اخبار استخدامی پرستاری ( آخرین اخبار استخدام در ۱۳۹۹)

3
امتیاز 3 از 3 رای
آخرین اخبار استخدامی پرستاری

آخرین اخبار استخدامی پرستاری ( استخدام پرستاران در سال ۹۹ )

ضمن عرض سلام و آرزوی توفیق و سلامتی روز افزون برای یکایک شما خوبان و همراهان ای سوال در این بخش قصد داریم تا با ارائه جدیدترین اخبار استخدامی پرستاری کمک نمائیم تا داوطلبان گرامی این رشته بتوانند در اسرع وقت به آخرین اخبار استخدامی این حوزه دسترسی داشته و با مراجعه به این صفحه نسبت به کلیه اطلاعیه ها و اخبار استخدامی خود آگاه شوند.

با توجه به کمبود شدید نیرو در حوزه پرستاری چند سالی است که وزارت بهداشت و درمان با فراخوان هایی سراسری سعی دارد تا از طریق برگزاری آزمون های مختلف که اکثرا در قالب آزمون های سالانه دستگاه های اجرایی می باشند این کمبود و ضعف نیروی انسانی را پوشش دهد.در سال ۹۸ نیز علی رغم جذب نیرو در آزمون اجرایی مجدد شاهد برگزاری آزمون استخدامی پرستاری در اسفند ماه خواهیم بود تا انشالله با مشخص شدن نفرات برتر این وزارتخانه و این بخش بتواند با ارتقاء خدمات رسانی گامی بلند در جهت رفع نواقص و کمبود نیرو بردارد.

مطالعه منابع استخدامی پرستاری استاندارد

با توجه به اینکه اخبار استخدامی پرستاری شما را از زمان و نحوه شرکت در آزمون مطلع می نماید لذا مطالعه نمونه سوالات استخدامی پرستاری می تواند مسیر شما را به موفقیتی بزرگ منتهی نماید.

در ادامه با ما همراه باشید با آخرین اخبار استخدامی پرستاری


خبر ۲۴ اردیبهشت ۹۹ – مجوز استخدام ۵ هزار پرستار در سال ۱۳۹۹

معاون پرستاری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر استخدام ۳ هزار پرستار جدید را در ماه های آتی اعلام و گفت : بیش از ۶۰ درصد از جامعه پرستاران کشور که به ۲۰۰ هزار نفر می رسند در خط اول مقابله با کوید ۱۹ قرار دارند.ایشان با اشاره به تعداد ۴۵۰۰ نفری که در ماه های اخیر در بیمارستان های دولتی به عنوان پرستار استخدام شدند اشاره های هم به جذب تدریجی و استخدام نیروهای جدید در سال ۹۹ داشت و ادامه دادند که نزدیک به ۳ هزار نفر نیز مجوزشان اخذ ک به صورت قراردادی استخدام خواهند شد.


خبر ۲۰ فروردین ۹۹ : درخواست صدور مجوز استخدام حداقل سه هزار پرستار

عضو ناظر مجلس در شورای عالی نظام پرستاری در نامه‌ای به رئیس جمهور خواستار انجام اقدامات لازم برای صدور مجوز استخدام حداقل سه هزار پرستار به منظور پیشگیری از افت کیفیت مراقبت از بیماران و فرسودگی شغلی حرفه پرستاری شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت حیدرعلی عابدی در نامه‌ای به رئیس جمهور خواستار انجام اقدامات لازم برای صدور مجوز استخدام سه هزار پرستار شد.


آذر ماه ۱۳۹۸ – خبر جدید در استخدام پرستاری

با توجه به کمبود شدید نیروی انسانی در حوزه پرستاری زمزمه ها و شنیده ها حاکی از برگزاری آزمون و جذب ۸ هزار نفری در قالب آزمون استخدامی پرستاری است تا با مشخص شدن نفرات برتر این نقیصه تا حدودی مرتفع شود.


آبان ماه ۱۳۹۸  – اخبار مربوط به آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران

کلیه داوطلبان شرکت در آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران که دارای مدرک کارشناسی تا دکتری رشته پرستاری هستند می توانند در این رقابت علمی شرکت نمایند.به منظور ثبت نام می بایست از تاریخ ۳ الی ۱۳ آذرماه به سایت سنجش مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدامات لازم را انجام دهید.این آزمون استخدامی در تاریخ ۱۷ بهمن ۹۸ برگزار خواهد شد.


مهر ماه ۱۳۹۸  – پرستاران در سال آینده استخدام خواهند شد

با توجه به کمبود نیروی انسانی در حوزه پرستاری وزارت بهداشت در تلاش است تا سال آینده ۸ هزار نیروی متخصص را به پرستاران کشور اضافه نماید.


