استخدام شرکت نفت سال ۱۴۰۲ ( آخرین خبر )

0
امتیاز 0 از 0 رای
ای سوال

استخدام شرکت نفت

استخدام شرکت نفت

 icon-align-center شرایط جدید سنی در آزمون استخدامی امسال

استخدام شرکت نفت موضوع بحث ابن بخش از اخبار استخدامی ای سوال است که برای شما شرح داده خواهد شد.با توجه به برگزاری آزمون استخدام شرکت نفت در سال ۱۴۰۲ این سازمان طی بیانیه ای شرایط جدید سنی برای داوطلبان شرکت در این آزمون وضع نموده که به سمع و نظر شما خوبان خواهیم رساند.از آنجایی که تعدادی بیش از ۳ هزار ایمیل به سایت انرژی نیوز مبنی بر وجود ابهامات و نقاط غیر واضح در مورد آزمون استخدامی شرکت نفت که در آن به جذب ۳۰۰۰ نفر خواهد انجامید فرستاده شده است.لازم به ذکر است رشته و گرایش جدیدی نسبت به قبل به این آگهی اضافه نشده و همان شرایط قبلی در مورد موارد تحصیلی پا برجاست.

آزمون استخدامی شرکت نفت ۱۴۰۲

? ۱۴ اسفند ۱۴۰۱

با توجه به اخبار واصله فردا یعنی ۱۵ اسفند دفترچه آزمون استخدامی شرکت نفت منتشر خواهد شد و این وزارتخانه پس از یک دهه مجدد آزمون استخدامی خود را برای جذب نفرات مورد نیاز برگزار خواهد نمود. گفتنی است این آزمون در روز ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد و وزارت نفت از بین فارغ التحصیلان دانشگاهی و افراد شاغل قراردادی در nioc به جذب و استخدام نفرات مورد نظر می پردازد.

آزمون استخدامی تاریخ برگزاری شهرهای مورد نظر رشته های مورد نیاز
شرکت نفت ۱۴۰۲ ۱۴۰۲/۰۲/۲۹ تهران ، خوزستان ، بوشهر و … مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته‌های فنی و مهندسی مرتبط با نیاز صنعت نفت و تعداد محدودی در رشته‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته‌های حقوق، مدیریت صنعتی و مدیریت بازرگانی
قبولی در آزمون استخدامی شرکت نفت ۱۴۰۲
برای مشاهده کامل ترین منابع و سوالات استخدامی شرکت نفت به صفحه منابع مراجع نمائید.

از آنجایی که با بررسی متن آگهی به شرایط سنی زیر برمیخوریم :

  • سن داوطلبان کارشناسی ۳۰ و برای کارشناسی ارشد و دکتری ۳۴ سال باشد که با شرایط جدیدی که در طول دو روز گذشته اعمال شده مقرر شده سابقه کاری ۴ ساله افراد به سن آنها افزوده شود.

لذا با توجه به شرایط جدید اعلام شده به صورت زیر تغییر خواهد کرد :

  • داوطلبان کارشناسی تا سقف سنی ۳۵ سال و داوطلبان دارای کارشناسی ارشد و دکتری تا سقف حداکثر ۴۰ سال در آزمون استخدامی وزارت نفت می توانند ثبت نام کنند.

 


? ۳۰ اردیبهشت ۹۶

 icon-align-center شرکت نفت در سال ۹۶ استخدام می کند

با اعلام خبر استخدام آزمون چهارم فراگیر دولتی دستگاههای اجرایی کشور یکی از نهادهایی که جزو این ادارات برای جذب نیرو می باشد شرکت نفت است که با جذب ۲۵۰۰ نفر آزمونی نسبتا بزرگ را در سطح کشور برگزار خواهد نمود.مشاور اجتماعی و منابع انسانی وزیر نفت که در گفتگو با ایلنا صحبت می نمود اعلام کرد که مجوز استخدام دو هزار و پانصد نفری را دریافت نموده است.

ایشان ادامه داد از این تعداد برخی از کارکنان از حالت قراردادی به دائمی تبدیل وضعیت شده و مابقی از دانشگاه نفت و دیگر دانشگاهها طی فرایند آزمون استخدامی شرکت نفت در سال ۹۶ جذب خواهند شد.


