استخدام دانشگاه فرهنگیان ( آخرین اخبار استخدامی سال ۹۸ )

0
امتیاز 0 از 0 رای

استخدام دانشگاه فرهنگیان سال ۱۳۹۸

این بخش مربوط به انتشار اخبار استخدام دانشگاه فرهنگیان سال ۹۸ خواهد بود و میتوانید آخرین اخبار و جزئیات آن را که مربوط به دانشگاه فرهنگیان باشد در این قسمت ارائه خواهیم نمود.

استخدام دانشگاه فرهنگیان


آرشیو اخبار استخدام دانشگاه فرهنگیان

۹۴-۸-۱۹

شبانه روزی بودن دانشگاه فرهنگیان

مهر محمدی در مصاحبه با خبرگزاری موج از تصویب شبانه روزی بودن دانشگاه فرهنگیان خبر داد و گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی با توجه به بصیرتی که به جایگاه دانشگاه فرهنگیان دارد به شبانه روزی بودن این دانشگاه رای داد و آن را تصویب کرد.سرپرست دانشگاه فرهنگیان در مورد دلایل شبانه روزی شدن دانشگاه فرهنگیان این گونه گفت:شبانه‌روزی بودن پردیس‌ها و مراکز آموزش عالی در راستای اجرایی شدن قانون متعهدین خدمت مصوب ۰۸/۰۳/۶۹ مجلس شورای اسلامی است زیرا در تبصره ذیل ماده ۶ قانون متعهدین خدمت صراحتاً به شبانه‌روزی بودن دانشگاه‌های تربیت معلم اشاره شده است.

دانلود سوالات استخدامی دانشگاه فرهنگیان

ایشان درباره مزایای شبانه روزی بودن دانشگاه فرهنگیان صحبت های زیادی کرد و در یکی از موارد اینگونه گفت که:در این نوع سیستم دانشجو زندگی دور از خانواده را به خوبی تجربه می کند و توانایی خود را برای مواجهه با مشکلات شخصی می سنجد به همین ترتیب یک استقلال فکری قوی تر از قبل برای دانشجو به وجود می آید و این باعث می شود در آیند دانش آموزان و دانشجویانی عالی تربیت نماید.

استخدام دانشگاه فرهنگیان


۹۴-۷-۱۱

در سال ۹۵ ۱۸ هزار فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان به آموزش و پرورش می روند

سرپرست دانشگاه فرهنگیان از صدور احکام دانشجو معلمان ورودی سال ۹۳ خبر داد و در پاسخ به خبرنگار خبرگزاری فارس این گونه گفت:این احکام صادر خواهد شد چون موافقت لازمه از سازمان مدیریت و برنامه ریزی گرفته شده است.همچنین ایشان درباره همین شرایط برای دانشجو معلمان سال ۹۴ گفت و اضافه کرد: با توجه به صحبت هایی که انجام شده است امیدواریم که به محض ورود این افراد شاهد صدور احکام استخدامی آنها باشیم.

هچنین ایشان دلیل اینکه فقط پنج هزار نفر از طریق کنکور وارد دانشگاه فرهنگیان شده اند را نداشتن ظرفیت بیشتر دانشگاه ابراز کرد و در این باره گفت:در کنار این پنج هزار نفری که از طریق کنکور جذب می‌شوند، پنج هزار نفر هم از طریق آزمون استخدامی جذب خواهند شد و این دسته از افراد، دوره یکساله را در دانشگاه فرهنگیان سپری می‌کنند.

در ادامه مهر محمدی از تعداد بالای فارغ التحصیلان در سال آینده خبر داد و گفت که در سال آیند ۱۸ هزار دانشجو معلم دوره های چهار ساله را تمام می کنند و انشاالله از مهر وارد آموزش و پرورش خواهند شد.همچنین درباره وضعیت پذیرش دانشجو بعد از فارغ التحصیلی این تعداد دانشجو اینگونه ادامه دادند که:در صورت نیاز و اعلام آموزش و پرورش میتوانیم تا همین سقف دانشجو پذیرش نماییم.

استخدام دانشگاه فرهنگیان

استخدام دانشگاه فرهنگیان سال ۱۳۹۸ این بخش مربوط به انتشار اخبار استخدام دانشگاه فرهنگیان سال ۹۸ خواهد بود و میتوانید آخرین اخبار و جزئیات آن را که مربوط به دانشگاه فرهنگیان باشد در این قسمت ارائه خواهیم نمود. آرشیو اخبار استخدام دانشگاه فرهنگیان ۹۴-۸-۱۹ شبانه روزی بودن دانشگاه فرهنگیان مهر محمدی در مصاحبه با خبرگزاری موج از تصویب شبانه روزی بودن دانشگاه فرهنگیان خبر داد ...
0
امتیاز 0 از 0 رای
پیشنهاد مطالعه ای سوال به شما
4
امتیاز 4 از 2 رای
content_copy
6167
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy
5411
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy
3119