استخدام شرکت کشتیرانی سال ۹۴

0
امتیاز 0 از 0 رای
ای سوال

استخدام شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران

استخدام شرکت کشتیرانی

۱۴-آذر-۹۴

آگهی استخدام شرکت کشتیرانی در سال ۹۴

کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران برای نکمیل نیروی متخصص و کارامد خود برای کار در کشتی های ناوگان کشتیرانی دانشجو می پذیرد.این دانشجویان در اولین شرط می بایست دارای مدرک ریاضی فیزیک باشند و این افراد پس از استخدام به عنوان افسر دریایی مشغول به کار خواهند شد.

شرایط عمومی برای این استخدام مانند دیگر موارد بوده به علاوه موارد زیر:

-داوطلب نباید مشکل کور رنگی داشته باشد و باید دید چشم داوطلب ۱۰/۱۰ باشد. این دید می بایست بدون عینک باشد.

-قد داوطلب می بایست حداقل ۱۷۰ سانتی متر باشد.

-داوطلبین می بایست در آزمون کنکور سال ۹۴ شرکت کرده و دارای کارنامه باشند، همچنین این استخدام برای افرادی است که دوره خدمت نظام وظیفه را انجام نداده اند (مشمولین وظیفه بدون مهر غیبت).

شرایط اختصاصی استخدام شرکت کشتیرانی به شرح زیر می باشد:

-تکمیل تحصیلات دوره دبیرستان و دارا بودن مدرک پیش دانشگاهی در رشته ریاضی فیزیک.(این مدرک باید مورد تایید مراجع ذیصلاح باشد).همچنین معدل کل دیپلم داوطلب باید حداقل ۱۴ باشد.

-شرایط سنی برای استخدام شرکت کشتیرانی اعلام شده: متولدین ۱۳۷۴/۰۱/۰۱ و بعد

برای مشاهده شرح کامل شرایط اختصاصی به متن کامل آگهی در لینک پایان این خبر مراجعه کنید.

ثبت نام برای استخدام شرکت کشتیرانی

علاقمندان و واجدین شرایط برای ثبت نام می بایست مبلغ ۱۵۰.۰۰۰ ریال به شماره حساب ۲۰۷۱۱۷۵۹۵ بانک تجارت شعبه ونوس کیش ، کد ۲۰۷۰ بنام ” شرکت تامین نیروی انسانی خطوط کشتیرانی کیش ”  واریز و مشخصات فیش را در سیستم ثبت نام ،  درج نمایند.

توجه داشته باشید که برای نهایی شدن ثبت نام استخدام شرکت کشتیرانی می بایست سیستم ثبت نام پس این که شما مشخصات خود را به صورت کامل تکمیل نمودید به شما یک کد رهگیری اختصاص دهد.این کد رهگیری را تا پایان مراحل ثبت نام نگه داری نمایید.

قبول‌شدگان نهایی مشمول ، طبق بند “ب” ماده ۶۶ قانون نظام وظیفه عمومی ،  از انجام خدمت نظام وظیفه ( بجز دوره آموزش نظامیگری مقدماتی و تخصصی)  معاف خواهند بود .

داوطلبین توجه نمایید که طی مراحل جذب بخشی از مراحل در شهر تهران خواهد بود که متقاضی می بایست تمام هزینه های مربوط به رفت و آمد و اقامت و هزینه های دیگر را تقبل نموده و شرکت کشتیرانی مسئولیتی نسبت به پرداخت هزینه ها ندارد.

برای مطالعه شرح کامل آگهی استخدام شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران سال ۹۴ و ثبت نام اینجا کلیک کنید.

استخدام شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران14-آذر-94آگهی استخدام شرکت کشتیرانی در سال 94کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران برای نکمیل نیروی متخصص و کارامد خود برای کار در کشتی های ناوگان کشتیرانی دانشجو می پذیرد.این دانشجویان در اولین شرط می بایست دارای مدرک ریاضی فیزیک باشند و این افراد پس از استخدام به عنوان افسر دریایی مشغول به کار خواهند شد.شرایط عمومی برای ...
0
امتیاز 0 از 0 رای
پیشنهاد مطالعه ای سوال به شما
4
امتیاز 4 از 2 رای
content_copy
6159
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy
5403
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy
3117