استخدام بانک گردشگری سال ۱۳۹۶ (جدیدترین خبرها)

0
امتیاز 0 از 0 رای
ای سوال

استخدام بانک گردشگری سال ۹۶

استخدام بانک گردشگری

دواطلبان و متقاضیان محترم جهت استخدام در بانک ها و مراکز دولتی می توانید جدیدترین خبرهای مربوط به استخدام بانک گردشگری را در وب سایت ای-سوال دنبال نمایید.مهمترین خبرهای استخدام بانک گردشگری سال ۹۶ به محض انتشار در این صفحه بروزرسانی خواهد شد.پس با ما همراه باشید.

دانلود سوالات استخدامی بانک گردشگری (به همراه پاسخ)


[phoe-icon name=”fa-bell”] استخدام بانک گردشگری در سال ۹۶

بانک گردشگری در سال ۹۶ جهت تکمیل نیروی انسانی جذب نیرو خواهد داشت که توجه شما را به جزئیات این آگهی جلب می نماییم.

تعداد نیروی مورد نیاز برای آزمون سال ۱۳۹۶ تعداد ۱۰۷ نفر می باشد که در شهرهای تهران،کرج،اصفهان،شیراز،ساری،سنندج و قشم می باشد که در رشته هایی که در ادامه ذکر خواهد شد نیازمند بوده و استخدام انجام خواهد شد.

[phoe-icon name=”fa-align-center”] رشته های مورد نیاز برای آزمون استخدامی بانک گردشگری در سال ۹۶

داشتن مدرک کارشناسی (لیسانس) در رشته های مدیریت (بازرگانی، صنعتی، دولتی، بیمه، امور بانکی، مالی، فناوری اطلاعات، امور شعب، اجرائی، MIS، اطلاعات و ارتباطات، کسب و کار و بورس)، اقتصاد(کلیه گرایش ها)، حسابداری (کلیه گرایش ها)، بانکداری و امور بانکی (کلیه گرایش ها)، مهندسی صنایع(کلیه گرایش ها)، مهندسی رایانه(کلیه گرایش ها)، آمار(کلیه گرایش ها)، ریاضی(کلیه گرایش ها)، حقوق(کلیه گرایش ها) با حداقل معدل ۱۶

تاریخ های مهم
۹۶/۰۶/۲۵ ۹۶/۰۶/۳۱ ثبت نام در سامانه و اخذ کد رهگیری
۹۶/۰۷/۱۰ ۹۶/۰۷/۱۱ دریافت کارت ورود به جلسه و برگه راهنمای آزمون
۹۶/۰۷/۱۴ برگزاری آزمون کتبی

آرشیو اخبار استخدام بانک گردشگری

استخدام بازنشستگان در بانک گردشگری

این بانک جهت رفع نیاز خود به کار مدیریتی برای شعبه های تازه تاسیس شده خود در شهرهای کشور از بازنشستگان و افراد با سابقه در این حوزه دعوت به همکاری می کند.شرایط مورد نیاز برای بازنشستگان بدین ترتیب است که از زمان و تاریخ بازنشستگی آنها حداکثر دو سال گذشته باشد و یا با ارائه مدارک مشخص شود که در این مدت نزد بانک های خصوصی فعالیت داشته اند.همچنین شاغلینی که ۱۰ سال سابقه فعالیت در شعب خود را دارند نیز دارای شرایط می باشند.

برای ثبت نام و استخدام بانک گردشگری میتوانید به سایت بانک در لینک این خبر مراجعه نمایید.همچنین بعد از ثبت نام منتظر تماس بانک باشید و از هرگونه پیگیری حضوری و تلفنی خودداری کنید.با آرزوی موفقیت روز افزون برای شما.

تکمیل فرم ثبت نام جهت کادر مدیریتی (کلیک کنید)


♦خبر تیرماه ۹۴

استخدام بانک گردشگری در تهران

بانک گردشگری برای تکمیل کارمندان خود در حوزه مدیریت مالی از بین جوانان مستعد و علاقمند تهرانی دعوت به همکاری می نماید.این استخدام مختص ادارات مرکزی تهران که شامل اداره های حسابداری مالی، حسابداری مدیریت و خزانه و مبادلات می باشد و اهم شرایط به شرح زیر است:

۱- در رده شغلی کارشناس اداره حسابداری مالی به آقایان و بانوان با مدرک لیسانس حسابداری و همچنین ۵ سال سابقه کار بانکی و مرتبط.تخصص مورد نیاز برای این عنوا شغلی تسلط به حسابداری پیمانکاری می باشد.

۲- در رده شغلی کارشناس اداره حسابداری مدیریت به آقایان و بانوان با مدرک لیسانس حسابداری و همچنین ۵ سال سابقه کار بانکی و مرتبط.تخصص مورد نیاز برای این رده شغلی به شرح زیر است:

  • آشنا به مفاهیم مالی و حسابداری مدیریت
    تسلط به دستورالعمل و بخشنامه های بانک مرکزیتوانایی تجزیه و تحلیل صورت های مالی
    تسلط به نرم افزارهای مالی و آفیس

دانلود سوالات استخدامی بانک گردشگری (به همراه پاسخ)

۳-در رده شغلی کارشناس اداره خزانه و مبادلات (کارشناس بازار بین بانکی) به آقایان و بانوان با مدرک لیسانس حسابداری ،مدیریت و اقتصاد و همچنین ۵ سال سابقه کار بانکی و مرتبط.تخصص مورد نیاز برای این رده شغلی به شرح زیر است:

  • آشنا به مفاهیم مالی ،بانکی و نقدینگی
    توانایی برقراری ارتباط موثر و دارای روابط عمومی قوی
    تسلط به نرم افزارهای مالی و آفیس

لطفا به نکات زیر توجه نمایید:

داوطلبین عزیز جهت ثبت نام می توانید از طریق سایت بانک گردشگری اقدام نمایید و توصیه اکید می کنیم که به هیچ وجه مدارک خود را به شعبه ارسال ننمایید.

دعوت از شما بعد از بررسی مدارک ارسالی و احتمالا مصاحبه های بعدی صورت می گیرد پس لطفا از هر گونه پیگیری شخصی به صورت تلفنی و یا حضوری اجتناب کنید.توجه نمایید که آخرین زمان برای ارسال فرم تا تاریخ ۲۰ تیر می باشد.برای تکمیل فرم استخدام بانک گردشگری روی لینک زیر کلیک نمایید.

دانلود سوالات استخدامی بانک گردشگری (به همراه پاسخ)

آدرس بانک گردشگری

استخدام بانک گردشگری سال ۹۶ دواطلبان و متقاضیان محترم جهت استخدام در بانک ها و مراکز دولتی می توانید جدیدترین خبرهای مربوط به استخدام بانک گردشگری را در وب سایت ای-سوال دنبال نمایید.مهمترین خبرهای استخدام بانک گردشگری سال ۹۶ به محض انتشار در این صفحه بروزرسانی خواهد شد.پس با ما همراه باشید. دانلود سوالات استخدامی بانک گردشگری (به همراه پاسخ) [phoe-icon name="fa-bell"] استخدام ...
0
امتیاز 0 از 0 رای
پیشنهاد مطالعه ای سوال به شما
4
امتیاز 4 از 2 رای
content_copy
6157
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy
5402
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy
3116