استخدام سازمان امور مالیاتی سال ۱۳۹۷

0
امتیاز 0 از 0 رای
ای سوال

استخدام سازمان امور مالیاتی ۹۷

استخدام سازمان امور مالیاتی

مدیران سازمان امور مالیاتی در مورد استخدام این سازمان توضیح دادند

با توجه به نامه ای که سازمان امور مالیاتی منتشر کرده بود، اعلام شده بود که تکلیف قبول شدگان تا پایان آبان ماه روشن خواهد شد.البته قبل از این هم بعضی از قبول شدگان آزمون استخدام سازمان امور مالیاتی طی تماس های بسیاری که گرفته بودند ابراز نارضایتی کرده اند و از بی توجهی این سازمان نسبت به عدم روشن کردن تکلیف قبول شدگان ابراز ناراحتی کرده بودند.

از همین رو خبرگزاری خبر آنلاین در مکاتبه ای با سازمان مزبور، درباره سرنوشت پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی سئوال کرد که پاسخ رسمی این سازمان منتشر شد.برای مشاهده پاسخ سازمان امور مالیاتی به لینک زیر مراجعه کنید.

پاسخ سازمان مالیاتی درباره پذیرفته شدگان آزمون استخدامی


۱۶-تیر-۹۳

استخدام سازمان امور مالیاتی ( اداره کل امور مالیاتی خراسان جنوبی)

مدیر کل امور مالیاتی خراسان جنوبی در بازدید استاندار این استان در مورد پیشرفته بودن استان خراسان جنوبی در زمینه امور و فعالیت های مالیاتی صحبت نمود و همچنین اعلام کرد که نرخ کمترین نارضایتی فعالان اقتصادی به این استان اختصاص یافته است.ایشان به این نکته اشاره کرد که در تیر سال گذشته پنجاه و دو هزار اظهار نامه مالیاتی اخذ شذه است که این از رشد ۲۱ درصدی نسبت به سال ۹۱ خبر می دهد.از این تعداد اظهارنامه حدود ۹۹ درصد ان به صورت الکترونیک بوده است.

مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی درباره استخدام سازمان امور مالیاتی تصریح کرد: در سال گذشته از ۱۵۶ سهمیه استخدامی‌اداره کل مالیالت ۵۵ نفر گزینش و مراحل استخدامی‌آنها انجام شده و ۱۰۰ نفر دیگر امسال جذب می‌شوند و سهم خانواده شهدا لحاظ شده‌است به صورتی که ۲۵ درصد از طرف خانواده شهدا انتخاب شده‌اند.


۱۵-اردیبهشت-۹۳

استخدام سازمان امور مالیاتی سال ۹۳ به تعداد ۷ هزار نفر

علی عسکری رئیس سازمان امور مالیاتی در جمع خبرنگاران از استخدام سازمان امور مالیاتی به تعداد هفت هزار نفر در این سازمان در طول سال جاری خبر داد.ایشان در این مورد گفت: با توجه به مجوزی که  اخذ کرده ایم، ۱۲ هزار نفر در این سازمان جذب خواهند شد که از این تعداد ۵ هزار نفر را در سال گذشته جذب کرده ایم و در سال جدید نیز ۷ هزار نفر دیگر را جذب خواهیم کرد.

رییس سازمان امور مالیاتی تأکید کرد: بخش اعظمی از کارهای مربوط به استخدام نیروهای جدید انجام شده و استخدام‌ها هنوز ادامه دارد ضمن آنکه آزمون مجدد استخدامی در تهران و چند استان دیگر برگزار می‌شود.

وبسایت سازمان امور مالیاتی

استخدام سازمان امور مالیاتی ۹۷ مدیران سازمان امور مالیاتی در مورد استخدام این سازمان توضیح دادند با توجه به نامه ای که سازمان امور مالیاتی منتشر کرده بود، اعلام شده بود که تکلیف قبول شدگان تا پایان آبان ماه روشن خواهد شد.البته قبل از این هم بعضی از قبول شدگان آزمون استخدام سازمان امور مالیاتی طی تماس های بسیاری که گرفته بودند ...
0
امتیاز 0 از 0 رای
پیشنهاد مطالعه ای سوال به شما
4
امتیاز 4 از 2 رای
content_copy
6159
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy
5403
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy
3117