استخدام جمعیت هلال احمر در سال ۱۴۰۱

0
امتیاز 0 از 0 رای
استخدام جمعیت هلال احمر

استخدام جمعیت هلال احمر

جمعیت هلال احمر یکی از مهم ترین نهادهای دولتی کشور است که بیشتر با خدمت رسانی به مردم در بلایای طبیعی و گرفتارشدگان در سیل و زلزله و از این دست مصیبت ها شناخته می شود. این سازمان بیشتر نفرات خود را از بین داوطلبان شناسایی نموده و به استخدام در می آورد اما بعضا نیز با اگهی نمودن آزمون های استخدامی خود افراد واجد شرایط را جذب می نماید. در این بخش از اخبار استخدامی وبسایت ای سوال قصد داریم با ارائه کامل ترین اخبار جمعیت هلال احمر کلیه خبرهای استخدامی پیرامون این سازمان مهم را پوشش دهیم که خبرها به ترتیب اخرین اخبار در ذیل همین مطلب پوشش داده خواهند شد.

 

قبولی در آزمون ۱۴۰۱ هلال احمر
برای مشاهده کامل ترین منابع و سوالات استخدامی هلال احمر به صفحه منابع مراجع نمائید.

 

۱۰ دی ۱۴۰۱ – مجوز استخدام ۴۸۰ نیروی جدید در جمعیت هلال احمر

رئیس جمعیت هلال احمر کشور  : به گزارش خبرنگار مهر، پیرحسین کولیوند که ریاست جمعیت هلال احمر کشور را عهده دار است در اعلام خبر نیاز سازمان به جذب ۴۸۰ نفر نیروی جدید و ارائه درخواست برگزار آزمون استخدامی ادامه داد که این درخواست به سازمان اداری ، استخدامی ارائه شده اما این سازمان با مشکلات بودجه ای مواجه است.

  آرشیو اخبار استخدامی هلال احمر سال  ۱۳۹۵

۶ آذرماه ۹۵

اعلام نتایج آزمون استخدامی جمعیت هلال احمر کشور سال ۹۵

ضمن آرزوی موفقیت برای کلیه داوطلبان شرکت کننده در آزمون استخدامی جمعیت هلال احمر به اطلاع می رساند با توجه به مصاحبه مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری جمعیت هلال‌احمر که با خبرگذاری تسنیم انجام داده اند تاریخ اعلام نتایج آزمون استخدامی جمعیت هلال احمر ۲ ماه آینده خواهد بود و از میان تعداد ۵ هزار نفر شرکت کننده این آزمون تعداد ۷۵۰ نفر به جذب این سازمان درخواهند آمد.


icon-calendar ۵ خرداد ۹۵

icon-check-square استخدام هلال احمر سال ۹۵ | استخدام جدید

به اطلاع شما همراهان محترم وب سایت ای سوال می رسانیم که جمعیت هلال احمر آگهی استخدام در سال ۹۵ را منتشر کرد که در ادامه این خبر به تشریح و بررسی آن می پردازیم پس با ما همراه باشید تا از جزئیات خبر استخدام جمعیت هلال احمر در سال ۹۵ آگاهی یابید.

طبق اطلاعیه استخدام جمعیت هلال احمر ، این ارگان تصمیم دارد تا برای کامل کردن نیروی انسانی مورد نیاز خود از بین امدادگران، داوطلبان فعال و فرزندان کارکنان بازنشسته جمعیت هلال احمر استخدام نماید.به آگاهی شما می رسانیم که زمان برگزاری آزمون استخدامی هلال احمر مرداد ماه سال جاری می باشد که طبق این خبر زمان ثبت نام برای این آزمون از پنجم خرداد تا یازدهم خرداد می باشد.لازم به ذکر است که ثبت نام برای این آزمون فقط از طریق سایت سازمان سنجش صورت می پذیرد.

