جزوات استخدامی عمران (کامل ترین جزوه رشته عمران ۱۴۰۲)

2.6
امتیاز 2.6 از 7 رای
جزوات استخدامی عمران

دانلود جزوه تخصصی عمران شامل جزوات کلیه دروس رشته عمران

پس از ارائه جزوات دروس حسابداری،برق،مکانیک و کامپیوتر این بار بسته جزوات تخصصی عمران را برای شما  منتشر نموده ایم. بسته ای که با مشاهده آن حتما سورپرایز خواهید.این بسته هیچ کمبود اطلاعاتی را در خود نمی بیند و شما تنها با مطالعه آن می توانید به راحتی هرچه تمام تر قبولی را در این آزمون تجربه نمایید.در اینجا نیز میتوانید سوالات تخصصی عمران را دانلود نمایید که میتواند به همراوه این مجموعه مکمل یکدیگر باشند و در قبولی شما بسیار موثر واقع شود.

محتویات بسته جزوات استخدامی عمران دارای…..

این آزمون دارای هشت درس تخصصی می باشد که توانسته ایم آنها در صفحات مناسب بصورت جامع و کامل جمع آوری نماییم.شرکت کنندگانی که در آزمون های استخدامی برای مطالعه منابع از محصولات ای سوال استفاده نموده اند می دانند که بسته های ما با محتویات بسیار خوب ارائه می شود و تماما دارای کیفیت بسیار مناسبی هستند که شما می توانید به این اصل مهم در زیر پی ببرید.


بسته جزوات استخدامی عمران (کلیه دروس رشته عمران) شامل :

  • ۹۵ صفحه جزوه کامل مقاومت مصالح
  • ۷۳ صفحه جزوه کامل مکانیک خاک
  • ۸۷ صفحه جزوه سازه های هیدرولیکی
  • ۶۵ صفحه جزوه کامل تحلیل سازه
  • ۹۰ صفحه جزوه کامل استاتیک
  • ۸۵ صفحه جزوه سیالات ۱ و ۲
  • ۸۵ صفحه جزوه داینامیک

بسته کامل جزوات استخدامی عمران چه تفاوتی با دیگر وبسایت ها دارد :

همانطور که گفته شد ای سوال یکی از بهترین ارائه دهندگان نمونه سوالات و جزوات استخدامی در سراسر کشور می باشد که در چند سال اخیر حسن نیت خود را به شما دوستان ثابت کرده است.این در حالی است که ما با توجه بر آزمون های استخدامی که نمونه سوالات کمی را در خود می بینند بر آن شده ایم تا بتوانیم جزواتی را برای شما تهیه نماییم که در آنها نکاتی موجود است که حتی بسیار مهم تر از سوالات استخدامی باشند.

آپدیت ۱۴۰۲ جزوات عمران

با توجه به اینکه داوطلبان آزمون های استخدامی هواره به دنبال کامل ترین منابع و جدیدترین و به روز ترین منابع استخدامی هستند ای سوال این مجموعه جزوه استخدامی عمران را در مهر ماه ۱۴۰۲ آپدیت و با اضافه نمودن موارد مهم و کلیدی آنرا به طرز بسیار کامل تری ارائه نموده است.

وبسایت سازمان سنجش

2.6
امتیاز 2.6 از 7 رای
پیشنهاد مطالعه ای سوال به شما
% 50تخفیف
44750 تومان
89500 تومان
3.2
امتیاز 3.2 از 84 رای
content_copy 276 مگابایت
27810
78500 تومان
1
امتیاز 1 از 1 رای
content_copy 150 مگابایت
25688
% 20تخفیف
79600 تومان
99500 تومان
1.3
امتیاز 1.3 از 18 رای
content_copy
14913
89500 تومان
2.5
امتیاز 2.5 از 15 رای
content_copy 130 مگابایت
15343