در مصاحبه های استخدامی چه می پرسند؟

3.2
امتیاز 3.2 از 5 رای
سوالات مصاحبه های استخدامی

دانلود سوالات مهم مصاحبه های استخدامی

با سلام خدمت تمامی شما ای-سوالی های گرامی،امروز با مبحث بسیار مهم مصاحبه های استخدامی و آزمون های گزینش در خدمتتان هستیم.در این مبحث کاملا تخصصی و به تفکیک رشته ها و انواع نهادها و ادارات مقوله مصاحبه های استخدامی را مورد بررسه قرار خواهیم داد.

تصور نمائید که در امتحان استخدامی یکی از بانک ها موفق شده اید و حال نوبت امتحان مصاحبه رسیده است.قطعا اگر آزمون مصاحبه سخت تر از آزمون کتبی استخدامی نباشد به هیچ عنوان آسان تر نخواهد بود.

سوالات آزمون های مصاحبه

 دانلود جزوه آمادگی برای مصاحبه استخدامی

این مجموعه شامل موارد زیر می باشد

سوالات مصاحبه های استخدامی و گزینش :

  • جزوه کامل دینی،عقیدتی و سیاسی مورد نیاز جهت آمادگی آزمون های مصاحبه استخدامی ( ۱۵۰ صفحه )
  • فایل نمونه سوالات آزمون های مصاحبه های استخدامی به همراه پاسخ نامه تشریحی ( ۳۰۰ عدد سوال )

سوالاتی که در آزمون های دینی پرسیده می شود را می توان در دو بخش گنجاند و به دو بخش تقسیم کرد

ا- بخش سوالات دینی

۲- بخش سوالات سیاسی و عقیدتی


گزیده ای از جزوه مصاحبه بخش دینی

این مبحث در مورد ولایت فقیه می باشد

ولایت فقیه نظریه ای در فقه شیعه است که نظام سیاسی مشروع در دوران غیبت امامان معصوم را بیان میکند. نظام جمهوری اسلامی نیز بر اساس این نظریه تأسیس شده است. بر خلاف برخی همچون آیت لله منتظری که نظریه ولایت فقیه را انتخابی(انتخاب از طرف مردم) دانسته اند ولایت فقیه ام ری انتصابی است که انتصاب آن از طرف خدا و الهی میباشد که در ادامه دلایل آن را خواهیم آورد.


مجموعه سوالات مصاحبه های استخدامی و گزینش

همچنین ولایت فقیه امری مطلقه است و بر اساس نظریه ولایت مطلقه فقیه لازمه پذیرش حکومت اسلامی، روا داشتن اختیارات مطلق برای فقیه است. فقیه، حاکم علی الاطلاق است و همه اختیارات امام معصوم شیعه را دارا است؛ زیرا ولایت مطلق، به معنای رعایت مصالح عام در سرپرستی جامعه است و چون حوزه حکومت، مصالح عمومی را نیز در بر میگیرد، بدون ولایت مطلق برپایی حکومت اسلامی و اجرای احکام دین ممکن نیست.

و این اصل که در بازنگری سال ۶۸ نیز به قانون اساسی اضافه گردید بدین جهت است تا سوء تفاهمی پیش نیاید که وظایف رهبری تنها به اصل ۱۱۰ قانون اساسی محدود میگردد. منظور از ولایت مطلقه,هرگز مطلقه به معنای استبدادی و رها از هر گونه ضابطه و معیار نیست که اگر چنین معنایی برای ولایت فقه تصور شود, با شرط عدالت در ولایت فقیه سازگار نیست.


اما اگر به دنبال مجموعه ای فوق کامل و حرفه ای هستید اینجا را کلیک نمائید

اساسا چنین معنایی با اساس حکومت در اسلام که به معنای حکومت دین و قانون اسلام است سازگار نبوده حتی پیامبر و امامان معصوم نیز از چنین ولایت و توسعه اختیاراتی برخوردار نیستند.

شما عزیزان همانطور که ملاحضه فرمودید این بخش که حاوی یک جزوه کاملا تشریحی و فوق العاده کامل می باشد که شامل مباحث دینی،سیاسی و عقیدتی است و یک فایل نمونه سوال که به همراه پاسخ تشریحی است.این مجموعه منحصر به فرد که جهت آمادگی شما عزیزان برای آزمون های مصاحبه و گزینش می باشد را با بهترین کیفیت و تنوع سوال و مناسب ترین قیمت تنها  از ای-سوال تهیه نمائید

سوالات رایج در مصاحبه حضوری، شغلی، اداری

۸۹۵۰۰ تومان – جهت سفارش و دانلود کلیک نمائید ...
3.2
امتیاز 3.2 از 5 رای
پیشنهاد مطالعه ای سوال به شما
79500 تومان
3
امتیاز 3 از 7 رای
content_copy 35 مگابایت
21814
% 20تخفیف
79600 تومان
99500 تومان
2.2
امتیاز 2.2 از 10 رای
content_copy 100 مگابایت
3723
91500 تومان
2.2
امتیاز 2.2 از 5 رای
content_copy 259 مگابایت
2226
89600 تومان
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy 50 مگابایت
1911
69100 تومان
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy
634
نظرات کاربران ( ۰ عدد )