سوالات استخدامی مقاومت مصالح ( به همراه جزوات کاملا کاربردی )

0
امتیاز 0 از 0 رای
ای سوال

دانلود نمونه سوالات استخدامی مقاومت مصالح ( نمونه سوالات + جزوات )

سوالات استخدامی مقاومت مصالح یکی از مهم ترین بخش های رشته های مکانیک و عمران و در کل دروس رشته های مهندسی است.این قسمت که در آزمون های استخدامی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است می تواند در موفقیت یا عدم موفقیت شما عزیزان تاثیر شایان توجهی داشته و مطمئنا کسب نمره های بالا در این بخش حائز اهمیت است.

ای سوال به عنوان یکی از پرمخاطب ترین وبسایت های استخدامی کشور با ارائه کامل ترین و بهترین مجموعه سوالات استخدامی مقاومت مصالح تلاش نموده تا داوطلبان استخدامی که خواهان کسب نمره های قابل قبولی در این بخش است را از بابت موفقیت در این بخش آسوده خاطر نماید.

سوالات استخدامی مقاومت مصالح

آشنایی با درس مقاومت مصالح

مقاومت مصالح یا مقاومت مواد قسمتی از علم مواد است که به بررسی و تشریح مقاومت و استحکام مواد و رفتار آنها در حالت های مختلف می پردازد.برای مثال در حالت های تنش یا تغییر شکل که مثالش  را می توان در رخداد زلزله ذکر کرد مقاومت یک ساختمان به طور مشخص در مقاومت مواد و مصالح نمود و بروز می کند.هدف از درس و رشته مقاومت مصالح این نیست که با بررسی مواد و مصالح و تحقیق روی آنها به مواد و مصالحی برسد که مهندسان بتوانند با استفاده از آنها به بالاترین سطح از مقاومت و تحمل مواد در شرایط مختلف برسند.به عبارت دیگر توانایی مصالح در شرایط سخت را بالا ببرند.

محتویات سوالات استخدامی مقاومت مصالح شامل :

  • نمونه سوالات استخدامی مقاومت مصالح + ( ۳۰۰ عدد پاسخ نامه تشریحی)
  • جزوه استخدامی درس مقاومت مصالح ( ۱۵۰ صفحه )

به جرات مجموعه فوق می تواند کامل ترین بسته استخدامی مقاومت مصالح در کشور باشد چرا که تعداد نمونه سوالات بالا که دارای پاسخ نامه تشریحی هستند به همراه جروات استخدامی می تواند کلیه نیازهای یک خریدار و داوطلب را در مورد درس مقاومت مصالح برطرف نماید.

۳۰۰ عدد نمونه سوالات مقاومت مصالح + پاسخ نامه کاملا تشریحی

تعداد ۳۰۰ عدد سوال استخدامی مقاومت مصالح به همراه پاسخ تشریحی بدون شک بهترین گزینه برای آشنایی با سوالات مقاومت مصالح است که ممکن است در آزمون استخدامی شما طرح شود.در ادامه سعی خواهیم نمود ۵ عدد از سوالات این درس را به عنوان نمونه خدمت شما ارائه نماییم تا با آشنایی بیشتر به تهیه این منبع بپردازید.

مجموعه منابع ( سوالات و جزوات استخدامی ) مقاومت مصالح در یک نگاه

  • تعداد سوال : ۳۰۰ عدد
  • پاسخ نامه : دارد
  • نوع پاسخ نامه : تشریحی کامل
  • جزوات : دارد
  • تعداد صفحات : ۱۵۰ صفحه
۴۵۰۰۰ تومان – سفارش و دانلود مجموعه

نتیجه گیری :

سوالات استخدامی مقاومت مصالح ای سوال شامل تمامی آن منابعی است که یک داوطلب رشته مکانیک یا عمران  بتواند به وسیله مرور آنها به بهترین شکل در زمانی اندک خود را برای یک آزمون استخدامی آماده نماید.

این منابع به جهت آنکه دارای جزوات و سوالات مقاومت مصالح است می تواند به طور داوطلب را مهیای رقابت نماید که هیچ نمونه سوال درس مقاومت مصالحی را از دست ندهد چرا که معتقدیم مرور جزوات و سپس تست زنی خواهد توانست شما را ابتدائا با آشنا نمودن و مرور بخش های مهم این درس و در مرحله بعد با خودآزمایی و تست زنی به طور کامل برای یک رقابت سخت و تنگانگ آماده کرده تا انشالله موفقیت مورد نظر را کسب نمائید.

0
امتیاز 0 از 0 رای
پیشنهاد مطالعه ای سوال به شما
55000 تومان
2.8
امتیاز 2.8 از 20 رای
content_copy ۶۱۸ مگابایت
24791
55000 تومان
3.5
امتیاز 3.5 از 6 رای
content_copy 814 مگابایت
22873
45000 تومان
3
امتیاز 3 از 22 رای
content_copy 700 مگابایت
68932
51000 تومان
3.3
امتیاز 3.3 از 9 رای
content_copy 621 مگابایت
49749
55000 تومان
3
امتیاز 3 از 4 رای
content_copy 630 مگابایت
25974