آرشیو اخبار استخدامی شرکت نفت

? ۲۵ آذر ۹۴

 icon-align-center قبول شدگان آزمون استخدام شرکت نفت جذب میشوند

علی مروی رئیس کمیسیون انرژی مجلس از تشکیل وزارت انرژی در حد حد یک ایده در مجلس خبر داد.البته ایشان با تاکید بیشتر به این نکته اشاره کرد که ترکیب صنعت و معدن و تجارت هم کار اشتباهی بود و بهتر بود که این وزارت خانه های به جای ادغام برای رشد و پیشرفت هر چه بیشتر به بخش خصوصی واگذار می گردید.ایشان درمود انحلال بنیاد مسکن نیز توضیحاتی را دادند و به این مورد اشاره کردند که انحلال آن هم اکنون فقط به صورت یک ایده مطرح است و باید بررسی های بیشتری درباره آن انجام شود.

 icon-fire در وزارت نفت مازاد نیرو وجود دارد

رئیس کمیسیون انرژی مجلس درباره کندی مراحل استخدام قبول شدگان آزمون استخدام شرکت نفت به این مورد اشاره کرد که به اعتقاد رئیس وزارت نفت مازاد نیرو در این وزارتخانه وجود دارد و در مقابل ایشان مجلس بر این تاکید دارد که این مازاد نیرو در وزارت نفت در آن حدی نیست که این تعلل را باعث شود و به بیانی دیگر این مازاد اصلا” به چشم نمی آید.البته وزیر محترم نفت در حال حل و فصل این موضوع است و به دنبال راه حلی برای گرفتن مجوز های لازم است تا مشکل این عزیزان را برطرف نمایند.ایشان در این باره ادامه داد: جذب نیرو هم‌اکنون به تدریج در وزارت نفت انجام‌  می‌شود بنابراین کسانی که معترض هستند می‌توانند مشکلات خود را به کمیسیون انرژی مجلس ارائه و در اسرع وقت به آنها رسیدگی شود.


? ۵ آذر ۹۴

 icon-align-center در آزمون استخدام شرکت نفت ۶۱۸ نفر جذب شدند

به گفته عبدالله عباسیان از تعداد ۷۵۱ مجوز استخدام شرکت نفت ، تعداد ۳۲۱ نفر در سال ۹۲ بعد از پایان مراحل و دوره های آموزشی مشغول به فعالیت شدند.همچنین تعداد ۲۹۷ نفر همبرای گذراندن دوره های آموزشی معرفی شده اند که در دو زمان ۱۱ هفته ای و ۱۲ هفته ای این دوره ها برگزار می گردد.مدیر منابع انسانی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران درباره  این دوره های آموزشی به این نکته اشاره کرد که ای آموزش ها کاملا” کاربردی است و متناسب با منابع اموزشی دانشگاهی است و تنها با این هدف ارائه می گردد که این عزیزان بتوانند آموزش های خود در دوره دانشگاه را هم اکنون در وزارت نفت به اجرا برسانند و بتوانند مسئولیت های خود را با دانش کامل انجام دهند.

مدیر منابع انسانی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران درباره استخدام ١٣٣ نفر باقیمانده از آزمون استخدام شرکت نفت پس از پایان مراحل معاینات طب صنعتی و گزینش تصریح کرد: این نفرات پس از انجام مراحل معاینات طب صنعتی و گزینش برای گذراندن دوره های آموزشی فراخوان می شوند.

استخدام شرکت نفت  icon-align-center شرایط جدید سنی در آزمون استخدامی امسال استخدام شرکت نفت موضوع بحث ابن بخش از اخبار استخدامی ای سوال است که برای شما شرح داده خواهد شد.با توجه به برگزاری آزمون استخدام شرکت نفت در سال 1402 این سازمان طی بیانیه ای شرایط جدید سنی برای داوطلبان شرکت در این آزمون وضع نموده که به سمع و نظر ...
0
امتیاز 0 از 0 رای
پیشنهاد مطالعه ای سوال به شما
4
امتیاز 4 از 2 رای
content_copy
6126
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy
3101
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy
3019
نظرات کاربران ( ۰ عدد )