سوالات استخدامی جمعیت هلال احمر

داوطلبین و متقاضیان محترم توجه نمایید که شما در مهلت تعیین شده می توانید با در این آزمون ثبت نام نمایید.فقط توجه نمایید که از بین عنوان های شغلی آزمون جمعیت هلال احمر ، براساس رشته و مدرک خود یک عنوان را انتخاب کنید و همچنین بر اساس شهرستان و استان بومی خود، یک کد محل را نیز انخاب نمایید.شرایط عمومی این آزمون مانند اکثر استخدام های سراسری بوده و در اینجا با هم شرایط اختصاصی آزمون استخدامی هلال احمر را بررسی می کنیم:

  • شرایط سنی از این قرار است که برای داوطلبین دکتری، کارشناسی ارشد، کارشناسی و فوق دیپلم به ترتیب ۳۵-۳۲-۳۰-۲۸ می باشد که ملاک محاسبه تا تاریخ ۱۱ خرداد ۹۵ می باشد.
  • لطفا با آگاهی کامل از وجود رشته و مدرک و عنوان شغلی شما در آگهی نسبت به ثبت نام اقدام کنید.در غیر اینصورت صپثبت نام شما حذف خواهد گردید.
  • در این آزمون اولویت با افراد بومی می باشد، پس بر این اساس در شرایط برابر افراد بومی استخدام خواهند شد.
  • شرکت افرادی که دارای معافیت پزشکی هستند در عناوین مرتبط با امداد نجات ممنوع است.
  • برای مطالعه کامل این شرایط به متن کامل مراجعه کنید…

سوالات استخدامی جمعیت هلال احمر

مراحل ثبت نام

شما داوطلبین عزیز می بایست به سایت سازمان سنجش مراجعه کنید.سپس فرم تقاضانامه را تکمیل نمایید و عکس خود را ارسال کنید.هزینه ثبت نام در این آزمون بیست هزار تومان می باشد که به عنوان هزینه ثبت نام به صورت الکترونیکی می بایست پرداخت گردد.داوطلبین عزیز توجه داشته باشید که مهلت ثبت نام طبق تاکید آگهی استخدام جمعیت هلال احمر تمدید نخواهد شد پس خواهشمندین در همین روزهای ابتدا برای انجام ثبت نام اقدام نمایید.نکته دیگر که بسیار پر اهمیت است، کنترل اطلاعات ثبت نامی برای افرادی است که در کافی نت ها برای ثبت نام اقدام می کنند.پس لذا قبل از نهایی کردن ثبت نام خود ابتدا تمامی موارد را کنترل نمایید تا دچار مشکلات احتمالی بعدی نشوید.

زمان برگزاری آزمون استخدام جمعیت هلال احمر روز جمعه هشتم مرداد خواهد بود.پس از بررسی لیست اولیه ثبت‌نام شدگان در استانها و تایید نهایی مدیر عامل استان با حذف افراد فاقد شرایط مندرج در این آگهی کارت شرکت در آزمون از روز سه‌شنبه مورخ ۰۵/۰۵/۱۳۹۵ برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی : www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.برای مشاهده متن کامل آگهی استخدام جمعیت هلال احمر روی لینک زیر کلیک کنید.

 icon-link متن کامل اطلاعیه هلال احمر

 icon-link ثبت نام در آزمون استخدامی هلال احمر

استخدام جمعیت هلال احمر جمعیت هلال احمر یکی از مهم ترین نهادهای دولتی کشور است که بیشتر با خدمت رسانی به مردم در بلایای طبیعی و گرفتارشدگان در سیل و زلزله و از این دست مصیبت ها شناخته می شود. این سازمان بیشتر نفرات خود را از بین داوطلبان شناسایی نموده و به استخدام در می آورد اما بعضا نیز با ...
0
امتیاز 0 از 0 رای
پیشنهاد مطالعه ای سوال به شما
4
امتیاز 4 از 2 رای
content_copy
6126
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy
5366
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy
3019
نظرات کاربران ( ۰ عدد )