با ورود به متن اصلی خبر در سایت بانک دنبال نمایید و از صحت آن اطمینان حاصل نمایید.

دانلود نمونه سوالات استخدامی بانک سامان

? بایگانی ۹۴

✅ استخدام بانک سامان |سال ۹۴

بانک سامان در سال ۹۴ تصمیم دارد از بین افراد واجد شرایط طی برگزاری مراحل استخدامی، نیروی مورد نیاز خود را جذب نماید.این افراد می بایست دارای شرایط عمومی به شرح زیر باشند:

  • داوطلبین محترم فقط می توانند در شهری که در آن ساکن هستند نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.(بومی شهر مورد تقاضا)
  • داوطلبین آقا می بایست حتما” دارای کارت پایان دوره خدمت مقدس سربازی بوده و در غیر این صورت می بایست از معافیت دائم قانونی برخوردار باشند.
  • این افراد می بایست سلامت کامل از نظر جسمی و روحی را داشته باشند و این مورد باید با تایید پزشک معرفی شده از طرف بانک صورت گیرد.
  • عدم اعتیاد به مواد مخدر و همچنین عدم سوء پیشینه کیفری

داوطلبین محترم جهت استخدام بانک سامان به موارد زیر دقت نمایید

پس از ثبت درخواست خود منتظر باشید تا بر اساس اولویت مورد نظر بانک سامان به شما اطلاع داده شود و به مصاحبه دعوت شوید.توجه نمایید که این اطلاع فقط از طریق تلفن یا ایمیل به متقاضی داده خواهد شد پس توصیه اکید می کنیم که برای این مورد به صورت حضوری و تلفنی پیگیری ننمایید.

توجه:در پر کردن فرم درخواست همکاری بانک سامان نهایت دقت در ورود اطلاعات را لحاظ نمایید.هر گونه تناقض در فرم پر شده و اطلاعات دریافتی از داوطلب به منزله عدم رعایت صداقت تلقی خواهد شد و از ادامه مراحل استخدام این متقاضی در هر مرحله استخدامی خودداری خواهد شد و موضوع استخدام کان لم یکن تلقی خواهد شد.اکنون می توانید برای پر کردن فرم همکاری روی لینک زیر کلیک نمایید.پر کردن این فرم هیچگونه تعهدی برای بان نسبت به استخدام شما نخواهد بود.

?سامانه استخدام بانک سامان?

استخدام بانک ساماندر این قسمت می توانید آخرین اخبار استخدام بانک سامان را مشاهده نمایید.به محض انتشار اطلاعیه جدید از طرف بانک سامان مبنی بر استخدام بانک سامان این صفحه با متن و لینک خبر مربوطه بروزرسانی خواهد شد.این بانک با توجه به هدف گذاری و برنامه ریزی همیشگی خود همواره در زمان های مختلفی اقدام به انتشار آگهی های ...
0
امتیاز 0 از 0 رای
پیشنهاد مطالعه ای سوال به شما
4
امتیاز 4 از 2 رای
content_copy
6142
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy
5386
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy
3106
نظرات کاربران ( ۰ عدد )