سوالات استخدامی دبیر زبان و ادبیات فارسی آموزش و پرورش ( ۸۰ % تخفیف محدود)

80%
تخفیف هیجان انگیز برای شما
این محصول را فقط با 19500 تومان بخرید!
اعتبار باقیمانده این تخفیف
-
ثانیه
-
دقیقه
-
ساعت
-
روز
قیمت :
9000 تومان
45000 تومان
2.5
امتیاز 2.5 از 4 رای
ای سوال

 سوالات استخدامی دبیر زبان و ادبیات فارسی

سوالات استخدامی دبیر زبان و ادبیات فارسی آموزش و پرورش را امروز در ادامه انتشار نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش بررسی خواهیم نمود.این مجموعه به جرات یکی از مهم ترین بسته های سوالات برای داوطلبان خوشه دبیری خواهد بود که داوطلبان دبیری زبان و ادبیات فارسی به آن نیاز دارند.

در سال های اخیر به علت بالا رفتن تعداد بازنشستگان و نیاز مبرم کشور به دبیران جدید در آموزش و پرورش آزمون های استخدامی این ارگان منظم تر از هر زمان دیگر در حال برگزاری می باشد.

دبیر زبان و ادبیات فارسی

منابع استخدامی دبیر ادبیات فارسی آموزش و پرورش که در سایت ای سوال ارائه شده اند شامل سوالات و جزوات عمومی و تخصصی بوده به طوریکه با دانلود و استفاده از این مجموعه شما دیگر به هیچ منبع مشابهی نیاز نداشته و می توانید بدون دغدغه تنها خود را مهیای رقابتی شیرین و به یاد ماندنی نمائید.اینکه ای سوال با این اطمینان از محصولات و بسته های کمک آموزشی خود صحبت میکند شاید کمی عجیب به نظر آید اما اگر به سابقه طولانی ما در ارائه این پکیج ها توجه بفرمائید دیگر هیچ چیز تعجب برانگیز نخواهد بود.

دانلود سوالات تخصصی ادبیات فارسی

سوالات استخدامی دبیر ادبیات فارسی در بخش تخصصی شامل سوالات تخصصی و مهم این خوشه شغلی است.دروسی مانند نظم و نثر فارسی،کلیات مسائل ادبی و زبان فارسی که هر کدام خود شامل چند بخش دیگر می شوند.به جرات عرض می نماییم اگر می خواهید در آزمون استخدامی آموزش و پرورش امسال پذیرفته شوید می بایست در حد یک استاد ادبیات فارسی در امر تدریس توانمند باشید.اما اینکه چرا این حد از توانایی در تشریح دروس تخصصی مهم است را در ادامه با شما در میان خواهیم گذاشت.

دبیران و مدرسان زبان و ادبیات فارسی راحت تر استخدام می شوند

تا به حد اندیشیده اید که چرا مدرسان و دبیران زبان و ادبیات فارسی که اکنون در مدارس یا آموزشگاه ها مشغول تدریس هستند به راحتی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش پذیرفته می شوند ؟

چرا یک مدرس ادبیات از پس پاسخگویی به سوالات خصوصا سوالات بخش تخصصی به آسانی بر می آید ؟

پاسخ اینجاست که اگر یک مدرس یا دبیر ادبیات نتواند به مباحث تخصصی تسلط کافی داشته باشد به هیچ وجه نخواهد توانست تدریس کند.بله یک مدرس به همه چیز مسلط است و می داند که هر مبحث به چه شکل پاسخ داده می شود،در واقع یک دبیر ادبیات فارسی هر روز با قافیه و عروض،فنون ادبی و سبک شناسی سر و کار دارد و در عمق جانش رخنه کرده است پس می تواند به هر سوالی پاسخ دهد.

اما آنهایی که تدریس نمی کنند نا امید نباشند …

اما ای سوال برای شما یک نوید امیدوار کننده دارد.درست است که افرادی که تدریس می کنند می توانند در آزمون استخدامی دبیر زبان و ادبیات فارسی آموزش و پرورش پذیرفته شوند اما مگر چند درصد این افراد به واقع در حال تدریس هستند ؟

شما نیز می توانید با دانلود و مطالعه نمونه سوالات استخدامی دبیر زبان و ادبیات فارسی آموزش و پرورش سایت و مرجع ای سوال به آسانی به سطح آمادگی بالایی برسید تا بتوانید در این آزمون بسیار آسان تر از آنچه تصورش را دارید پذیرفته شوید.پس با ادامه این مبحث همراه شوید تا بگوییم منابع ما برای شما چه دروسی است.

