استخدام وزارت نیرو سال ۹۶ (خبر استخدام جدید)

0
امتیاز 0 از 0 رای
ای سوال

استخدام وزارت نیرو سال ۹۶

شما کاربران عزیز وب سایت ای-سوال می توانید جدیدترین خبرهای مربوط به استخدام وزارت نیرو در سال ۹۵ را در وب سایت ما و در این صفحه مشاهده نمایید.ما جدید ترین خبرهای مربوط به استخدام وزارت نیرو سال ۹۵ را در این صفحه بروز رسانی خواهیم کرد.

دانلود سوالات استخدامی وزارت نیرو

 

شرکت های وابسته (غیر دولتی) وزارت نیرو در سال ۹۶ استخدام میکند

 


استخدام ۵۰۰ ایثارگر در صنعت آب و برق در سال ۹۵

به گزارش صدا و سیما مشاور وزارت نیرو در امور ایثارگران که در همایش این ارگان در چهارمحال و بختیاری صحبت میرد گفت که امسال یعنی سال ۹۵ آزمون استخدامی وزارت نیرو برگزار خواهد شد و در این آزمون استخدامی از ۹۰۰ سهیه پانصد نفر از فرزندان ایثارگران و جانباران و خانواده شهدای عزیز خواهند بود.

وی با اشاره به ارزشمندی این چنین همایش ها ادامه داد که استان چهارمحال و بختیاری بیش از ۲۰۰ شهید و ایثارگر در حوضه آب و برق دارد.


آرشیو اخبار استخدامی وزارت نیرو

خبر ۱۳ مهر ماه ۹۴- کارنامه آزمون انتشار یافت

ضمن آرزوی موفقیت برای شما همراهان وب سایت ای-سوال، به آگاهی شما می رسانیم کارنامه آزمون برگزار شده هم اکنون قابل دریافت می باشد.شما می توانید با مراجعه به لینک زیر و وارد کردن مشخصات خود نسبت به دریافت آن اقدام نمایید.

مشاهده کارنامه آزمون


وزارت نیرو در سال ۹۳ استخدام می نماید

استخدام وزارت نیرو 93

وزارت نیرو در سال ۹۳ به جهت تکمیل کادر انسانی خود از ۳۰ استان کشور عزیزمان ایران استخدام می نماید.این آزمون استخدامی از رشته های مختلف فنی مهندسی دعوت کرده تا با ثبت نام در این آزمون شانس و قدرت علمی خود را بسنجند.

این آزمون با سنجیدن توان علمی افراد تعداد ۶۱۶ نفر را با آزمون کتبی و آزمون مصاحبه جذب خواهد نمود.

دانلود نمونه سوالات استخدامی وزارت نیرو

نکته مهم : جهت شرکت در این آزمون شما عزیزان می توانید با مطالعه نمونه سوالات استخدامی وزارت نیرو ای-سوال با بالاترین آمادگی ممکن قدم در راه این آزمون نهاده زیرا که ما با قرار دادن مهم ترین و کامل ترین سوالات این مجموعه را آماده نموده ایم که امیدواریم مورد استفاده شما قرار گیرد.

ثبت نام در آزمون استخدامی وزارت نیرو ۹۳

جهت ثبت نام در این آزمون می بایست از روز شنبه مورخ ۱۰/۰۸/۹۳ تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه مورخ ۱۸/۰۸/۱۳۹۳ و از طریق پایگاه اطلاع رسانی زیر اقدام به ثبت نام نمائید.

سایت وزارت نیرو جهت ثبت نام در آزمون استخدامی سال ۹۳

  • جهت مشاهده شرایط عمومی و اختصاصی به آدرس فوق مراجعه نمائید.
  • لازم به ذکر است هزینه شرکت در این آزمون ۱۳۶۰۰ تومان بوده که با مراجعه به سایت ذکر شده اقدام به پرداخت و دریافت کد رهگیری نمائید
  • دانلود جدول مواد و تعداد سوالات آزمون استخدامی وزارت نیرو : دانلود
  • جدول نیازهای استخدامی در آزمون وزارت نیرو سال ۹۳ (لیست رشته های مورد نیاز به تفکیک جنسیت و شهر) : دانلود
استخدام وزارت نیرو سال 96 شما کاربران عزیز وب سایت ای-سوال می توانید جدیدترین خبرهای مربوط به استخدام وزارت نیرو در سال 95 را در وب سایت ما و در این صفحه مشاهده نمایید.ما جدید ترین خبرهای مربوط به استخدام وزارت نیرو سال 95 را در این صفحه بروز رسانی خواهیم کرد. دانلود سوالات استخدامی وزارت نیرو   شرکت های وابسته (غیر دولتی) وزارت ...
0
امتیاز 0 از 0 رای
پیشنهاد مطالعه ای سوال به شما
4
امتیاز 4 از 2 رای
content_copy
6160
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy
5404
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy
3117