سوالات استخدامی کارشناس حقوقی وزارت بهداشت

0
امتیاز 0 از 0 رای
ای سوال

دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی کارشناس حقوقی وزارت بهداشت

سوالات استخدامی کارشناس حقوقی وزارت بهداشت نام بسته کمک آموزشی دیگری از سری مجموعه سوالات استخدامی وزارت بهداشت می باشد که امروز قصد داریم تا به تفصیل در مورد آن توضیح داده و با معرفی آن عزیزانی که قصد دارند در آزمون استخدامی وزارت بهداشت شرکت کنند و این عنوان شغلی را انتخاب کرده اند را برای این رقابت علمی آماده و مهیا نمائیم.

موفقیت در آزمون وزارت بهداشت ۹۹

مطالعه سوالات استاندارد کارشناس حقوقی وزارت بهداشت

این بسته یکی از مهم ترین منابع و سوالات استخدامی وزارت بهداشت است که می تواند شما را در آزمون استخدامی این وزارت خانه موفق نموده تا به سراغ آزمون مصاحبه استخدامی روید.

با توجه به اینکه این مجموعه حاوی تمامی موارد مورد نیاز شما من جمله سوالات و جزوات عمومی و تخصصی و دفترچه های استخدامی سال های اخیر است هیچ کمبودی پس از تهیه سوالات استخدامی کارشناس حقوقی سازمان وزارت بهداشت ای سوال نخواهید داشت و می توانید  زمان گرانبهای خود را معطوف به مطالعه نمائید.ای سوال این اطمینان را می دهد که گارانتی کیفیت تیم تولید محتوای ما پشت این پکیج بوده و شما می توانید در صورت عدم رضایت مبلغ خود را درخواست نمائید.

منابع کارشناس حقوقی وزارت بهداشت

  • دروس تخصصی کارشناس حقوقی وزارت بهداشت برای آزمون جدید این وزارت خانه شامل ( حقوق اداری،اساسی،جزای عمومی و تخصصی،دادرسی مدنی و کیفری است )
  • دروس عمومی برای عنوان شغلی کارشناس حقوقی وزارت بهداشت : ادبیات و آیین نگارش،معارف اسلامی،زبان انگلیسی عمومی،ریاضی و آمار،اطلاعات عمومی و مبانی قانونی،هوش و استعداد شغلی و همچنین مهارت های هفت گانه کامپیوتر می باشد.

پیشنهاد مطالعه : چگونه به سوالات مصاحبه استخدامی پاسخ دهیم ؟


سوالات استخدامی کارشناس حقوقی وزارت بهداشت / بخش تخصصی+پاسخ نامه

با دریافت و مطالعه این مجموعه تخصصی کارشناس حقوقی که ما آماده نموده ایم خواهید توانست ضمن ارتقاء سطح علمی با آمادگی کامل قدم به جلسه آزمون گذارده و انشالله با موفقیت این بخش را پشت سر بگذارید.

  • نمونه سوالات درس حقوق اداری ( ۱۹۷ عدد )
  • نمونه سوالات درس حقوق اساسی ( ۱۶۴ عدد )
  • نمونه سوالات درس جزا عمومی ( ۲۰۳ عدد )
  • نمونه سوالات درس جزا تخصصی ( ۲۴۸ عدد )
  • نمونه سوالات درس آیین دادرسی مدنی ( ۲۳۹ عدد )
  • نمونه سوالات درس آیین دادرسی کیفری ( ۱۹۳ عدد )
  • سوالات درس حقوق تجارت (۲۴۷ عدد)

سوالات عمومی کارشناس حقوقی وزارت بهداشت + پاسخ نامه

بخش عمومی سوالات کارشناس حقوقی وزارت بهداشت وبسایت ای سوال دارای پاسخ نامه بوده و تمامی این نمونه سوالات جزو مهم ترین و پرتکرار ترین نمونه سوالات آزمون های استخدامی کشور می باشند.

  • ۶۸۷ سوال استخدامی زبان و ادبیات فارسی
  • ۵۴۳ سوال استخدامی معارف اسلامی
  • ۶۴۱ سوال استخدامی زبان انگلیسی عمومی
  • ۵۹۶ سوال استخدامی فناوری اطلاعات (مهارت های هفت گانه ICDL)
  • ۵۹۳ سوال استخدامی ریاضی و آمار مقدماتی
  • ۶۸۳ سوال استخدامی اطلاعات عمومی ، دانش اجتماعی و حقوق اساسی
  • ۴۴۷ سوال استخدامی هوش و توانمندی های عمومی

دفترچه های سوالات استخدامی کارشناس حقوقی وزارت بهداشت

  • اصل دفترچه های ۵  آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ( خرداد و اسفند ۹۴ – آبان ۹۵ – شهریور ۹۶ – تیر ۹۷ + پاسخ نامه تشریحی )

نتیجه گیری :

آنچه مشخص است دانلود و مطالعه منابع استخدامی معتبر و استاندارد می تواند به بهترین شکل ممکن شما را آماده آزمون استخدامی کارشناس حقوقی وزارت بهداشت نماید.ای سوال به عنوان یکی از کامل ترین بانک های استخدامی کشور همواره در تلاش است تا با انتشار بهینه ترین نمونه سوالات استخدامی داوطلبان و مخاطبان خود را با نهایت آمادگی روانه آزمون مورد نظر نماید.

اگر قصد دارید تا در کوتاه ترین زمان ممکن به بالاترین آمادگی علمی مورد نظر دست یابید مجموعه سوالات استخدامی کارشناس حقوقی وزارت بهداشت می تواند این مهم را برای شما عملی سازد.این بسته شامل مهم ترین سوالات عمومی به همراه پاسخ نامه بوده و بخش تخصصی به همراه تمامی نمونه سوالات دروس تخصصی رشته کارشناس حقوقی بوده و در  کنار همه موارد ذکر شده دفترچه ها و سوالات استخدامی دستگاه های اجرایی می تواند شما را به موفقیت نزدیک تر از همیشه نماید.

دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی کارشناس حقوقی

کارشناس حقوقی یکی از مهم ترین عناوین شغلی است که در آزمون های استخدامی است.این خوشه شغلی از عزیزانی که رشته تحصیلی شان حقوق بوده جذب نیرو خواهد نمود.از دروس مهم کارشناس حقوقی که در بالا ذکر کرده ایم حقوق اداری،حقوف جزای عمومی و تخصصی است.

دروس تخصصی رشته کارشناس حقوقی در این مجموعه ذکر شده و تمامی دروس دارای پاسخ نامه است.امیدواریم محصولی که امروز خدمت شما ارائه نموده ایم بتواند به طور کامل توانایی شما را جهت شرکت در آزمون استخدامی پیش رو افزایش دهد.اگر چه این بسته سوالات استخدامی کارشناس حقوقی وزارت بهداشت رایگان نیست اما اطمینان می دهیم پکیجی که ارائه میشود کامل ترین و مناسب ترین انتخاب ممکن برای شما خواهد بود.

وزارت بهداشت و درمان

0
امتیاز 0 از 0 رای
پیشنهاد مطالعه ای سوال به شما
% 50تخفیف
40000 تومان
80000 تومان
3.7
امتیاز 3.7 از 3 رای
content_copy
7673
% 90تخفیف
18500 تومان
185000 تومان
3.3
امتیاز 3.3 از 4 رای
content_copy 621 مگابایت
21117
74500 تومان
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy
3171
74100 تومان
1.3
امتیاز 1.3 از 15 رای
content_copy 720 مگابایت
5747
94100 تومان
3
امتیاز 3 از 5 رای
content_copy 682 مگابایت
7716