استخدام بانک مهر اقتصاد |آزمون در شهریور ۹۵

0
امتیاز 0 از 0 رای
ای سوال

آخرین اخبار استخدام بانک مهر اقتصاد سال ۹۵

استخدام بانک مهر اقتصاد

آخرین اخبار استخدام بانک مهر اقتصاد سال ۹۵ را از وب سایت ای سوال و از همین صفحه دنبال نمایید.به محض انتشار خبر جدید، این صفحه بروزرسانی خواهد شد.جهت دانلود سوالات مربوط به این بانک هم روی لینک سوال کلیک کنید تا به صفحه مورد نظر هدایت شوید.

دانلود نمونه سوالات استخدامی بانک مهر اقتصاد

 icon-align-right بانک مهر اقتصاد در شهریور ۹۵ آزمون استخدامی برگزار می نماید

بانک مهر اقتصاد جهت تکمیل نیروی انسانی و ارتقاء سطح خدمت رسانی خود در رشته ها و شهرهای مورد نیاز آزمون استخدامی برگزار می نماید.

شروع ثبت نام : شنبه ۲ مرداد ۹۵

آزمون : ۵ شهریور ۱۳۹۵

برای مشاهده آگهی در وب سایت بانک مهر اقتصاد اینجا کلیک کنید

————————————————————————————————————

? بایگانی ۹۳

✅ اعلام نتایج استخدام بانک مهر اقتصاد سال ۹۳

به اطلاع داوطلبان و شرکت کنندگان در آزمون استخدام بانک مهر اقتصاد می رسانیم که نتایج این آزمون در سایت بانک مهر اقتصاد اعلام شده است که شما برای مشاهده این نتایج می توانید به آدرس www.mebank.ir مراجعه کنید.بر این اساس افرادی که به عنوان پذیرفته شده اعلام شده اند میبایست مدارک خود را به مدیریت شعب استان خود تحویل دهند.به این منظور این عزیزان می بایست اصل اسناد مذکور را از روز شنبه مورخ  ۱۰ آبان الی روز شنبه مورخ ۱۷ آبان به محل اعلام شده تحویل نمایند.زمان و انجام مراحل بعدی شامل : مصاحبه ، تست عملی رایانه و معاینات مقدماتی پزشکی متعاقبا از طریق مدیریت منابع انسانی استانها اطلاع رسانی خواهد شد.

مدارک مورد نیاز برای تشکیل پرونده استخدام بانک مهر اقتصاد

  • اصل گواهی ایثارگیری برای فرزندان خانواده های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان
  • اصل و کپی گواهینامه گذارندن دوره ICDL
  • اصل گواهی عضویت در بسیج با قید مرتبط بودن در حال حاضر ، صادره از ناحیه مقاومت بسیج محل سکونت
  • اصل و کپی کارت پایان خدمت یا معافیت دائم غیرپزشکی
  • اصل و کپی کارت ملی
  • اصل و کپی تمام صفحات شناسنامه
  • اصل و کپی مدرک تحصیلی با قید معدل بالای ۱۴
  • چهار قطعه عکس ۴×۳ جدید

دوستان پذیرفته شده توجه نمایید که در مهلت مقرر نسبت به تحویل مدارک اقدام نمایید.برای مشاهده جدول شعب استان محل سکونت اینجا کلیک نمایید.


? بایگانی ۹۳

بانک مهر اقتصاد در سال ۹۳ استخدام می کنداستخدام بانک مهر اقتصاد 93

بانک مهر اقتصاد در سال ۹۳ به جهت تامین نیروی انسانی متخصص خود در استان های کشور طی آزمون استخدامی در تاریخ ۱۰ آبان ۹۳ استخدام می نماید.

دانلود نمونه سوالات استخدامی بانک مهر اقتصاد (مربوط به آزمون سال ۹۳)

استخدام بانک مهر اقتصاد در چه استان های خواهد بود؟

در استخدام بانک مهر اقتصاد ۹۳ از نیروهای بومی استان های خراسان رضوی، همدان، مازندران، مرکزی، کرمان، آذربایجان غربی، ایلام، فارس، لرستان، گیلان، قم، خوزستان، سمنان، آذربایجان شرقی، اردبیل، یزد، اصفهان، چهار محال و بختیاری، سیستان و بلوچستان، کردستان، هرمزگان، قزوین، زنجان، گلستان، البرز و خراسان شمالی به صورت همزمان برگزار می شود و داوطلبان باید حداقل سابقه ۴ سال سکونت در استان مربوطه را داشته باشند.

رشته های مورد نیاز بانک مهر اقتصاد در استخدام سال ۹۳

فارغ التحصیلان دانشگاهی مقطع تحصیلی کارشناسی یکی از رشته های امور بانکی، حسابداری، مدیریت(مالی،دولتی،صنعتی و بازرگانی)، اقتصاد (به غیر از اقتصاد حمل و نقل و کشاورزی)، علوم اقتصادی، آمار و ریاضی(محض و کاربردی)، می توانند در این آزمون شرکت کنند.

شرط معدل جهت استخدام بانک مهر اقتصاد چگونه خواهد بود؟

به گزارش اداره کل روابط عمومی بانک مهر اقتصاد، علی اکبر اعتمادی نیا – سرپرست معاونت منابع انسانی و آموزش بانک – در این خصوص گفت: آقایان متولد ۱/۱/۶۵ به بعد با حداقل معدل تحصیلی ۱۴ در مقطع تحصیلی کارشناسی رشته های ذکر شده می توانند در این آزمون شرکت نمایند.

دروس و مواد آزمون استخدامی مهر اقتصاد ۹۳ کدام رشته ها خواهند بود؟

طبق صحبت های سرپرست معاونت منابع انسانی و آموزش بانک سوالات هوش و استعداد تحصیلی، هفت مهارت ICDL رایانه، اقتصاد، بانکداری و مدیریت از مواد امتحانی آزمون تخصصی استخدام در بانک مهر اقتصاد هستند.

جهت شرکت در آزمون استخدامی بانک مهر اقتصاد چه منبع مناسبی وجود دارد؟

شما داوطلبان گرامی شرکت در آزمون استخدامی بانک مهر اقتصاد که در سال ۹۳ و در ۲۶ استان کشور به طور همزمان برگزار می گردد می توانید با تهیه نمونه سوالات استخدامی بانک مهر اقتصاد از وبسایت ای-سوال از جمله کاملترین و مناسب ترین نمونه سوالات آزمون استخدامی این بانک می باشد با افزایش آمادگی علمی خود شانس خود را جهت قبولی در این آزمون استخدامی بسیار بالا برده و امیدوار باشید که در امتحان کتبی پیروز خواهید شد.

دانلود نمونه سوالات استخدامی بانک مهر اقتصاد

آدرس وبسایت بانک مهر اقتصاد

آخرین اخبار استخدام بانک مهر اقتصاد سال 95آخرین اخبار استخدام بانک مهر اقتصاد سال 95 را از وب سایت ای سوال و از همین صفحه دنبال نمایید.به محض انتشار خبر جدید، این صفحه بروزرسانی خواهد شد.جهت دانلود سوالات مربوط به این بانک هم روی لینک سوال کلیک کنید تا به صفحه مورد نظر هدایت شوید.دانلود نمونه سوالات استخدامی بانک مهر ...
0
امتیاز 0 از 0 رای
پیشنهاد مطالعه ای سوال به شما
4
امتیاز 4 از 2 رای
content_copy
6127
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy
5367
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy
3103