سوالات استخدامی دبیر زبان و ادبیات فارسی آموزش و پرورش

مجموعه سوالات استخدامی دبیر ادبیات فارسی ای سوال شامل :

این مجموعه شامل سوالات استخدامی عمومی و تخصصی به همراه پاسخ نامه خواهد بود و هر داوطلبی که به نمونه سوالات استخدامی دبیر زبان و ادبیات فارسی آموزش و پرورش نیازمند باشد،می تواند با مطالعه این مجموعه منحصر به فرد خیال خود را از بابت منابع مطالعه کاملا راحت نماید.

بخش عمومی شامل سوالات دروس :

زبان و ادبیات فارسی

معارف و احکام اسلامی

هوش و استعداد

ریاضیات و آمار

کامپیوتر و اطلاعات عمومی

تعداد سوالات بسته عمومی بالغ بر ۴ هزار عدد بوده که به همراه پاسخ نامه یکی از کامل ترین ها در کشور است.

بخش تخصصی شامل سوالات دروس :

نظم و نثر فارسی

کلیات مسائل ادبی ( تاریخ ادبیات ـ فنون ادبی ـ عروض و قافیه ـ سبک شناسی)

زبان فارسی (املا ـ نگارش و ویرایش ـ دستور زبان)

این مجموعه به همراه پاسخ نامه تقدیم می گردد.اهمیت موفقیت و قبولی در این بخش غیر قابل انکار بوده و هر داوطلبی که این بخش را با موفقیت پشت سر گذارد بیشترین مقدار از موفقیت را کسب کرده است.

بخش دفترچه های سال های قبل شامل دفترچه های عمومی سال های ۸۴ – ۸۶ – ۸۹ به همراه پاسخ نامه می باشد،که مطالعه آنها می تواند در موفقیت شما بسیار حائز اهمیت باشد.


 icon-caret-left بخش تخصصی سوالات استخدامی دبیر زبان و ادبیات فارسی آموزش و پرورش :

  1. سوالات درس نظم و نثر فارسی ( ۲۱۴ عدد + پاسخ نامه )
  2. سوالات درس تاریخ ادبیات ( ۱۸۶ عدد + پاسخ نامه )
  3. سوالات درس عروض و قافیه ( ۲۴۱ عدد + پاسخ نامه )
  4. سوالات درس سبک شناسی ( ۱۵۳ عدد + پاسخ نامه )
  5. سوالات درس نگارش و ویرایش ( ۱۵۷ عدد + پاسخ نامه )
  6. سوالات درس دستور زبان ( ۱۸۲ عدد + پاسخ نامه )

 icon-fire بخش تخصصی کاملا جهت آزمون استخدامی آموزش و پرورش آماده شده و می تواند قبولی شما در آزمون پیش رو را تضمین نماید.


  بخش عمومی سوالات استخدامی دبیر زبان و ادبیات فارسی آموزش و پرورش :

  • این بخش شامل ۴ هزار عدد نمونه سوال دروس عمومی به همراه پاسخ نامه بوده که تماما از آزمون های ۳ سال اخیر کشور که توسط سازمان سنجش برگزار شده استخراج شده که جزو پرتکرارترین سوالات استخدامی می باشند.

سوالات حیطه اختصاصی استخدامی آموزش و پرورش

  • ۲۰۰ سوال درس روشها و فنون تدریس
  • ۲۰۰ سوال درس روانشناسی تربیتی
  • ۲۰۰ سوال درس سنجش و ارزیابی
  • ۲۰۰ سوال درس تعلیم و تربیت
  • ۲۰۰ سوال درس تکنولوژی آموزش

نتیجه گیری :

ای سوال همواره به دنبال جلب نظر خریداران خود بوده و هست.امروز نیز همانطور که شاهد میباشید یکی از کامل ترین نمونه سوالات استخدامی دبیر زبان و ادبیات فارسی آموزش و پرورش را خدمت شما تقدیم نموده ایم که انشالله با دریافت و مطالعه آن بتوانید با قدرت بالا در آزمون کتبی آموزش و پرورش موفقیت مورد نظر را کسب نمائید …

2.5
امتیاز 2.5 از 4 رای
پیشنهاد مطالعه ای سوال به شما
% 80تخفیف
15000 تومان
75000 تومان
3.1
امتیاز 3.1 از 42 رای
content_copy 650 مگابایت
66596
% 80تخفیف
15000 تومان
75000 تومان
3.2
امتیاز 3.2 از 17 رای
content_copy ۵۷۵ مگابایت
41071
% 80تخفیف
13900 تومان
69500 تومان
1.7
امتیاز 1.7 از 3 رای
content_copy 710 مگابایت
8815
71000 تومان
3.7
امتیاز 3.7 از 3 رای
content_copy 300 مگابایت
12960
% 20تخفیف
63600 تومان
79500 تومان
2.5
امتیاز 2.5 از 2 رای
content_copy 600 مگابایت
10471
75000 تومان
3.1
امتیاز 3.1 از 52 رای
content_copy 615 مگابایت
17435
نظرات کاربران ( ۰ عدد )