شغل مامایی ( آشنایی کامل با این شغل و تمامی نکات مهم آن )

0
امتیاز 0 از 0 رای
ای سوال

معرفی شغل مامایی

ضمن عرض سلام خدمت تمامی شما کاربران ای سوال همانطور که مستحضر می باشید در این بخش در خدمت شما دوستان هستیم تا تمامی نکات شغل مامایی را برای شما منتشر کنیم . اگر شما می خواهید به شغل وارد شوید باید عاشق کودکان و به دنیا آوردن آنها باشید. با ما همراه تا پایان این مطلبهمراه باشید تا نکات مختلف را مورد بررسی قرار دهیم.

[phoe-icon name=”fa-bell”]وظایف مهم ماما چیست ؟؟

شغل مامایی قدمتی به اندازه تاریخ بشریت دارد که مطمئنا از اهمیت بالایی برخوردار می باشد . رشته مامایی یکی از زیر شاخه های علوم پزشکی بوده و فعالیت هایی هم چون ارائه کامل تمامی خدمات بهداشتی ، آموزش کامل بهداشت ، مسائل دوران بارداری ، انجام تمامی مراقبت های بعد زایمان ، تمامی مرابت های نوزاد ، پی بردن به تمامی عوامی غیر طبیعی در مادر و جنین آن ، کمک از پزشک در انجام کار های عملی و فوریتی ، مشاوره خانواده در برابر بهداشت

یکی دیگر از وظایف مهم یک ماما مختص به مادران باردار می باشد که بسیار مهم و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. همانطور که تمامی بانوان می دانند زایمان برای هر زنی یک تجربه مهیج و حساس بوده و با هیچ مراحلی قابل قیاس نمی باشد.در بعضی از بانوان یک امر اسان بوده ولی در بعضی دیگر گاها با مشکل انجام خواهد شد. وظیفه ماما مراقبت مادر در هنگام زایمان ، بعد از زایمان ، وضعیت مادرو جنین در هنگام زایمان می باشد که بسیار مهم و از اهمیت بالایی برخوردار می باشد اگر ماما در هنگام بارداری از مشکلی با خبر شود می تواند به راحتی فرد را به متخصص زنان و زایمان ارجاع دهد. در کل می توان وظیفه ماما را در یک جمله حفظ مادر و سلامت کودک آن می باشد.

[phoe-icon name=”fa-bell”]ماما در هنگام زایمان چه وظایفی را بر عهده دارد ؟؟

 ماما در هنگام انجام عملیات خود در هنگام نگهداری از فرد باردار باید ارتباط بسیار خوبی بین خود و آن فرد برقرار کند همچنین باید از اعتماد به نفس بالایی برخوردار باشد چو این شغل دارای استرس بسیار زیادی بودن و اگر استرس در بر شما غلبه کند ممکن است عواقب بسیار بدی را در پی داشته باشد. فرد ماما باید مسولیت پذیر بوده و باید با نهایت عشق و علاقه و ضبر زیاد به بیمار خود رسیدگی کند. ماما باید تا جایی که می تواند به بیمار خود اعتماد به نفس داده و او را ارام کند.

شغل ماما یکی از شغل هایی می باشد که باید بصورت مداوم و تمام وقت کار شود حتی در روز های تعطیل و …. اما در بخشی دیگر هم دیده شده که افراد به صورت پاره وقت کار می کنند . مکان کار ماما می تواند درمانگاه یا مطب شخصی فرد بوده و یا در بیمارستان مشغول به فعالیت کاری خود باشد.

ای سوال همواره در تلاش است تا بتواند شما را با تمامی شغل ها آشنا سازد اما در درجه اول ما  قصد داریم مشاغلی که بیشتر مد نظر شما خوبان است را مورد بررسی قرار دهیم . همچنین ای سوال در حوزه استخدامی هم فعالیت بسیار قوی دارد که می تواند در ازمون های استخدامی به شما خوبان در تهیه نمونه سوالات استخدامی  نهایت کمک را کرده تا در آزمون های خود پیروز و سربلند شوبد.

برای دریافت نمونه سوالات استخدامی رشته مامایی می توانید بر روی آن کلیک کرده تا به صفحه مورد نظر هدایت شوید.

وزارت بهداشت

معرفی شغل مامایی ضمن عرض سلام خدمت تمامی شما کاربران ای سوال همانطور که مستحضر می باشید در این بخش در خدمت شما دوستان هستیم تا تمامی نکات شغل مامایی را برای شما منتشر کنیم . اگر شما می خواهید به شغل وارد شوید باید عاشق کودکان و به دنیا آوردن آنها باشید. با ما همراه تا پایان این مطلبهمراه باشید ...
0
امتیاز 0 از 0 رای
پیشنهاد مطالعه ای سوال به شما
3.1
امتیاز 3.1 از 40 رای
content_copy
50133
3.5
امتیاز 3.5 از 4 رای
content_copy
2173
4.6
امتیاز 4.6 از 9 رای
content_copy
4189
5
امتیاز 5 از 1 رای
content_copy
2623
3.6
امتیاز 3.6 از 5 رای
content_copy
4414