استخدام شهرداری کردستان سال ۹۸

0
امتیاز 0 از 0 رای
ای سوال

استخدام شهرداری کردستان

در این بخش می توانید به آرشیو اخبار استخدام شهرداری کردستان و اخبار جدید این مرکز دسترسی پیدا کنید.در حال حاضر هیچ خبر استخدامی در این رابطه اگهی نشده است و آخرین اخبار مربوط به سال ۱۳۹۴ می باشد.به جهت دانلود سوالات استخدامی شهرداری نیز می توانید از مجموعه ای سوال جهت ارتقاء سطح علمی و قبولی استفاده نمائید.


استخدام شهرداری کردستان

ارشیو اخبار استخدامی شهرداری کردستان

آذر-۹۴

استخدام شهرداری کردستان سال ۹۴

در این قسمت با شما هستیم با آگهی استخدام شهرداری کردستان.طبق اعلام شهرداری های کل کشور آزمون شهرداری به زودی برگزار خواهد شد و اکنون شاهد این هستیم که شهرداری ها استان های کشور با انتشار آگهی شرح جزئیات استخدام را به اطلاع علاقمندان می رسانند و اکنون نیز شهرداری کردستان آگهی استخدام خود را منتشر کرده که در این قسمت به شرح آن می پردازیم.

به اطلاع شما داوطلبین استخدام شهرداری کردستان میرسانیم که هم اکنون می توانید با کلیک روی لینک زیر نسبت به ثبت نام در آزمون استخدامی شهرداری کردستان اقدام نمایید

ثبت نام آزمون شهرداری کردستان

استانداری کردستان برای شهرداری های شهرهای بابارشانی، دزج، کانسیور، قروه، دیواندره و سنندج نیازمند نیروی متخصص و کارامد می باشد که همزمان با استخدام سراسری در پیش رو این شهرداری ها نیز نیروی خود را از طریق برگزاری آزمون استخدامی جذب خواهند کرد.این استخدام از محل مجوز استخدامی ۱۱۱۱۶۱ می باشد که در تاریخ  ۹۴/۷/۱۸ اخذ گردیده است.این استخدام از طریق برگزاری ازمون توانمندی های تخصصی، مصاحبه می باشد.

شرایط عمومی

شرایط عمومی استخدام شهرداری کردستان مانند همه استخدام های دولتی می باشد به علاوه موارد زیر:

-شرایط سنی که به شرح زیر است:

  • ۳۵ سال تمام برای کلیه رشته به غیر از مشاغل عملیاتی آتش نشانی
  • ۲۵ سال تمام برای کاردان آتش نشان
  • ۳۰ سال تمام برای راننده وسائط نقلیه تندرو سنگین

برای مشاهده شرایط اختصاصی به شرح کامل آگهی در لینک پایان این خبر مراجعه کنید

ثبت نام آزمون استخدام شهرداری کردستان

داوطلبین عزیز توجه نمایید، شما از ساعت هشت صبح روز یکشنبه تاریخ ۹/۸ در یک مهلت ۹ روزه میتوانید نسبت به ثبت نام اقدام نمایید.اتمام ثبت نام ساعت ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۹/۱۷ می باشد.

برای ثبت نام به سایت www.azmoon.poorsam.ir مراجعه کنید و توجه داشته باشید که تنها یک رشته شغلی و یک محل جغرافیایی را انتخاب نمایید.

توجه داشته باشید زمانی ثبت نام شما نهایی می شود که به شما یک کد رهگیری اختصاص یابد.پس تمامی مراحل ثبت نام را به طور دقیق اجرا نمایید و کدرهگیری را دریافت کنید چرا که در صورت عدم دریافت کد رهگیری در آخرین مرحله ثبت نام، اطلاعات داوطلب ثبت نخواهد شد و هیچ گونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.

مدارک مورد نیاز استخدام شهرداری کردستان

داوطلبین برای ثبت نام می بایست مدارک زیر را تهیه نمایند:

-اسکن موارد زیر به شرح:

  • عکس ۴*۳ (حداکثر حجم ۲۰۰ کیلوبایت)
  • کامل کردن فرم درخواست کار به صورت اینترنتی و دریافت کد رهگیری

برای خواندن شرح توضیحات تکمیلی در مورد چگونگی دریافت کارت ورود به جلسه و همچنین اعلام نتایج و اطلاعات مورد نیاز می توانید متن کامل این آگهی را در لینک زیر مشاهده نمایید.

آگهی استخدام شهرداری کردستان سال ۹۴

استخدام شهرداری کردستان در این بخش می توانید به آرشیو اخبار استخدام شهرداری کردستان و اخبار جدید این مرکز دسترسی پیدا کنید.در حال حاضر هیچ خبر استخدامی در این رابطه اگهی نشده است و آخرین اخبار مربوط به سال ۱۳۹۴ می باشد.به جهت دانلود سوالات استخدامی شهرداری نیز می توانید از مجموعه ای سوال جهت ارتقاء سطح علمی و قبولی استفاده ...
0
امتیاز 0 از 0 رای
پیشنهاد مطالعه ای سوال به شما
4
امتیاز 4 از 2 رای
content_copy
6126
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy
5365
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy
3100