شهریور ماه ۱۳۹۸ – استخدامی پرستاری در قالب آزمون دستگاه های اجرایی

با توجه به نزدیک شدن آزمون استخدامی دستگاه های دولتی که قرار است در پاییز سال ۹۸ برگزار شود وزارت بهداشت قصد دارد تا با جذب نیرو در این حوزه به اوضاع آشفته پرستاری کشور که از کمبود شدید نیرو رنج می برد سامان دهد.


مرداد ماه ۱۳۹۸ – نیاز حدود ۱۰ هزار نفری به نیروی جدید پرستاری برای هر سال

مسئولین وزارت بهداشت عقیده دارند با اضافه شدن ۹ هزار پرستار در هر سال می توانند تا حدودی به کمبود نیرو در حوزه پرستاری کشور فائق آمده و اوضاع این بخش از درمان کشور را بهبود بخشند لذا احتمالا هر ساله شاهد آزمون های استخدامی پرستاری جدید در کشور خواهیم بود.

تیر ماه ۱۳۹۸ ( ۲۵ تیر ) – استخدام تعداد زیادی پرستار در آینده نزدیک

با توجه به تحصیل حدود ۵۰ هزار پرستار در کشور این بخش در آینده شاهد کمبود نیرو نخواهد بود و با بررسی و رفع موانع استخدام انشالله کمبود نیروی پرستاری در سال های جاری جبران خواهد شد.با ما باشید تا هیچ کدام از اخبار استخدامی پرستاری را از دست ندهید.


تیر ماه ۱۳۹۸ ( ۲۰ تیر ) – افزایش نیروی پرستاری طی ۲ سال آینده

همانطور که همه متقاضیان عنوان شغلی پرستاری مطلع هستند در حال حاضر کمبود نیرو گریبان گیر شده است ولی اقدامات لازم جهت جذب نیروهای پرستار جدید صورت گرفته و در طی این ۲ سال شاهد جذب بیش از ۱۶ هزار پرستار خواهیم بود.


تیر ماه ۱۳۹۸ ( ۱۵ تیر ) – استخدام ۲۰ هزار پرستار در آزمون جدید پرستاری

خبرهای جدید حکایت از جذب و استخدام پرستاران به تعداد ۲۰ هزار نفر در طی یک آزمون استخدامی در کشور حکایت می کند.


تیر ماه ۱۳۹۸ ( ۱۰ تیر ) – استخدام ۱۰ هزار نفری در وزارت بهداشت برای پرستاران عزیز

اخبار جدید استخدام پرستاری نشان از جذب ۱۰ هزار نفر در تیر ماه امسال و ۱۰ هزار نفر نیز تا پایان امسال دارد.با توجه به این استخدام ها تا حدودی کمبود نیرو در کشور رفع در حوزه پرستاری مرتفع خواهد شد.

نمونه سوالات آزمون استخدامی پرستاری


تیر ماه ۱۳۹۸ ( ۹ تیر ) – نیاز سالانه ۱۰ هزار نفر پرستار جدید برای کشور

با توجه به عدم تناسب تخت های بیمارستانی با جمعیت کشور تعداد پرستاران نیز تناسبی با جمعیت نداشته لذا اگر سالانه ۱۰ هزار نفر جذب و استخدام شوند می توان در سالهای آتی به سامان دیدن اوضاع این بخش امیدوار شد.


اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ ( ۲۷ اردیبهشت ) – استخدام ۹ هزار پرستار جدید در سال ۱۳۹۸

مدیرکل دفتر توانمندسازی و بهبود سرمایه‌ای معاونت پرستاری وزارت بهداشت اعلام کرد که در طی ۲ ماه تعداد ۹ هزار پرستار جذب و استخدام خواهند شد.وی اضافه نمود که اکنون تعداد ۱۵۰ هزار پرستار در کشور مشغول فعالیت هستند.


به محض دریافت اخبار جدیدتر با موضوع اخبار استخدامی پرستاری بلافاصله در این بخش بارگذاری و منتشر خواهد شد.

وزارت بهداشت

آخرین اخبار استخدامی پرستاری ( استخدام پرستاران در سال ۹۹ ) ضمن عرض سلام و آرزوی توفیق و سلامتی روز افزون برای یکایک شما خوبان و همراهان ای سوال در این بخش قصد داریم تا با ارائه جدیدترین اخبار استخدامی پرستاری کمک نمائیم تا داوطلبان گرامی این رشته بتوانند در اسرع وقت به آخرین اخبار استخدامی این حوزه دسترسی داشته و ...
3
امتیاز 3 از 3 رای
پیشنهاد مطالعه ای سوال به شما
4
امتیاز 4 از 2 رای
content_copy
6159
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy
5404
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy
3117