استخدام بانک سپه سال (آخرین اخبار استخدامی بانک سپه)

0
امتیاز 0 از 0 رای
اخبار بانک سپه

استخدام بانک سپه سال ۹۸

استخدام بانک سپهشما کارجویان عزیز می توانید آخرین اخبار مربوط به استخدام بانک سپه سال ۹۸ را در وب سایت ای-سوال دنبال نمایید.ما به محض انتشار خبر جدید، این صفحه را با خبر جدید بروزرسانی می کنیم.پس با ما همراه باشید.

دانلود نمونه سوالات استخدامی بانک سپه


آرشیو اخبار استخدام بانک سپه

اعلام نتایج مصاحبه بانک سپه

دوستانی که در مصاحبه حضوری شرکت کرده اند توجه کنند که نتایج مصاحبه بعد از گرفتن تاییدیه از مراجع ذیصلاح اعلام شده است.

همچنین قبول شدگان در این مرحله از مصاحبه بانک سپه توجه کنند که برای برای ادامه باقی مراحل استخدامی باید منتظر تماس تلفنی از طرف بان باشند و اکیداً با شماره های واحد های بانکی تماس حاصل نفرمایند.


اطلاعیه مربوط به دیماه ۹۳

ضمن آرزوی موفقیت برای دوستانی که در آزمون استخدامی بانک سپه امتیاز و حد نساب نمره را به دست آورده اند، به اطلاعتان می رسانیم که بانک سپه جهت برگزاری مصاحبه به صورت حضوری از شما دعوت می نمایید.لطفا حتماً به زمانبندی اعلام شده از طرف بانک سپه جهت انجام مصاحبه توجه نمایید.

در مراجعه حضوری برای انجام مصاحبه حتما کارت ملی و یا شناسنامه خود را به همراه داشته باشید.

نشانی محل مصاحبه به شرح زیر می باشد:

نشانی: تهران، بالاتر از میدان آرژانتین، ابتدای بلوار آفریقا، نبش ساختمان راه آهن، خیابان نوروز، ساختمان ادارات مرکزی بانک سپه (نگین سپه)، طبقه دوم، اداره کل کارگزینی

دانلود نمونه سوالات استخدامی بانک سپه


استخدام بانک سپه / به گزارش ای-سوال بانک سپه اولین بانک ایرانی با انتشار مطلبی در سایت خود اعلام نمود که از واجدین شرایط طی امتحان علمی و مصاحبه ثبت نام می نماید.افراد واجد شرایط می توانند از طریق سایت بانک سپه و یا سازمان سنجش آموزش کشور اقدام به ثبت نام نمایند.

 آزمون استخدام بانک سپه در سال ۹۳ ( شرایط عمومی  )

۱- داشتن تابعیت ایران.
۲- اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مندرج در قانون اساسی.
۳- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
۴- عدم محکومیت به فساد اخلاقی، نداشتن سابقه محکومیت و سوءپیشینه کیفری که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد (با تأیید مراجع ذیصلاح).
۵- عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر و روانگردان ها.
۶ – دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم قانونی برای آقایان.
توجه ۱: کارت یا برگ معافیت موقت مورد پذیرش نمی باشد و تاریخ ترخیص از خدمت وظیفه و یا صدور کارت معافیت دائم قانونی، باید قبل از تاریخ ۱/۴/۹۳ باشد.
توجه ۲: ادامه مراحل استخدامی دارندگان کارت معافیت دائم پزشکی، در صورت توفیق در مراحل مربوط پس از تأیید پزشک معتمد بانک بلامانع خواهد بود.
۷- داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام می شوند (طبق تأیید مراجع پزشکی معتمد بانک).
۸- داوطلبان استخدام نباید مستخدم رسمی، ثابت، پیمانی و یا بازخرید سایر دستگاههای اجرایی باشند.
۹- نداشتن تعهد انجام کار در سایر سازمان ها، مؤسسات دولتی و وابسته به دولت و یا نهادهای انقلابی.

 آزمون استخدام بانک سپه در سال ۹۳ ( شرایط اختصاصی )


۱- داشتن حداقل سن ۲۰ سال تمام تا تاریخ ۱/۴/۹۳ (متولدین۱/۴/۷۳ به قبل).

