سوالات استخدامی مهندسی عمران (همراه با هدیه رایگان)

20%
تخفیف هیجان انگیز برای شما
این محصول را فقط با 76000 تومان بخرید!
اعتبار باقیمانده این تخفیف
-
ثانیه
-
دقیقه
-
ساعت
-
روز
قیمت :
82880 تومان
103600 تومان
3.3
امتیاز 3.3 از 9 رای
سوالات استخدامی عمران
content_copy تمامی سوالات و درس نامه های استخدامی مهندسی عمران ارائه شده توسط ای سوال به صورت ثبت شده ارائه می گردد و هر گونه کپی برداری توسط دیگران جهت استفاده های غیرمطالعاتی از آن ممنوع می باشد.
سوالات استخدامی عمران از سوالات اصلی این رشته در آزمون های استخدامی در سال های ۹۴-۹۵-۹۶-۹۷-۹۸-۹۹-۱۴۰۰-۱۴۰۱ تهیه شده است و دارای پاسخ نامه تشریحی می باشند.

 نمونه سوالات استخدامی عمران عنوان این مطلب است و تیم ای-سوال تلاش نموده تا کامل ترین و بهترین مجموعه سوالات عمران را برای شما جهت استفاده قرار دهد و امیدواریم تا با مطالعه این مجموعه در آزمون استخدامی پیش رو موفق باشید.سوالات تخصصی آزمون های استخدامی از جمله مواردی هستند که کمتر در بین سایت ها به آنها پرداخته شده است و ای-سوال یکی از معدود پایگاه هایی است که در این زمینه در حال فعالیت است.

درباره مهندسی عمران چه می دانید ؟

علم مهندسی عمران علم مطالعه چگونگی ساخت و نگهداری سازه ها، جاده ها، پل ها، فرودگاه ها، سدها و سایر اشیاء است. مهندسان عمران اغلب “معمار” نامیده می شوند زیرا آنها ساختمان ها و سازه ها را طراحی می کنند. آنها همچنین تحقیقاتی را در مورد جنبه های مختلف ساخت و ساز از جمله مواد و فناوری انجام می دهند.
یکی از مهمترین جنبه های مهندسی عمران، درک چگونگی ساخت سازه ها و اشیاء است. این شامل درک چگونگی استفاده از مواد برای ساخت آنها، نحوه طراحی و ساخت آنها و چه عواملی بر عملکرد آنها است. مهندسان عمران همچنین نقش مهمی در برنامه ریزی پروژه هایی دارند که شامل کار ساخت و ساز یا تعمیر در مقیاس بزرگ است.
این مهندسان همچنین نقش مهمی در طراحی و ساخت ساختمان هایی دارند که برای مقاصد عمومی یا تجاری استفاده می شوند. این شامل هتل ها، رستوران ها، مدارس و سایر مکان هایی است که مردم برای استراحت یا معاشرت به آنجا می آیند.
مهندسان عمران همچنین نقش مهمی در طراحی و ساخت زیرساخت هایی مانند جاده ها، پل ها و فرودگاه ها دارند. این موارد شامل مواردی مانند جاده ها، پل ها و فرودگاه هایی است که می توانند برای اهداف حمل و نقل مانند رانندگی وسایل نقلیه یا پیاده روی از یک مکان به مکان دیگر استفاده شوند.

دانلود رایگان سوالات استخدامی رشته عمران

اگر چه این محصول را در ازای پرداخت مبلغی تهیه می کنید اما در نظر بگیرید مبلغ اتیکت شده در سال ۱۴۰۲ پایین تر از یک بستنی سنتی یا یک ساندویچ همبرگر است اما ما اطمینان می دهیم با تهیه و دانلود این مجموعه خواهید توانست به موفقیتی برسید که با خیالی آسوده آینده شغلی خود را تضمین نمائید.

اگر تا انتها توضیحات این صفحه را دنبال نمائید خواهید دید که حرف ما بزرگنمائی نبوده و پرداخت حدود ۸۰ هزار تومان بابت یک همچین محصول کمک آموزشی بسیار مناسب می باشد.

تضمین موفقیت مهندسین عمران ۱۴۰۲

با مطالعه سوالات و دفترچه های سال های قبل

بدون شک مطالعه اصل سوالات سال های قبل می تواند موفقیت شما در آزمون استخدامی پیش رو را تضمین نماید پس بدون تردید با تهیه و شروع مطالعه می توانید گامی بلند در جهت ارتقا تست زنی در بخش های تخصصی و عمومی بردارید. سوالات استخدامی مهندسی عمران ۱۴۰۲ ای سوال کامل تربن مجموعه موجود در کشور می باشد.

