استخدام بانک پارسیان سال ۹۵ (استخدام جدید)

0
امتیاز 0 از 0 رای
بانک پارسیان

استخدام بانک پارسیان سال ۹۵

کاربران و همراهان همیشگی وبسایت ای-سوال به اطلاع شما می رسانیم که جدیدترین اخبار استخدام بانک پارسیان سال ۹۴ را می توانید در این صفحه مشاهده نمایید.جدید ترین خبرهای این بانک به محض انتشار در این صفحه بروزرسانی خواهد شد.پس با خبرهای جدید استخدام بانک پارسیان همراه ما باشید.

دانلود نمونه سوالات استخدامی بانک پارسیان


مهلت ثبت نام و تغییر زمان چاپ کارت ورود به آزمون

بانک پارسیان در سال ۹۵ استخدام می نماید

نظر به اینکه تعدادی ازکارکنان تعاونی ثامن الحجج موفق به ثبت نام جهت شرکت درآزمون نشده اند؛ بر اساس هماهنگی های بعمل آمده سایت ثبت نام از ساعت ۱۲ روز شنبه ۱۳۹۵/۸/۱۵لغایت ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۱۳۹۵/۸/۱۶مجدداً فعال می‌گردد. (تاکید می شود این مهلت به هیچ عنوان قابل تمدید نیست.)       این افراد می‌توانند مطابق مفاد اطلاعیه قبلی(اینجا) درسایت مربوطه ثبت نام نمایند.
ب – تغییر زمان چاپ کارت ورود به جلسه آزمون
پیرو اطلاعیه قبلی و با توجه به تمدید مهلت ثبت نام، زمان چاپ کارت ورود به جلسه آزمون از تاریخ ۱۳۹۵/۸/۱۸به تاریخ ۱۳۹۵/۸/۲۰ تغییر یافته است.

استخدام بانک پارسیان


استخدام بانک پارسیان در سال ۹۳

استخدام بانک پارسیان در سال ۹۳ خبری است که امروز برای داوطلبان شرکت در آزمون های استخدامی بانک ها داریم.بانک پارسیان از جمله بانک های بزرگ کشور با داشتن بیش از ۲۷۰ شعبه در سراسر کشور بزرگترین بانک خصوصی ایران است که از سال ۸۰ به عنوان دومین بانک خصوصی کار خود را آغاز نمود.

بانک پارسیان به جهت تامین نیروی انسانی و ارتقاء سطح کیفی خدمات رسانی خود از رشته های مدیریت،اقتصاد و حسابداری طی برگزاری آزمون استخدامی جذب نیرو خواهد نمود.

این بانک آزمون استخدامی سال ۹۳ خود را در شهرهای اصفهان، شهرضا، شهرکرد، کاشان، سیرجان و یاسوج برگزار نموده و از رشته های ذکر شده برای متصدی کاربر بانکی (تحویلداری) استخدام می نماید.

شرایط ثبت نام:

  •  آقایان متولدین ۱۳۶۵ و خانمها متولدین ۱۳۶۷ به بعداستخدام بانک پارسیان در سال 93
  •  دارا بودن حداقل معدل ۱۶
  •  سلامت کامل جسم و روان بنا به تشخیص پزشک معتمد
  •  عدم سوء پیشینه کیفری
  •  کارت پایان خدمت یا معافیت غیر پزشکی (برای متقاضیان مذکر)
  •  بومی بوده یعنی در شهرهای مورد نظر سکونت داشته باشد
  •  عدم اشتغال به تحصیل

نکته مهم : افراد واجد شرایط می توانند از تاریخ ۱۳۹۳/۶/۹ لغایت ۱۳۹۳/۶/۱۵ از طریق وبسایت بانک پارسیان  نسبت به تکمیل فرم دعوت به همکاری اقدام نمایند.

نشانی ثبت نام در بانک پارسیان:  ثبت نام

دانلود نمونه سوالات استخدامی بانک پارسیان

استخدام بانک پارسیان سال 95 کاربران و همراهان همیشگی وبسایت ای-سوال به اطلاع شما می رسانیم که جدیدترین اخبار استخدام بانک پارسیان سال 94 را می توانید در این صفحه مشاهده نمایید.جدید ترین خبرهای این بانک به محض انتشار در این صفحه بروزرسانی خواهد شد.پس با خبرهای جدید استخدام بانک پارسیان همراه ما باشید. دانلود نمونه سوالات استخدامی بانک پارسیان مهلت ثبت نام ...
0
امتیاز 0 از 0 رای
پیشنهاد مطالعه ای سوال به شما
4
امتیاز 4 از 2 رای
content_copy
6160
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy
5404
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy
3117