۲- حداکثر سن برای دارندگان مدرک تحصیلی لیسانس ۳۰ سال تمام (متولدین ۱/۱/۶۳ به بعد) و برای دارندگان مدرک تحصیلی فوق لیسانس ۳۲ سال تمام (متولدین ۱/۱/۶۱ به بعد) می باشد.

   توجه ۱: موارد ذیل به شرط ارائه تاییدیه های معتبر به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد:
الف) داوطلبانی که در جبهه های نبرد حق علیه باطل (از تاریخ ۳۱/۶/۱۳۵۹ لغایت ۲۹/۵/۱۳۶۷) به طور داوطلبانه خدمت نموده اند، به میزان مدت حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان در اثر مجروحیت در جبهه های نبرد حق علیه باطل.
ب) خواهر و برادر شهید، همسر و فرزند جانباز (۲۵ درصد به پایین)، همسر و فرزند آزاده کمتر از یک سال اسارت تا میزان ۵ سال.
ج) جانبازان و آزادگان، همسر و فرزندان شهداء، همسر و فرزندان جانبازان (۲۵ درصد و بالاتر)، همسر و فرزندان آزادگانی که حداقل یک سال سابقه اسارت دارند و فرد رزمنده (با حداقل ۶ ماه حضور داوطلبانه در جبهه) از شرط حداکثر سن معاف می باشند.
د) داوطلبانی که به صورت غیر رسمی و تمام وقت در دستگاههای مشمول ماده (۵) قانون مدیریت خدمات کشوری به خدمت اشتغال داشته اند به میزان مدت خدمت غیر رسمی آنها.

     توجه ۲: چنانچه در هر یک از مراحل استخدامی یا سایر مراحل بعدی مشخص شودکه داوطلبی شرایط سنی لازم را دارا نبوده است، موضوع استخدام وی منتفی خواهد شد.
۳- حداقل معدل کل برای متقاضیان استخدام در مقاطع لیسانس و فوق لیسانس در کلیه استان ها ۱۴، به استثنای استان های ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، کردستان، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و هرمزگان که معدل ۱۳ می باشد.
۴- رشته های تحصیلی مورد نیاز بانک مطابق جدول مندرج در آگهی می باشد.
توجه ۱: صرفاً مدارک تحصیلی مؤسسات آموزشی عالی که مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات وفناوری می‌باشد، ملاک عمل قرار خواهندگرفت.
توجه ۲: تاریخ فراغت از تحصیل کلیه داوطلبان باید قبل از تاریخ ۱/۵/۹۳ باشد.
جهت ثبت نام در آزمون استخدامی بانک سپه سال ۹۳ به آدرس بانک سپه که در پایان همین مطلب آمده است مراجعه نمائید
براستی جهت موفقیت در این آزمون چه منابعی را مطالعه نمائیم؟
تیم ای-سوال پاسخ این سوال پیچیده را برای شما آسان نموده است،شما می توانید از نمونه سوالات ای-سوال که برای شما عزیزان آماده نموده ایم استفاده بفرمائید.سوالات بانک سپه ای-سوال از همه جهات(تعداد-در بر گرفتن تمامی مواد آزمون -پر تکرار بودن و قیمت مناسب) از تمامی وبسایت ها برتر می باشد.ما محصولاتمان را با گارانتی بازگشت وجه ارائه نموده و چنانچه شما دوست عزیز به هر دلیلی از کیفیت و نوع سوالات ما راضی نبودید وجه شما بلافاصله برگشت خواهد شد.
ما با جمع آوری بهترین ها شما را به موفقیت نزدیک تر خواهیم نمود،لذا این مجموعه بی نظیر را از دست ندهید.

بانک سپه

استخدام بانک سپه سال ۹۸ شما کارجویان عزیز می توانید آخرین اخبار مربوط به استخدام بانک سپه سال ۹۸ را در وب سایت ای-سوال دنبال نمایید.ما به محض انتشار خبر جدید، این صفحه را با خبر جدید بروزرسانی می کنیم.پس با ما همراه باشید. دانلود نمونه سوالات استخدامی بانک سپه آرشیو اخبار استخدام بانک سپه اعلام نتایج مصاحبه بانک سپه دوستانی که در مصاحبه حضوری ...
0
امتیاز 0 از 0 رای
پیشنهاد مطالعه ای سوال به شما
4
امتیاز 4 از 2 رای
content_copy
6142
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy
5386
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy
3106
نظرات کاربران ( ۰ عدد )