استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان (نتایج اعلام شد)

3.6
امتیاز 3.6 از 5 رای
ای سوال

آخرین اخبار استخدامی شرکت فولاد مبارکه اصفهان

 استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان

خدمت کلیه شما سروران ای سوال عارضیم زین پس کلیه اخبار استخدامی شرکت فولاد مبارکه اصفهان را می توانید از این بخش دریافت نمائید.در ای سوال تلاش خواهیم نمود تا هیچ گونه خبری در رابطه با شرکت فولاد مبارکه اصفهان را از دست ندهید و به تمامی اخبار و اطلاعیه های این شرکت دسترسی داشته باشید.

دانلود سوالات استخدامی فولاد مبارکه اصفهان


اعلام نتایج استخدامی شرکت فولاد مبارکه اصفهان

با آرزوی موفقیت برای داوطلبان این آزمون به استخضار می رساند نتایج آزمون استخدامی فولاد مبارکه اصفهان اعلام گردید لذا داوطلبان گرامی می توانند با مراجعه به پایگاه آزمون دات آی آر به نشانی http://www.azmoons.ir/Home/ResultLogin نسبت به دریافت کارنامه و جزئیات قبولی یا عدم قبولی خود اطلاعات لازم را کسب نمایند.


دریافت کارت ورود به آزمون استخدامی شرکت فولاد مبارکه اصفهان

با آرزوی موفقیت برای کلیه داوطلبان گرامی به اطلاع می رسانیم از امروز کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی فولاد مبارکه اصفهان قابل دریافت بوده و شما گرامیان می توانید با مراجعه به آدرس زیر آنرا دانلود و پرینت بفرمائید.

برای دریافت کارت آزمون اینجا کلیک نمایید


فولاد مبارکه اصفهان جهت مشاغل اپراتوری و کارشناسی در سال ۱۳۹۵ استخدام می کند

شرکت فولاد مبارکه اصفهان به جهت استخدام و تامین نیزوی انسانی تعداد ۳۹۰ نفر مرد را جذب خواهد نمود که البته این جذب بر اساس آزمون کتبی و آزمون تایین سطح مهارت خواهد بود.

این آزمون بوسیله برگزاری آزمون کتبی (دانشی)، آزمون مهارت (برای مشاغل اپراتوری)، کانون ارزیابی شایستگی(برای مشاغل کارشناسی)، طب صنعتی(جهت سنجش سلامت و توانایی جسمی و روحی) و گزینش، به صورت قرارداد موقت طبق ضوابط قانون کار و تأمین اجتماعی انجام خواهد شد.

فولاد مبارکه اصفهان

دانلود فایل اطلاعیه شرکت فولاد مبارکه اصفهان

ثبت نام در آزمون استخدامی شرکت فولاد مبارکه اصفهان

آخرین اخبار استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان را از این بخش دریافت نمائید

آخرین اخبار استخدامی شرکت فولاد مبارکه اصفهان خدمت کلیه شما سروران ای سوال عارضیم زین پس کلیه اخبار استخدامی شرکت فولاد مبارکه اصفهان را می توانید از این بخش دریافت نمائید.در ای سوال تلاش خواهیم نمود تا هیچ گونه خبری در رابطه با شرکت فولاد مبارکه اصفهان را از دست ندهید و به تمامی اخبار و اطلاعیه های این شرکت دسترسی ...
3.6
امتیاز 3.6 از 5 رای
پیشنهاد مطالعه ای سوال به شما
4
امتیاز 4 از 2 رای
content_copy
6126
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy
5366
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy
3101
نظرات کاربران ( ۰ عدد )