استخدام شهرداری یزد سال ۹۴

0
امتیاز 0 از 0 رای
ای سوال

استخدام شهرداری یزد

استخدام شهرداری یزد

آذر-۹۴

استخدام شهرداری یزد در سال ۹۴ به تعداد ۱۲۳ نفر

طبق اعلام مدیر کل دفتر امور شهری استانداری یزد تعداد ۱۲۳ نفر در آزمون پیش رو جذب شهرداری های این استان خواهند شد.استخدام شهرداری یزد از طریق آزمون کتبی و همزمان با سراسر کشور انجام خواهد شد و پذیرفته شدگان بعد از مصاحبه و گزینش به صورت پیمانی استخدام می شوند.

این استخدام برای جذب افراد متخصص برای شهرداری های شهرهای یزد، ندوشن،نیر، حمیدیا، مهردشت، مهریز، هرات، عقدا، شاهدیه، زارچ، تفت، بافق، اردکان و ابرکوه میباشد.

شرایط عمومی استخدام شهرداری یزد

شرایط عمومی برای این استخدام همانند بند های دیگر استخدام های دولتی می باشد به علاوه موارد زیر:

-شرایط سنی برای کاردان آتش نشان حداکثر ۲۵ سال و برای رانندگان وسائط نقلیه سنگین ۳۰ سال و همچنین سایر رشته ها ۳۵ سال می باشد.

شرایط اختصاصی هم به تشریح در اصل آگهی منتشر شده در سایت استانداری یزد موجود می باشد که شامل مواردی اعم از: داوطلب نباید بازنشسته و همچنین مستخدم دستگاه های اجرایی باشد.همچنین لازم است داوطلب تعهدی مبنی بر خدمت هفت ساله در محل پذیرفته شده و عدم درخواست انتقال به شهر دیگر بدهد.

داوطلبین استخدام شهرداری یزد می بایست سه شهر از مورد تقاضا به ترتیب اولویت در یک رشته خاص در هنگام ثبت نام درخواست نمایند که این ثبت نام از طریق سایت استانداری یزد به آدرس shahri.ostanyazd.ir انجام خواهد شد و داوطلبان میتوانند از تاریخ ۹۴/۹/۱۴ نسب به ثبت نام اقدام نمایند.مهلت در نظر گرفته شده از طرف استانداری یزد تا تاریخ ۹۴/۹/۲۵ می باشد.

کارت آزمون استخدام شهرداری یزد طبق اعلام این آگهی از تاریخ ۹۴/۱۰/۶ در دسترس خواهد بود و داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه میبایست به سایت www.shahri.ostanyazd.ir مراجعه نمایند.

پذیرفته شدگان رشته شغلی آتش نشان و آتش نشان راننده حسب دستور العمل پیوست می بایست در آزمون عملی یا تست ورزش که در ۱۱/۱۰/۱۳۹۴  برگزار خواهد شد شرکت نمایند.
شماره تلفن های ۳۱۱۱۲۲۶۳ و ۳۱۱۱۲۵۳۱ و ۳۱۱۱۱۲۲۰۲ پاسخگوی سوالات احتمالی می باشد .

برای مشاهده متن کامل آگهی از طریق لینک زیر به سایت استانداری یزد مراجعه نمایید

آگهی آزمون استخدامی شهرداری یزد (کلیک کنید)


۱۲-شهریور-۹۴

استخدام مشمولان بدون داشتن معافیت دائم ممنوع است

معاونت وظیفه عمومی استان یزد در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما از ممنوعیت استخدام مشمولان بدون داشتن معافیت دائم خبر داد و گفت:استخدام این افراد در موسسات دولتی و وزارتخانه ها و همچنین در کارخانه ها و موسسات خصوصی ممنوع است و این ادعا برابر ماده ۶۲ قانون خدمت وظیفه عمومی می باشد.

سرهنگ فاطمی نسب افزود : تمامی نهادها ودستگاههای اجرایی مشمول ماده پنج قانون مدیریت خدمات کشوری ،شرکتهای دولتی ،موسسات غیر دولتی وخصوصی ، بانکها و نیروهای مسلح در این زمینه همکاری لازم بعمل آورند.


۳۱-تیر-۹۳

بررسی اشتغال مهارت آموختگان در استان یزد

محمد دشت آبادی از بررسی وضعیت اشتغال مهارت اموختگان خبر داد و در این باره گفت: این برسی بعد از دریافت گواهینامه مهارت انجام خواهد شد و مهارت آموختگان طی یک دوره یک ساله بررسی خواهند شد و وضعیت اشتغال آنها رصد می شود و در نهایت این افراد به سه گروه شاغلین، کارجویان، و غیر کارجویان تقسیم خواهند شد.

هدف از این برسی پیدا کردن دوره های آموزشی کم بازده با نرخ اشتغال پایین می باشد تا در دوره های جدید، این دوره ها با دوره های دیگری جایگزین شوند.وی ادامه داد: در سه ماهه اول امسال برای یک هزار و ۴۸ نفر از مهارت آموختگان مراکز ثابت فنی و حرفه ای استان رهگیری اشتغال انجام شده است که از این تعداد ۱۹۶ نفر مشغول به کار شده اند.

استانداری استان یزد

 

استخدام شهرداری یزدآذر-94استخدام شهرداری یزد در سال 94 به تعداد 123 نفرطبق اعلام مدیر کل دفتر امور شهری استانداری یزد تعداد 123 نفر در آزمون پیش رو جذب شهرداری های این استان خواهند شد.استخدام شهرداری یزد از طریق آزمون کتبی و همزمان با سراسر کشور انجام خواهد شد و پذیرفته شدگان بعد از مصاحبه و گزینش به صورت پیمانی استخدام ...
0
امتیاز 0 از 0 رای
پیشنهاد مطالعه ای سوال به شما
4
امتیاز 4 از 2 رای
content_copy
6159
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy
5403
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy
3117