استخدام شهرداری اصفهان سال ۹۸

0
امتیاز 0 از 0 رای

استخدام شهرداری اصفهاناستخدام شهرداری اصفهان

ضمن آرزوی موفقیت برای یکایک شما خوبان به اطلاع میرساند کلیه اخبار مربوطه به استخدام شهرداری اصفهان را می توانید در این صفحه دنبال نمائید


آرشیو اخبار استخدامی شهرداری اصفهان

آگهی استخدام شهرداری اصفهان در سال ۹۵

به دنبال اعلام خبر استخدام سراسری شهرداری اکنون شاهد انتشار آگهی های شهرداری های استان های کشور هستیم و شهرداری اصفهان یک از اولین اگهی ها را منتشر کرد.در این آگهی به طور کامل به جزئیات این استخدام و آزمون شهرداری در اصفهان خواهیم پرداخت پس با آگهی استخدام شهرداری اصفهان از وب سایت ای-سوال همراه باشید.

دانلود سوالات استخدامی شهرداری

با اطلاع داوطلبین آزمون استخدامی شهرداری اصفهان می رسانیم از طریق مراجعه به لینک زیر می توانید نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام نمایید.

ثبت نام آزمون شهرداری اصفهان (کلیک کنید)

این آگهی  استخدام شهرداری اصفهان سال ۹۴ می خوانیم:

  • زمان و تاریخ ثبت نام متقاضیان آزمون استخدامی شهرداری از شنبه ۷ آذر ۹۴ ساعت ۴ بعد از ظهر آغاز خواهد شد و به مدت ده روز ادامه دارد
  • قسمت ویرایش اطلاعات برای داوطلبانی که پس از ثبت نام قصد ویرایش دارند از ساعت ۴ بعد از ظهر روز نهم آذر فعال خواهد شد و تا پایان مهلت ثبت نام  داوطلب میتواند نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نام خود اقدام نماید.
  • زمان و مهلت دریافت کارت آزمون (ورود به جلسه) آزمون استخدام شهرداری اصفهان در روز هشتم دی ماه و از ساعت ۱۰ صبح آغاز می شود
  • این آزمون در تاریخ ۹۴/۱۰/۸ راس ساعت ۸ صبح برگزار خواهد شد.

استانداری استان اصفهان برای کامل کردن نیروی کاری خود در شهرداری های استان از افراد متقاضی واجد شرایط طی برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه علمی و برای مشاغل آتش‌نشانی، آزمون کتبی و آزمون عملی به صورت پیمانی به شرح زیراستخدام می‌نماید.توجه نمایید که تعداد این افراد ۶۷ نفر خواهد بود.

منابع آزمون استخدام شهرداری اصفهان

دانلود سوالات استخدامی شهرداری

شرایط عمومی استخدام در شهرداری اصفهان

شرایط عمومی استخدام شهرداری اصفهان مانند آگهی های دیگر دولتی است به علاوه ی مواردی که در زیر می بینید:

-شرایط سنی از این قرار است که: ۱- برای عنوان شغلی کاردان آتش نشان، داوطلب باید تا تاریخ اولین روز ثبت نام حداکثر ۲۵ سال سن داشته باشد. ۲- برای عنوان شغلی وسائط نقلیه تندرو سنگین داوطلب می بایست تا تاریخ اولین روز ثبت نام حداکثر ۳۰ سال تمام داشته باشد ۳- شرایط سنی برای دیگر عناوین شغلی حداکثر ۳۵ سال تا اولین روز ثبت نام می باشد.

-برای دیدن شرح کامل شرایط روی لینک پایین همین خبر کلیک نمایید.

شرایط ثبت نام و مدارک مورد نیاز

  1. داوطلبین محترم توجه نمایید که شما در زمان ثبت نام فقط می توانید در یکی از رشته های مورد نظر شرکت نمایید و همچنین برای شهر مورد نظر خود می توانید سه اولویت انتخاب کنید.همچنین تمامی روند ثبت نام اینترنتی می باشد و از طیق سایت استانداری انجام خواهد شد
  2. داوطلبین گرامی میتوانند از تاریخ هفتم آذر ماه و ساعت ۱۶ نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.توجه داشته باشید که این مهلت تا ده روز ادامه خواهد داشت.
  3. داوطلبان استخدام می بایست عکس پرسنلی خود را با عرض ۱۵۰ و ارتفاع ۲۰۰ پیکسل و با فرمت jpg و حداکثر ۲۰۰ کیلو بایت در رایانه اسکن نموده و آنرا در قسمت مربوط در سایت وارد نمایند.
  4. حق شرکت در این آزمون ۴۴۰۰۰ تومان میباشد که داوطلب باید از طریق درگاه الکترونیکی نسبت به پرداخت آن اقدام نماید و کارت الکترونیک ثبت نام را دریافت نماید.این کارت حاوی یک کد می باشد که در روند ثبت نام می بایست از ان استفاده نمایید تا در پایان به شما یک کد رهگیری اختصاص یابد.توجه نمایید که این کد رهگیری را یاداشت نمایید.
  5. کارت آزمون از ساعت ۱۰ صبح سه شنبه، هشتم دی ماه در دسترس داوطلبین خواهد بود که برای دریافت ان میبایست به سامانه مراجعه نمایند.
  6. زمان برگزاری آزمون روز جمعه ۱۱ دی‌ماه ۱۳۹۴ ساعت ۸ صبح است و محل برگزاری آزمون بر روی کارت ورود به جلسه آزمون داوطلبان درج خواهد شد.

دانلود سوالات استخدامی شهرداری

داوطلبین عزیز توجه نمایید که برای ثبت نام اسکن موارد زیر را تهیه نمایید:

  • تکمیل فرم درخواست شغل
  • تصویر آخرین مدرک تحصیلی
  • تصویر صفحه اول شناسنامه (درصورت داشتن توضیحات کلیه صفحات)
  • تصویر کارت ملی (پشت و روی کارت)
  • تصویر کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا کارت معافیت غیرپزشکی
  • مستندات ایثارگری و سوابق پرداخت بیمه در شهرداری ها، سازمان های وابسته و دهیاری ها
  • مستندات مربوط به قهرمانان ورزشی(قهرمان مسابقات المپیک، جهانی، آسیایی، دانشجویان جهان و قهرمانی کشور)
  • تصویر گواهینامه رانندگی برای داوطلبان رشته‌های مرتبط با شغل آتش نشان

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید متن کامل این آگهی را در سایت استانداری اصفهان در لینک زیر ببینید

وبسایت شهرداری اصفهان

استخدام شهرداری اصفهان ضمن آرزوی موفقیت برای یکایک شما خوبان به اطلاع میرساند کلیه اخبار مربوطه به استخدام شهرداری اصفهان را می توانید در این صفحه دنبال نمائید آرشیو اخبار استخدامی شهرداری اصفهان آگهی استخدام شهرداری اصفهان در سال ۹۵ به دنبال اعلام خبر استخدام سراسری شهرداری اکنون شاهد انتشار آگهی های شهرداری های استان های کشور هستیم و شهرداری اصفهان یک از اولین ...
0
امتیاز 0 از 0 رای
پیشنهاد مطالعه ای سوال به شما
4
امتیاز 4 از 2 رای
content_copy
6161
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy
5404
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy
3117