1392-1395 اعتباری که با شما سه ساله شد


logo-samandehi

6th-Iran-Web-Festival

ترجمه مقاله مطالعه موردی تاثیر بازاریابی رابطه ای بر رضایت مشتری

دانلود ترجمه مقاله تاثیر بازاریابی رابطه ای بر رضایت مشتری

translation-rezayat moshtari

مقاله این صفحه شامل ترجمه فارسی و فایل اصلی مقاله می باشد که با عنوان مقاله رضایت مشتری و بازاریابی رابطه ای نیز شناخته می شود. این مقاله در سال ۲۰۱۶ توسط نشریه ijecm منتشر شده و ترجمه فارسی آن در ۱۲ صفحه به همراه رفرنس ارائه می گردد و فرمت ترجمه ورد می باشد.

  • محتویات : ترجمه فارسی و اصل مقاله تاثیر بازاریابی رابطه ای بر رضایت مشتری

————————————————————————–

  • حجم کل فایل: ۷۰۰ کیلوبایت
  • قیمت محصول :  ۱۴ هزار تومان
  • کیفیت ترجمه : فوق العاده عالی
  • نمونه ترجمه فارسی : دارد
  • امتیاز محصول :۹ از ۱۰

چکیده

این مطالعه به بررسی تاثیر بازاریابی رابطه ای بر رضایت مشتری، با استفاده از دانشجویان مقطع کارشناسی در یک دانشگاه خصوصی بنام Oyo State نیجریه به عنوان مطالعه موردی تحت بررسی قرار گرفت.

اهداف عبارتند از : به منظور تعیین تاثیر بازاریابی رابطه بر رضایت مشتری، به بررسی میزان که در آن اعتماد را تحت تاثیر قرار رضایت مشتری، و به منظور بررسی اثر شایستگی و رابطه طولانی مدت بر روی رضایت مشتری. منابع اولیه و ثانویه استفاده شد.

از پرسشنامه برای جمع آوری اطلاعات لازم و مرتبط از پاسخ دهندگان استفاده شد. داده ها با استفاده از آمار استنباطی و توصیفی مورد تجزیه و تحلیل شد. فرضیه با استفاده از ضریب همبستگی پیرسون و تحلیل رگرسیون چندگانه مورد آزمایش قرار گرفتند.

بخشی از ترجمه فارسی مقاله تاثیر بازاریابی رابطه ای بر رضایت مشتری


 Environment is highly competitive and dynamic in nature. For an organisation/institution in any
business oriented industry to survive effectively in this globally competitive environment, such
organisation/institution must be proactive and dynamic. It must
also take into cognisance the
nature of the target market which is the end point of marketing. It is also necessary for
strategists and managers to focus and concentrate on the needs satisfaction of the consumers.
More so, the marketing focus is shifting
from transactional marketing to relationship marketing.
Over the years, a major shift has occurred in the ways organizations/institutions relate/deal with
their customers. This change came about when organizations recognised that a sustainable
competitive
advantage in the globally economy, increasingly, requires organizations to become
trusted participants in various networks or set of strategic alliance.(Morgan and Hunt, 1994)

بخشی از متن انگلیسی مقاله مطالعه موردی تاثیر بازاریابی رابطه ای بر رضایت مشتری


ترجمه این مقاله کاری است از گروه مترجمان وبسایت ای سوال که با بهترین کیفیت ممکن ارائه شده است و امیدواریم مورد استفاده شما خوبان قرار گیرد

عضویت در کانال تلگرام ای-سوال و دریافت اخبار استخدامی و کدهای تخفیف نمونه سوالات
عضویت در کانال با کلیک بر اینجا


  • سبد خریدتان خالی است.
نماد اعتماد ای-سوال
پشتیبانی ای-سوال