سوالات استخدامی کاردانی،کارشناسی رشته عمران

با توجه به ریز محتویات این بخش می توانید به آسانی پی ببرید که این پک کمک آموزشی می تواند برای تمامی مقاطع مفید بوده و همه عزیزان داوطلب را آماده آزمونی سخت نماید،کاردانی،کارشناسی و کارشناسی ارشد تفاوتی نمی کند،ما این بسته را برای کلیه داوطلبان استخدامی عمران تهیه و تدارک دیده ایم.

چرا ای سوال را انتخاب کنیم ؟

اولین بار که سوالات استخدامی عمران را در ای سوال تهیه و انتشار دادیم سال ۹۶ بود،آن زمان بسته به نیاز کاربران سعی نمودیم تا با ارائه یک مجموعه خوب بتوانیم راه مطالعه و مسیر موفقیت داوطلبان استخدامی را هموار نمائیم،امروز پس از گذشته چند سال از آن تاریخ اما یک مجموعه کاملا کاربردی،کامل و حرفه ای پیش روی شماست تا با دانلود و مطالعه آن بتوانید به همه نقاط تاریک خود در رسیدن به نفرات برتر آزمون استخدامی خود رنگی روشن زده و هر گونه شک و تردید را از خود دور نمائید.

مجموعه ای استثنائی از دروس تخصصی و عمومی پیش روی شماست،بسته ای کامل شامل تمامی دروسی که در جلسه آزمون می بایست به بهترین نحو ممکن به سوالات آنها پاسخ دهید،در کنار بخش تخصصی جزوات نیز ارائه شده تا با مطالعه نکات مهم آنها به دوران اوج علمی خود بازگردید،بخش عمومی نیز شامل سوالات پیشنهادی و دفترچه های مهم سال های اخیر هستند که هیچ نقصی نداشته و کاملا شما را مهیای یک رقابت خوب اما سخت خواهند نمود

سوالات استخدامی عمران شامل سوالات و جزوات عمومی و تخصصی ( ویژه آزمون سال ۱۴۰۲ )

اگر داوطلب آزمون های استخدامی سال ۱۴۰۲ می باشید و به نمونه سوالات تخصصی عمران نیازمند هستید این مجموعه بهترین انتخاب شما می باشد

این مجموعه نمونه سوالات تخصصی عمران حاوی ۴۰ عدد فایل PDF است

چرا مبلغ را پس خواهیم داد.

بخش تخصصی سوالات استخدامی مهندسی عمران + پاسخ نامه کاملا تشریحی

  • ۱۱۲ سوال مکانیک جامدات (مقاومت مصالح – تحلیل سازه ها)
  •  ۲۳۴ سوال کنترل پروژه
  •  ۲۴۷ سوال مقررات ملی ساختمان
  •  ۱۵۷ سوال استاتیک
  • ۱۳۷ سوال مکانیک خاک و پی سازی
  • ۱۳۲ سوال طراحی سازه های فولادی و بتنی

تمامی نمونه سوالات تخصصی ارائه شده ویژه مهندسی عمران دارای جواب های تشریحی بوده و شما با مطالعه این مجموعه کامل خواهید توانست به بالاترین شطح از قدرت علمی در بخش تخصصی مهندسی عمران برسید.

بخش عمومی سوالات استخدامی مهندسی عمران + پاسخ نامه کامل

  1. سوالات زبان و ادبیات فارسی ۴۵۸ عدد
  2. سوالات معارف اسلامی ۶۱۸ عدد
  3. سوالات ریاضیات و آمار ۶۴۷ عدد
  4. سوالات هوش و استعداد ۴۵۳ عدد
  5. سوالات مهارت های هفت گانه کامپیوتر ۵۶۷ عدد
  6. سوالات زبان انگلیسی ۴۵۸ عدد
  7. سوالات اطلاعات عمومی ۷۹۱ عدد

نمونه سوالات عمومی همیشه به جهت قانون ۶۰ درصد الزام پاسخگویی به دروس عمومی از اهمیت بالایی برخوردار هستند لذا مطالعه این سوالات به هیچ عنوان کم اهمیت نمی باشد.

جزوات تخصصی مهندسی عمران

جزوات استخدامی ویژه رشته مهندسی عمران که در ذیل به برررسی محتویات آنها می پردازیم خواهند توانست شما را آماده تست زنی نمایند.

