استخدام شهرداری فارس سال ۹۷ (شروع ثبت نام)

0
امتیاز 0 از 0 رای
ای سوال

استخدام شهرداری فارس

استخدام شهرداری فارس

آذر-۹۴

استخدام شهرداری فارس در سال ۹۷

در این بخش از وبسایت ای سوال می توانید اخبار استخدامی این سازمان را در سال ۹۷ دریافت نمایید.

استخدام شهرداری فارس در سال ۹۴

استانداری استان فارس برای تکمیل و تامین نیروی انسانی خود در شهرداری های سراسر استان تصمیم به استخدام از بین واجدین شرایط دارد.شهرداری فارس طبق مجور اخذ شده تعداد ۱۹۴ نفر از داوطلبین واجد شرایط را جذب می نماید. استخدام شهرداری فارس طی مراحل آزمون توانمندی های تخصصی، مصاحبه و گزینش انجام خواهد شد و پذیرفته شدگان به صورت پیمانی در شهرداری های استان مشغول به کار خواهند شد.

زمان برگزاری آزمون استخدام شهرداری فارس طبق اعلام رسمی، از ۹/۲۷ به ۱۰/۱۱ تغییر یافته است.

داوطلبین و متقاضیان محترم می توانید جهت مطالعه آگهی منتشر شده از طرف استانداری استان فارس اینجا کلیک نمایید تا از جزئیات و شرح کامل آگهی استخدام شهرداری فارس مطلع شوید.

همچنین بعد از مطالعه دقیق مفاد آگهی استخدام شهرداری فارس ، برای ثبت نام از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

ثبت نام آزمون استخدامی شهرداری فارس (کلیک کنید)


۱۸-خرداد-۹۴

اشتغال زایی برای ۴۰۰ نفر در شهرستان جهرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ۴۰۰ نفر در یکسال گذشته به صورت مستقیم و غیر مستقیم مشغول به کار شده اند و این بخاطر پرداخت ۱۴ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی بوده است.به گفته سرور زاده مسئول بسیج سازندگی شهرستان جهرم، در سالی که گذشت ۱۴۳ نفر از تعداد ۱۹۶ نفری که واجد شرایط دریافت تسهیلات بودند،تسهیلات اشتغال زایی دریافت کردند.

این ۱۴ میلیارد ریال در یک سال گذشته صرف موارد اشتغال زایی به شرح، ۳۲ واحد مرغ داری، ۲۵ واحد پرورش قارچ، ۱۴ واحد قالیبافی ، ۹ واحد خیاطی، هفت واحد پرورش زنبور عسل، چهار واحد پرورش بوقلمون، هشت واحد گلخانه، ۲۰ مزرعه پرورش دام سبک و سنگین و یک مورد پرورش آبزیان در جهرم شده است.


۳۰-اردیبهشت-۹۴

۲۲ درصد اشتغال استان فارس حول کشاورزی می باشد

سید محمد احمدی استاندار فارس در جلسه شورای کشاورزی استان فارس درباره اقتصاد استان فارس و وابستگی آن به کشاورزی صحبت کرد و گفت: با توجه به خشکسالی های پی در پی یکی از دستاوردهای این شورا می تواند تدوین راهی برای تنوع معیشت مردم خصوصا کشاورزان باشد.

احمدی درباره بحران کم آبی به تخلیه نابود کننده ی آب های زیر زمینی اشاره کرد و خاطر نشان شد که باید چاه های غیر قانونی با جدیت هر چه تمام پر شوند چرا که این وضعیت هر چه بیشتر باعث نابودی منابع آبی خواهد شد.استاندار فارس در این باره افزود:باید جهاد کشاورزی آموزش دقیق و علمی کشاورزان را در دستور کار قرار دهد تا لااقل فرصت تنفسی برای سفره های آب زیرزمینی فراهم شود.

ایشان بسیار به این نکته تاکید کرد که اموزش کشاورزان باید در راس قرار گیرد و این عمل خود میتواند کمک بزرگی به حل مشکلات باشد و در این مورد به آبیاری کشاورزان اشاره کرد و گفت: هر چند استفاده از روش های نوین آبیاری باعث صرفه جویی در مصرف آب می شود اما زمان این آبیاری نیز مهم است و کشاورزان به دلیل نداشتن اموزش کافی با این طرز آبیار کمکی به صرفه جویی نخواهند کرد و به همین دلیل باید آموزش های لازم به انها داده شود.

استاندار فارس در پایان گفت: باید تلاش کنیم درجهت  تنوع معیشت مردم – علمی کردن کشاورزی و خرید تضمینی محصولات کشاورزی  برنامه های مناسبی را تدوین کنیم.

استخدام شهرداری فارس آذر-۹۴ استخدام شهرداری فارس در سال ۹۷ در این بخش از وبسایت ای سوال می توانید اخبار استخدامی این سازمان را در سال ۹۷ دریافت نمایید. استخدام شهرداری فارس در سال ۹۴ استانداری استان فارس برای تکمیل و تامین نیروی انسانی خود در شهرداری های سراسر استان تصمیم به استخدام از بین واجدین شرایط دارد.شهرداری فارس طبق مجور اخذ شده تعداد ۱۹۴ ...
0
امتیاز 0 از 0 رای
پیشنهاد مطالعه ای سوال به شما
4
امتیاز 4 از 2 رای
content_copy
6161
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy
5404
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy
3117