دانلود جزوه استخدامی زبان انگلیسی ( ویژه آزمون های ۱۳۹۹ )

2
امتیاز 2 از 3 رای
جزوه استخدامی زبان انگلیسی

جزوه استخدامی زبان انگلیسی ( شامل مهم ترین مفاهیم زبان انگلیسی عمومی )

جزوه استخدامی زبان انگلیسی در واقع درس نامه درس زبان انگلیسی عمومی است که ای سوال برای داوطلبان آزمون های استخدامی تهیه و منتشر نموده است تا شما عزیزان بتوانید با مطالعه این بخش به بهترین توانایی در درک مفاهیم درس زبان انگلیسی عمومی دست یابید.هدف ما در ارائه این درس نامه رساندن شما به میزان بالایی از درک بخش های اصلی و مهم این درس است به گونه ای که به راحتی بتوانید تست های جلسه آزمون در این بخش را پاسخ بدهید.

خصوصیات جزواه استخدامی زبان انگلیسی چیست ؟

  • کامل است اما در عین حال به دور از زیاده گویی است
  • مفاهیم مهم آزمون های استخدامی مانند بخش لغات،گرامر و درک مطلب را شامل می شود
  • با توجه به آزمون های استخدامی تهیه و ارائه شده است.

محتویات این جزوه استخدامی زبان انگلیسی شامل چه مواردی است ؟

  • ۱۵۰ صفحه جزوه استخدامی زبان انگلیسی عمومی

چرا ای – سوال را برای تهیه جزوات و درس نامه استخدامی زبان انگلیسی انتخاب کنیم ؟

مطمئنا همه کسانی که به دنبال یک محصول خاص هستند تمایل دارند تا آن محصول یا بسته را از مراکز معتبر سفارش دهند چرا که اطمینان نمودن به این پایگاه ها راحت تر،امکان دریافت پشتیبانی در اسرع وقت و پاسخگویی در قبال محصول را در قبال مبلغی که پرداخت می کنند خواهند داشت.

ای سوال به عنوان پایگاهی که از سال ۱۳۹۰ مشغول فعالیت است بهتر از هر فرد یا گروهی می داند که پشتیبانی از محصولات به چه میزان دارای اهمیت است.شماره تلفن ثابت و همراه پشتیبانی ما در کنار آدرس های ایمیل همواره آماده دریافت نظرات،پیشنهادات و انتقادات سازنده شما خوبان است.

در مورد بسته جزوه استخدامی زبان انگلیسی

ما به همراه این مجموعه جزوه زبان انگلیسی یک بسته نمونه سوالات استخدامی زبان انگلیسی نیز برای شما ارسال نموده ایم که می تواند به بهترین شکل ممکن شما را جهت امادگی برای آزمون پیش رو مهیا سازد.این مجموعه سوالات از کامل ترین نمونه سوالات زبان انگلیسی بوده و همواره سوالاتش از مهم ترین و پرتکرار ترین نمونه سوالات در آزمون های استخدامی می باشند که می توانید با یک خرید آنها را از آن خود نمایید.جزوه استخدامی زبان انگلیسی شامل کلیه سرفصل های مهم این درس می باشد برای مثال در بخش های واژگان و دستور بسیار کامل و جامع است چرا که این دو بخش در آزمون های زبان انگلیسی بسیار مهم و حائز اهمیت هستند.

ای سوال ارائه دهنده کامل ترین ها در کشور

ای سوال به عنوان یکی از قدیمی ترین وبسایت های استخدامی و ارائه دهنده محصولات کمک آموزشی در کشور همواره در تلاش است تا با تقدیم نمودن محصولاتی کامل و بدون نقص همواره شما را شگفت زده نماید.اینبار نیز با ارائه جزوات استخدامی زبان انگلیسی از هر گونه کاستی راجع به درس زبان انگلیسی شما را بی نیاز نماید. تیم ای سوال با بررسی دقیق نمونه سوالات و جزوات موجود در کشور این مجموعه منحصر به فرد را آماده استفاده شما خوبان نموده و ما اطمینان داریم دریافت و مطالعه دقیق این بسته شما را به کل از هر مجموعه استخدامی دیگر بی نیاز خواهد نمود.

آیا این محصول به همین جا ختم می شود ؟

خیر ما در کنار درس نامه آموزشی زبان انگلیسی نمونه سوالات مهم و پرتکرار آن را نیز خدمت شما ارائه نموده ایم.ای سوال به همراه جزوات استخدامی زبان انگلیسی ۱۸۰۰ عدد نمونه سوال نیز به شما هدیه خواهیم داد که از آزمون های مهم استخدامی آزمون های دولتی گلچین شده اند که تماما دارای پاسخ نامه می باشند.

  • ۱۸۰۰ نمونه سوال استخدامی درس زبان انگلیسی به همراه پاسخ نامه (گلچین شده از مهم ترین سوالات آزمون های استخدامی )

کانون زبان ایران

2
امتیاز 2 از 3 رای
پیشنهاد مطالعه ای سوال به شما
% 50تخفیف
44750 تومان
89500 تومان
3.2
امتیاز 3.2 از 84 رای
content_copy 276 مگابایت
27811
78500 تومان
1
امتیاز 1 از 1 رای
content_copy 150 مگابایت
25688
% 20تخفیف
79600 تومان
99500 تومان
1.3
امتیاز 1.3 از 18 رای
content_copy
14913
75000 تومان
2.6
امتیاز 2.6 از 7 رای
content_copy 300 مگابایت
14448
89500 تومان
2.5
امتیاز 2.5 از 15 رای
content_copy 130 مگابایت
15343