سوالات استخدامی سازمان حفاظت محیط زیست (vip آزمون ۱۴۰۲)

5
امتیاز 5 از 1 رای
ای سوال
post_add چنانچه به مجموعه ای در مورد سازمان محیط زیست نیاز دارید می توانید نام آنرا به ۰۹۱۲۰۵۵۱۱۶۲ پیامک نمائید تا در سایت قرار داده شود.

سوالات استخدامی سازمان محیط زیست

سوالات استخدامی سازمان حفاظت محیط زیست ایران را امروز جهت دانلود شما خوبان محیا نموده ایم که امیدواریم مقبول واقع گردد.این مجموعه منحصر به فرد از کلیه مجموعه های مشابه کامل تر و با قیمتی رقابتی و مناسب عرضه می شود.ای-سوال از وبسایت های قدیمی حوزه دانلود سوالات استخدامی بوده و همواره رضایت مشتریانش در اولویت اهدافش خواهد بود.

این بسته سوالات دارای پاسخ نامه بوده و استاندارد آزمون های استخدامی می باشند.در ارائه این مجموعه تلاش شده است تا از نمونه سوالات پرتکرار سال های گذشته استفاده گردد.

درباره سازمان حفاظت محیظ زیست :

سازمان حفاظت محیط زیست همانطوز که از نامش پیداست وظیفه حفظ و نگهداری از منابع طبیعی و محیط زیست کشور را برعهده دارد،این سازمان وابسته و زیرنظر ریاست جمهوری است و در سال ۱۳۵۰ رسما به این نام ثبت شده است.حفظ و حراست از محیط زیست،زیست بوم ها،سرمایه های طبیعی کشور،محافظت از گونه های جانوری در خطر انقراض بخشی از وظایف این سازمان بسیار مهم کشور می باشند.

محتویات این بسته سوالات استخدامی سازمان حفاظت محیط زیست + پاسخ نامه

  • ۶۵۰ سوال استخدامی زبان و ادبیات فارسی
  • ۵۵۰ سوال استخدامی زبان انگلیسی
  • ۸۰۰ سوال استخدامی معارف اسلام
  • ۴۵۰ سوال استخدامی ریاضی و آمار
  • ۵۲۰ سوال استخدامی هوش و استعداد
  • ۴۵۰ سوال استخدامی مهارت های کامپیوتر
  • ۶۵۰ سوال استخدامی زبان و ادبیات فارسی

نمونه سوالات عمومی ویژه سازمان حفاظت محیط زیست ارائه شده در ای سوال دارای پاسخ نامه هستند و از مهم ترین سوالات عمومی سال های اخیر آزمون های مهم دولتی گلچین شده اند چرا که این سوالات چند بار در این آزمون ها طرح شده اند.

سوالات استخدامی سازمان حفاظت محیط زیست


سوالات تمامی دوره های دستگاه های اجرایی به همراه پاسخ نامه

در این بخش از سوالات استخدامی سازمان حفاظت محیط زیست مجموعه کامل سوالات استخدامی دستگاه های اجرایی را آماده نموده ایم،قطعا مطالعه و استفاده از این بخش کمک خوبی برای شما می باشد چرا که عین سوالات مهم ترین و مرتبط ترین آزمون های دولتی  را تهیه نموده و با طرز ارائه سوال آشنا خواهید شد.


در انتها ضمن آرزوی موفقیت برای شما دواطلب گرامی در آزمون استخدامی پیش رو به عرض می رساند مجموعه سوالات استخدامی سازمان محیط زیست که در ای-سوال عرضه می شود برخلاف دیگر سایت ها از سوالات قدیمی نبوده و به تازگی آپدیت شده اند لذا این مجموعه بسیار می تواند در آمادگی شما جهت آزمون پیش رو نقش آفرین باشد.

دانلود مجموعه سوالات استخدامی سازمان حفاظت محیط زیست

۸۹۵۰۰ تومان – سفارش و دانلود آنی

5
امتیاز 5 از 1 رای
پیشنهاد مطالعه ای سوال به شما
71000 تومان
1.2
امتیاز 1.2 از 39 رای
content_copy 520 مگابایت
11328
% 50تخفیف
60000 تومان
120000 تومان
3
امتیاز 3 از 40 رای
content_copy 800 مگابایت
30969
0 تومان
4.3
امتیاز 4.3 از 14 رای
content_copy 594 مگابایت
103007
69500 تومان
3.2
امتیاز 3.2 از 6 رای
content_copy 758 مگابایت
34238
0 تومان
3.5
امتیاز 3.5 از 31 رای
content_copy 700 مگابایت
90361
75000 تومان
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy 714 مگابایت
21520
نظرات کاربران ( ۰ عدد )