سوالات استخدامی مهندسی صنایع شرکت فولاد (ویژه آزمون ۱۴۰۲)

قیمت :
74000 تومان
3
امتیاز 3 از 2 رای
ای سوال

 دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی مهندسی صنایع شرکت فولاد

یکی دیگر از نمونه سوالات تخصصی شرکت فولاد مجموعه ای است که برای رشته مهندسی صنایع آماده نموده ایم.این بسته منحصر به فرد که سوالات استخدامی مهندسی صنایع شرکت فولاد نام دارد جزو کامل ترین و بهترین انتخاب های داوطلبان عزیز جهت موفقیت در این رقابت علمی خواهد بود چرا که درون خود سوالات تخصصی و عمومی به همراه جزوات کاملا بهینه و مهم را قرار داده است.

ای سوال با ارائه این مجموعه بی نظیر اطمینان دارد داوطلبانی که از این بسته به جهت آمادگی در این رقابت علمی استفاده کنند می توانند به بالاترین سطح از آمادگی علمی دست یابند.

موفقیت در آزمون استخدامی شرکت فولاد ۱۴۰۲

مطالعه سوالات و جزوات اصلی و استاندارد

لازم به ذکر است داوطلبان استخدام در شرکت فولاد ایران که در رشته های دیگر قصد شرکت در این آزمون استخدامی را دارند می توانند از بخش کامل ترین سوالات استخدامی شرکت فولاد به دانلود نمونه سوالات مربوط به رشته خود اقدام نمایند.

آشنایی با شرکت فولاد ایران :

شرکت ملی فولاد ایران دارای بیش از نیم قرن تجربه اجراء ، ساخت و مدیریت کارخانه های فولادی ومعدنی می باشد. این شرکت دارای اعتبار و سابقه تاریخی در سطح بین المللی بوده که در اینجا مختصرا” به شکل گیری و پیشینه آن اشاره می شود :

  • در سال ۱۳۳۸ اولین اقدام اساسی دولت وقت ، تشکیل سازمان فنی مناسب برای ایجاد صنعت فولاد درکشور به نام “شرکت ملی ذوب آهن ایران ” برای تولید فولاد به روش کوره بلند بود.
  • در سال ۱۳۵۱ شرکت ملی صنایع فولاد ایران با هدف ایجاد واحدهای فولاد سازی به روش احیای مستقیم و تامین سنگ آهن مورد نیاز این واحدها تاسیس گردید.
  • در سال ۱۳۵۸ پس از پیروزی انقلاب اسلامی ، شرکت ملی ذوب آهن ایران و شرکت ملی صنایع فولاد ایران درهم ادغام و ” شرکت ملی فولاد ایران ” ایجاد شد .

بدین ترتیب تخصصی ترین شرکت فعال در زمینه معدن و صنعت فولاد کشور شکل گرفت.شرکت ملی فولاد ایران از بدو تاسیس تا سال ۱۳۸۰ به عنوان تنها شرکت تخصصی در زمینه مدیریت و هدایت کارخانه های فولاد سازی و اجرای طرح های معدنی و فولادی فعالیت نمود و تقریبا” بدون استثناء تمام کارخانه های بزرگ معدنی و فولاد سازی کشور را اجرا و به بهره برداری رساند. از جمله فولاد مبارکه اصفهان بعنوان مهمترین کارخانه تولید ورق در خاور میانه در زمان جنگ با مدیریت این شرکت به اجرا و بهره برداری رسید .

منبع : سایت شرکت ملی فولاد ایران به آدرس www.niscoir.com

محتویات مجموعه مهندسی صنایع شرکت فولاد چه مواردی دارد

۱ /  سوالات استخدامی مهندسی صنایع شرکت فولاد ( بخش تخصصی + پاسخ تشریحی)

  • ۱۵۷ نمونه سوال تخصصی تحقیق در عملیات
  • ۱۴۹ نمونه سوال تخصصی تئوری احتمال و آمار مهندسی
  • ۱۴۲ نمونه سوال تخصصی اقتصاد مهندسی
  • ۲۵۷ نمونه سوال تخصصی تئوری های مدیریت

۲ / سوالات آزمون استخدامی شرکت فولاد ( بخش عمومی + پاسخ نامه )

  • ۶۵۷ نمونه سوال استخدامی زبان انگلیسی
  • ۵۷۳ نمونه سوال استخدامی توانایی ذهنی و ادراکی
  • ۵۱۲ نمونه سوال استخدامی دانش رایانه ای

۳ / دفترچه های مهم آزمون های استخدامی دولتی

  • دفترچه های کلیه ادوار آزمون های دستگاه های اجرایی + پاسخ تشریحی
  • دفترچه های آزمون های سال های ۹۳ تا ۱۴۰۱ آزمون های دولتی

نتیجه گیری :

ای سوال اطمینان می دهد با دانلود و استفاده از این پکیج خوب و کارامد بتوانید به بالاترین رتبه ها و نمرات مورد نظر در آزمون استخدامی مهندسی صنایع شرکت فولاد دست یابید.این سوالات و جزوات کامل ترین و بهترین انتخاب های کشور هستند و قطعا زمانی که پایگاه مجرب و با قدمتی بالا چون ای سوال آنها را معرفی و توصیه می نماید می توانید با دانلود و استفاده از آنها خود را به بهترین شکل آماده این آزمون نمائید.

3
امتیاز 3 از 2 رای
پیشنهاد مطالعه ای سوال به شما
% 50تخفیف
32500 تومان
65000 تومان
5
امتیاز 5 از 1 رای
content_copy 595 مگابایت
15376
45000 تومان
5
امتیاز 5 از 1 رای
content_copy 580 مگابایت
4077
31000 تومان
3.4
امتیاز 3.4 از 24 رای
content_copy 780 مگابایت
51543
45000 تومان
5
امتیاز 5 از 1 رای
content_copy 785 مگابایت
3073
45000 تومان
2.9
امتیاز 2.9 از 8 رای
content_copy 590 مگابایت
10113
65000 تومان
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy 693 مگابایت
2269