استخدام بانک شهر (آخرین اخبار استخدامی ۹۹)

0
امتیاز 0 از 0 رای
ای سوال

استخدام بانک شهر ( آخرین اخبار استخدامی بانک شهر)

در این بخش می توانید به آخرین اخبار و اطلاعیه های بانک شهر دست پیدا کنید.ای سوال همواره سعی دارد تا به محض دریافت این اخبار و اطلاعیه ها آنها را به اطلاع شما خوبان رسانده و در این راه تمام تلاش خود را خواهد نمود تا هیچ خبری را از دست ندهید.

دانلود سوالات استخدامی بانک شهر

استخدام بانک شهر


 icon-archive آرشیو اخبار استخدام بانک شهر در سال های گذشته

استخدام بانک شهر سال ۹۳ (استخدام متصدی امور بانکی)

استخدام بانک شهر سال ۹۳ که در عنوان متصدی امور بانکی صورت خواهد گرفت جدیدترین عنوان خبری استخدام های بانک سال ۱۳۹۳ می باشد که در این مطلب به تفصیل خدمت شما ارائه خواهیم نمود.

 icon-anchor شهرهایی که در آنها بانک شهر در سال ۹۳ استخدام خواهد نمود

شهرهایی که بانک شهر در سال ۹۳ به جذب نیرو و تکمیل کادر نیروی انسانی خود پرداخت شهرهای تهران،اصفهان،شیراز،مشهد و کیش خواهند بود که داوطلبان شرکت در این آزمون استخدامی با مطالعه شرایط عمومی و اختصاصی و بررسی آنها در صورت امکان می توانند نسبت به ثبت نام و آزمودن شانس خود اقدام نمایند.

نکته مهم ۱ : در شهرهای تهران،اصفهان و شیراز بانک شهر از بین فارغ التحصیلان دانشگاهی رشته های تحصیلی بانکداری ، حسابداری ، مدیریت بازرگانی ، اقتصاد بازرگانی و کامپیوتر (نرم افزار) از طریق مصاحبه عمومی و تخصصی به تدریج و متناسب با نیاز دعوت به همکاری می نماید .

نکته مهم ۲ : اما در شهرهای مشهد و کیش بانک شهر از میان داوطلبان و متقاضیان استخدام آقا و فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی در رشته‌های تحصیلی بانکداری ، حسابداری ، مدیریت بازرگانی و اقتصاد بازرگانی و از بازنشستگان محترم بانکی که آخرین حکم دریافتی شان رئیس شعبه درجه ۱ و ۲ و فارغ التحصیل مقطع کارشناسی جهت شعب شهر کیش از طریق مصاحبه عمومی و تخصصی به تدریج و متناسب با نیاز دعوت به همکاری می نماید .

نکته مهم ۳ : کلیه داوطلبانی که ثبت نام خواهند نمود می بایست جهت مصاحبه عمومی و اختصاصی بانک آماده بوده و بانک شهر به مرور با تمامی عزیزان جهت دعوت به آزمون مصاحبه تماس خواهد گرفت.

استخدام بانک شهر ( آخرین اخبار استخدامی بانک شهر) در این بخش می توانید به آخرین اخبار و اطلاعیه های بانک شهر دست پیدا کنید.ای سوال همواره سعی دارد تا به محض دریافت این اخبار و اطلاعیه ها آنها را به اطلاع شما خوبان رسانده و در این راه تمام تلاش خود را خواهد نمود تا هیچ خبری را از دست ...
0
امتیاز 0 از 0 رای
پیشنهاد مطالعه ای سوال به شما
4
امتیاز 4 از 2 رای
content_copy
6127
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy
5367
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy
3103