دانلود سوالات استخدامی صندوق تامین خسارتهای بدنی

0
امتیاز 0 از 0 رای
ای سوال

دانلود سوالات استخدامی صندوق تامین خسارتهای بدنی

صندوق تامین خسارتهای بدنی عنوان ارگانی است که در این بخش می خواهیم منابع مربوط به آنرا برای شما شرح دهیم لذا با ما همراه باشید…

صندوق تامین خسارتهای بدنی

اگر بخواهیم در یک خط و یا یک جمله این عنوان شغلی را برای شما دوستان توضیح دهیم می توان گفت که در قبال هرگونه سوانح و حوادث احتمالی فرد بیمه می شود و در وجود هرگونه خسارت احتمالی می توان هزینه های وارده را به فرد بیمه شده بازگرداند.

استخدام صندوق تامین خسارتهای بدنی سال ۹۶

صندوق تامین در نظر دارد که برای تامین نیروی انسانی افراد واجد شرایط این عنوان شغلی را به استخدام خود در سال ۹۶ در بیاورد. حال افراد باید دارای مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد از روش آزمون کتبی و مصاحبه و گزینش در چند گرایش شغلی مختلف به صورت قراردادی مشغول بکار شوند. برای تمامی داوطلبین شریاط استخدام بسیار مهم می باشد که در چند بخش آن برای تمامی استخدام ها مشابه می باشد. به همین دلیل در زیر می توانید تمامی شرایط عمومی استخدام این ازمون را در زیر مشاهده نمایید.

شرایط عمومی استخدام به صورت زیر می باشد :

۱_افراد واجد شرایط تابعیت ایرانی داشته باشند

۲_ پایبندی به قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران

۳_ معتقد بودن به دین اسلام و یکی از ادیان هایی که در جمهوری اسلامی ایران شناخته شده باشد

۴_ دم اعتیاد به تمامی مواد های روانگردان و دخانیت

۵_ نداشتن سابقه کیفری و محکومیت

۶_ خانواده معظم شهدا (دارای پدر، مادر، خواهر و برادر) تا میزان ۵ سال.

مواد این آزمون بدین ترتیب می باشد :

هر داوطلب با دریافت دفترچه این عنوان شغلی می تواند دروس عمومی و تخصصی این آزمون را که از آنها امتحان بعمل می آید مشاهده نمایید. تمامی نمونه سوالات عمومی و تخصصی این ازمون به یورت تستی و چهار گزینه ای می باشد که مطمئنا داوطلبان باید سوالات استخدامی بسیار مهمی که از منابع معتبر تولید شده اند را مورد مطالعه خود قرار دهند.

مواد عمومی آزمون صندوق تامین خسارتهای بدنی به شرح زیر می باشد :

  • معارف اسلامی
  • زبان و ادبیات فارسی
  • ریاضی و آمار مقدماتی
  • زبان انگلیسی عمومی
  • هوش و توانمندی های عمومی
  • فناوری اطلاعات (مهارت های هفت گانه ICDL)
  • اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی

پرداخت هزینه و زمان ثبت نام :

همانطور که مستحضر می باشید آزمون های استخدامی معمولا به صورت اینترنتی ثبت نام های خود را انجام می دهند که برای این آزمون هم بدین شکل ی باشد . داوطالن می توانند در روز پنجشنبه مورخ ۲۳/ ۰۹/ ۹۶ الی روز پنجشنبه مورخ ۰۷/ ۱۰ / ۹۶ اقدام به ثبت نام نمایند. افراد دارای شرایط گفته شده باید به سایت www.irc.ac.ir وارد شوند و بعد از پرداخت هزینه این آزمون که ۳۰۰٫۰۰۰ ریال می باشد تمامی اطلاعات خود را وارد نمایند.

 زمان برگزاری آزمون و چگونگی دریافت کارت آمون :

تمامی داوطلبان این آزمون می توانند در تاریخ ۱۰/۱۰/۹۶ در روز یکشنبه به سایت www.irc.ac.ir وارد شوند و کارت آزمون خود را دریافت نمایند . این آزمون در تاریخ ۱۵/۱۰/۹۶ در شهر بزرگ تهران برگزار خواهد شد. تمامی اطلاعات مهم اعم از ساعت و محل دقیق برگزاری این آزمون بر روی کارت دریافت شده نوشته شده است.

ای سوال همواره در تلاش است تا شما داوطلبان هیچ آزمون های استخدامی را ازدست ندهید و همواره بتواند در جدیدترین استخدام های روز شرکت کنید. ای سوال مرج تولید و توزیع نمونه سوالات استخدام در ۶ سال گذشته این اعتماد را در بین شما خوبان ایجاد کرده است که با دریافت نمونه سوالاتی که تنها و تنها در این وبسایت زیر نظر اساتید برتر دانشگاهی و تیم متخصص تولید محتوای ای سوال تولید می شود می توانید مجموعه های استخدامی را دریافت و به راحتی در آزمون های استخدامی خود موفق شوید . لازم به ذکر است که ای سوال هموراه تلاش بر این دارد که با پشتیبانی ۲۴ ساعته خود تمامی مشکلات شما خوبان را برطرف نماید.

[phoe-icon name=”fa-search”]برای دانلود هر کدام از موارد زیر کافیست روی هر کدام از دروس کلیک نموده تا به صفحه مربوط به آن محصول هدایت شوید.

( می توانید از کلیدهای ترکیبی کنترل + F نیز جهت جستجوی رشته خود استفاده نمائید )

سوالات استخدامی کارشناس مالی صندوق تامین خسارتهای بدنی

سوالات استخدامی کارشناس حقوقی صندوق تامین خسارتهای بدنی
 سوالات استخدامی گرایش فنی صندوق تامین خسارتهای بدنی
0
امتیاز 0 از 0 رای
پیشنهاد مطالعه ای سوال به شما
75000 تومان
2.9
امتیاز 2.9 از 19 رای
content_copy ۶۱۸ مگابایت
24546
75000 تومان
3.5
امتیاز 3.5 از 6 رای
content_copy 814 مگابایت
22804
% 40تخفیف
0 تومان
0 تومان
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy
67
65000 تومان
3
امتیاز 3 از 20 رای
content_copy 700 مگابایت
68759
71000 تومان
3.3
امتیاز 3.3 از 9 رای
content_copy 621 مگابایت
49587
75000 تومان
3
امتیاز 3 از 4 رای
content_copy 630 مگابایت
25877