  1. جزوه درس جامدات
  2. جزوه درس کنترل پروژه
  3. جزوه درس مقررات ملی ساختمان
  4. جزوه درس استاتیک
  5. جزوه درس مکانیک خاک و پی
  6. جزوه درس طراحی سازه های فولادی و بتنی

آمار مجموعه جزوات رشته عمران ( بخش تخصصی )

درس جامدات ۹۷ صفحه
درس کنترل پروژه ۱۱۰ صفحه
درس مقررات ملی ۱۰۰ صفحه
درس استاتیک ۷۰ صفحه
درس خاک و پی ۸۹  صفحه
درس طراحی سازه ۱۲۹ صفحه

به همراه مجموعه تخصصی عمران از ما هدیه خواهید گرفت :

با خرید این بسته استثنایی به کلیه خریداران نمونه سوالات استخدامی دروس عمومی به همراه پاسخ نامه نیز هدیه داده خواهد شد لذا با دانلود این بسته کامل به هیچ نمونه سوالات استخدامی دیگر احتیاج نخواهید داشت.


سوالات مصاحبه استخدامی مهندسی عمران

این بسته گرچه یک منبع تخصصی برای مهندسی عمران می باشد اما به جهت اینکه بخش عمومی اش شامل سوالات دولتی و معارف و عقیدتی است خواهد توانست یک محصول برای منظور مصاحبه نیز به کار برود،اصلا یک سورپرایز برای شما داریم،با خرید این محصول سوالات مصاحبه استخدامی مهندسی عمران را نیز به شما هدیه خواهیم داد.دیگر چه از این بهتر؟ شما با خرید یک بسته چهار مجموعه را یکجا دریافت خواهید نمود که قیمت تک تک هر کدام را اگر با هم جمع کنیم بسیار از قیمت نهایی چیزی که اکنون می پردازید بالاتر می باشد.

کتاب سوالات استخدامی مهندسی عمران

در اینجا باید عرض کنیم کتاب مهندسی عمران آزمون های استخدامی ای سوال محصولی ویژه است که با مراجعه به آن قسمت می توانید به محتویات آن دسترسی داشته و آن محصول را خریداری نمائید.تمامی منابع این کتاب الکترونیکی دارای پاسخ نامه بوده و سوالات تخصصی عمران و عمومی ارائه شده از اصل نمونه سوالات آزمون های عمران گلچین شده اند.

نکته مهم: ضمن آرزوی موفقیت برای شما داوطلب گرامی این مجموعه سوالات تخصصی عمران یکی از کامل ترین های سوالات تخصصی عمران می باشد و امیدواریم در رسیدن به هدف شما را یاری رسانده و در آزمون استخدامی پیش رو موفق گردید.این مجموعه در خرداد ماه ۱۴۰۲ با اضافه نمودن چندین درس و بخش جزوات کامل تر شد و به جد ما ایمان داریم مجموعه با این کیفیت و کمیت در هیچ کجا نخواهید یافت و به خود می بالیم که کامل ترین مجموعه سوالات استخدامی عمران کشور را آماده دانلود شما خوبان و همراهان همیشگی ای سوال نموده ایم.

منابع آزمون استخدامی عمران / ویژه ۱۴۰۲

ای سوال تمام تلاش خود را برای ارائه کامل ترین مجموعه سوالات استخدامی مهندسی عمران به خرج داده است تا بتوانید با مطالعه این منابع ارزشمند به بالاترین سطح از آمادگی علمی رسیده و در آزمون استخدامی خود موفقت مورد نظرتان را کسب نمائید. امید داریم با یک برنامه ریزی درست و اصولی بتوانید به این مهم دست یابید. این مجموعه ارزشمند به همراه درس نامه های تخصصی می تواند لقب کامل ترین منابع استخدامی رشته عمران کشور را از آن خود نماید.

نتیجه گیری :

با اضافه شدن جزوات تخصصی عمران به این مجموعه منحصر به فرد کامل ترین مجموعه سوالات استخدامی عمران به همراه جزوات تخصصی با بهترین قیمت ممکن در اختبار شماست و میتوانید با یک عملیات ساده بانکی آنرا در ایمیل و یا پس از پرداخت بصورت لینک مستقیم دریافت نمائید،توجه داشته باشید کلیه لینک های ای سوال قابلیت resume ادامه دانلود داشته و هیچ نگرانی بایت قطع دالود وجود ندارد.



سفارش و دانلود مجموعه
3.3
امتیاز 3.3 از 9 رای
پیشنهاد مطالعه ای سوال به شما
65000 تومان
3
امتیاز 3 از 20 رای
content_copy 700 مگابایت
68673
71000 تومان
3.3
امتیاز 3.3 از 9 رای
content_copy 621 مگابایت
49519
75000 تومان
3
امتیاز 3 از 4 رای
content_copy 630 مگابایت
25830
95000 تومان
1.7
امتیاز 1.7 از 3 رای
content_copy
7736
64500 تومان
3.5
امتیاز 3.5 از 4 رای
content_copy 786 مگابایت
6133
% 20تخفیف
48000 تومان
60000 تومان
2.5
امتیاز 2.5 از 2 رای
content_copy 630 مگابایت
17156