سوالات استخدامی کارشناس بودجه وزارت نیرو

0
امتیاز 0 از 0 رای
ای سوال

سوالات استخدامی کارشناس بودجه وزارت نیرو

برای موفقیت تنها این مطلب را تا پایان مورد مطالعه خود قرار دهید چرا که شما می توانید با دریافت این بسته استثنایی آینده شغلی خود را تضمین نمایید و هدف های خود را یکی پس از دیپری تیک بزنید. بسته سوالات استخدامی کارشناس بودجه وزارت نیرو که تنها برای آزمون سال ۹۹ این سازمان طراحی شده است از استاندارد های بسیار بالایی برخوردار می باشد . تمامی نمونه سوالات استخدامی مورد نظر در این بسته بر اساس مواد این آزمون تولید شده است و تماما بهمراه پاسخنامه کامل می باشند اما چرا می گوییم که با مطالعه این بسته می توانید آینده ای روشن را بعد از این آزمون مشاهده نمایید.

تیم تولید محتوای ای سوال زمان بسیار زیادی برای تولید این مجموعه گذاشته است تا بتواند تمامی نمونه سوالات استخدامی گذشته این ازمون را مورد آنالیز خود قرار دهد و از آنها گلچینی بدست بیاورد که لطف خدا توذانست این اصل بسیار مهم را طی ۵ روز زیر نظر یک تیم کار بلد انجام دهد این بسته دارای نمونه سوالات تخصصی + عمومی و نمونه سوالات استخدامی وزارت نیرو سالهای ۹۳ – ۹۴ می باشد که تماما قابلیت پرینت را دارا می باشند و به تمامی نقاط بصورت پرینت شده ارسال می شوند. برای دریافت این بسته بصورت پرینت شده تنها با شماره های پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

نگاهی سطحی به محتویات این بسته …

۱- در بخش اول نمونه سوالات عمومی را می توانید با بیش از ۴۰۰۰ عدد بهمراه پاسخنامه کامل دریافت نمایید

۲- در بخش دوم نمونه سوالات تخصصی که بر اساس مواد آزمون در این بسته قرار داده شده است را می توانید بهمراه پاسخنامه و تعداد ۵۰۰ عدد دریافت نمایید

۳- در بخش سوم اصل همان نمونه سوالاتی که در آزمون های سالهای ۹۳ – ۹۴ این عنوان شغلی آمده است تا شما را با نحوه سوال دهی آشنا نماید البته لازم به ذکر است که این بخش هم بهمراه پاسخنامه می باشد.


بسته عمومی سوالات استخدامی کارشناس بودجه وزارت نیرو ( بهمراه پاسخنامه )

  • ۶۴۵ عدد نمونه سوال معارف اسلامی
  • ۵۴۰ عدد نمونه سوال زبان و ادبیات فارسی
  • ۴۷۵ عدد نمونه سوالات آمار و ریاضیات
  • ۵۲۰ عدد نمونه سوالات هوش و استعداد

بسته تخصصی سوالات استخدامی کارشناس بودجه وزارت نیرو ( بهمراه پاسخنامه )

  • ۱۵۰ عدد سوال اقتصاد خرد + پاسخنامه
  • ۲۰۰ عدد سوال اقتصاد کلان + پاسخنامه
  • ۱۳۵ عدد سوال مدیریت مالی + پاسخنامه
  • ۱۸۵ عدد سوال زبان تخصصی + پاسخنامه
  • ۱۹۵ عدد سوال مسائل اقتصاد ایران + پاسخنامه
  • ۱۶۰ عدد سوال آمار و اقتصاد سنجی + پاسخنامه

سوالات استخدامی وزارت نیرو مختص سالهای ۹۳-۹۴ بهمراه پاسخنامه

سوالاتی در این بسته برای شما قرار داده ایم که با مطالعه دقیق آنها می توانید استرس خود را کاهش دهید چرا که این بخش اصل همان سوالاتی می باشد که در سالهای ۹۳۹۴ آمده است.


هر روز بیش تر از روز قبل در تلاشیم تا راه ها را برای شما هموار تر نماییم چرا که موفقیت شما آرزوی قلبی ماست به همین دلیل بسته هایی را تولید می نماییم که بتوانند در یک آزمون استخدامی ۵۰ % راه را به شما نشان دهند و با مطالعه دقیق آن بتوانید ۵۰ % آتی را هم براحتی طی نمایید. همچنین اگر در هنگام دریافت این بسته و بسته های دیگر ای سوال به مشکلی برخورد کرده اید می توانید آن را با تیم پشتیبانی ما در میان بگذارید تا در سریعترین زمان ممکن مشکل شما خوبان مرتفع شود.

هر آنچه را که در این بسته برای شما منتشر نموده ایم کاری از تولیدات وبسایت ای سوال بوده و به هیچ عنوان این نمونه سوالات به غیر از وبسایت ای سوال قابل مشاهده و دریافت نمی باشد. برای موفقیت در این آزمون یکبار به ای سوال اعتماد کرده تا نتیجه اعتماد خود را با موفقیت بگیرید.

دانلود بسته سوالات استخدامی کارشناس بودجه وزارت نیرو

وبسایت وزارت نیرو

0
امتیاز 0 از 0 رای
پیشنهاد مطالعه ای سوال به شما
61000 تومان
3
امتیاز 3 از 22 رای
content_copy 700 مگابایت
68961
56000 تومان
5
امتیاز 5 از 1 رای
content_copy 723 مگابایت
5795
61000 تومان
5
امتیاز 5 از 1 رای
content_copy 850 مگابایت
5337
59100 تومان
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy ۵۸۰ مگابایت
10203
79500 تومان
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy 814 مگابایت
5449
58500 تومان
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy 674 مگابایت
3244