سوالات استخدامی مهندسی برق (ویژه آزمون ۱۴۰۳)

قیمت :
104000 تومان
3
امتیاز 3 از 20 رای
سوالات استخدامی برق قدرت
content_copy تمامی محتویات بسته سوالات استخدامی برق ای سوال ثبت شده هستند و هر گونه کپی برداری جهت فروش یا دانلود رایگان موجب پیگرد متخلفین خواهد شد.

# منابع رشته های برق قدرت و الکترونیک

سوالات استخدامی مهندسی برق  یکی از پرمخاطب ترین مجموعه سوالات و منابع استخدامی ای سوال است که می توانید در کامل ترین شکل ممکن خود از ای سوال دانلود نمائید.با ما باشید تا محتویات این مجموعه را با هم بررسی نمائیم.سوالات برق قدرت عنوان مجموعه ای فوق العاده مهم برای شرکت کنندگان آزمون های استخدامی برق قدرت است که تیم تولید محتوای ای سوال تدارک دیده تا با دانلود و مطالعه این محصول بتوانید به بالاترین سطح از آمادگی علمی دست یابید.

بدون تردید با دانلود و مطالعه این مجموعه بی نظیر خواهید توانست به آمادگی مورد نظر دست بابید آنچنان که ما تضمین می دهیم با مطالعه این نمونه سوالات و جزوات استخدامی برق قدرت بتوانید جزو نفرات برتر قرار بگیرید.سوالات استخدامی مهندسی برق دارای گارانتی بوده و به هر دلیل اگر از کیفیت این بسته ناراضی بودید می توانید طی تماس با پشتیبانی درخواست عودت وجه نمائید.

موفقیت در آزمون استخدامی رشته برق / مطالعه منابع استاندارد و سوالات پرتکرار

کامل ترین مجموعه سوالات استخدامی رشته برق

در پایگاه ای سوال تلاش می کنیم تا با تقدیم کامل ترین منابع و نمونه سوالات استخدامی تمامی داوطلبان رقابت های علمی حوزه استخدام کشور را به بهترین شکل ممکن حمایت نمائیم.امیدواریم ثمره و نتیجه این تلاش موفقیت شما را در پی داشته باشد.در ذیل می توانید محتویات مجموعه سوالات استخدامی برق قدرت را مشاهده و با توجه به کیفیت و کمیت بی نظیر این مجموعه نسبت به تهیه آن اقدام نمائید.

آشنایی با رشته مهندسی برق

مهندسی برق رشته‌ای از مهندسی است که به الکتریسیته، الکترومغناطیس و الکترونیک می‌پردازد. فراگیرتر شدن استفاده از انرژی الکتریکی و افزایش نیاز به انتقال سریع‌تر اطلاعات، مهندسی برق را به یکی از مهم‌ترین زمینه‌های مهندسی و صنعت تبدیل کرده ‌است.

مهندسی برق به دو قسمت عمده تقسیم می‌شود: ۱_بررسی و طراحی سیستم‌های انتقال و تبدیل انرژی الکتریکی ۲_بررسی و طراحی سیستم‌های الکترونیکی برای پردازش و انتقال اطلاعات. به بیان دیگر، مهندسان برق از الکتریسیته یا برای انتقال انرژی یا برای پردازش اطلاعات استفاده می‌کنند.

منبع : ویکی پدیا فارسی ویکی پدیا فارسی 

کتاب جامع آزمون رشته مهندسی برق

از این مجموعه کمک آموزشی می توان به عنوان یک کتاب جامع استخدامی و منبعی غنی برای رشته مهندسی برق قدرت و الکترونیک نام برد چرا که این بسته هیچ کم و کاستی ندارد، از سوالات تخصصی گرفته که تمامی دروس مانند مدارها و ماشین های الکترونیکی و الکتریکی،سیتم های کنترل خطی،الکترومغناطیس،بررسی سیستم های قدرت و مدارهای منطقی،الکتریکی است.تمامی دروس ذکر شده دارای پاسخ نامه تشریحی است که این خود می تواند برگ برنده بخش تخصصی مهندسی برق قدرت ای سوال باشد.

آنچه پس از تهیه سوالات استخدامی برق قدرت دانلود خواهید نمود

۱ / نمونه سوالات استخدامی برق  ( مجموعه عمومی + پاسخ نامه )

  • ۵۲۱ عدد سوال ادبیات فارسی
  • ۴۱۷ عدد سوال معارف اسلامی
  • ۳۸۴ عدد سوال زبان انگلیسی
  • ۵۸۶ عدد سوال آمار و ریاضیات
  • ۴۷۲ عدد سوال مهارت های کامپیوتر(ICDL)
  • ۵۱۲ عدد سوال هوش و استعداد
  • ۷۱۳ عدد سوال درس اطلاعات عمومی و مبانی قانونی

۲ / نمونه سوالات استخدامی برق  ( مجموعه تخصصی + پاسخ نامه تشریحی )

  • سوالات مدارهای الکترونیکی ( ۱۲۶ عدد )
  • سوالات ماشین های الکتریکی ( ۱۳۴ عدد )
  • سوالات سیستم های کنترل خطی ( ۱۱۸ عدد )
  • سوالات الکترومغناطیس ( ۱۴۶ عدد )
  • سوالات بررسی سیستم های قدرت ( ۱۳۷ عدد )
  • سوالات مدار منطقی ( ۱۷۴ عدد )
  • سوالات مدار الکتریکی ۱ و ۲ ( ۱۵۲ عدد )

۳ / مجموعه کامل جزوات تخصصی برق شامل :

  • جزوه مدارهای الکترونیکی ( ۱۰۷ صفحه )
  • جزوه ماشین های الکتریکی ( ۹۴ صفحه )
  • جزوه سیستم های کنترل خطی ( ۱۱۳ صفحه )
  • جزوه الکترومغناطیس ( ۱۰۴ صفحه )
  • جزوه بررسی سیستم های قدرت ( ۱۱۷ صفحه )
  • جزوه الکترونیک ۱ و ۲ ( ۲۴۶ صفحه )

۴ / دفترچه آزمون های استخدامی برق سال ۱۳۸۷

  • دفترچه های آزمون استخدامی برق قدرت شاخه های تولید-توزیع و منطقه ای سال ۱۳۸۷

کتاب استخدامی برق / منابع درجه یک به همراه پاسخ نامه

این مجموعه در واقع یک کتاب استخدامی برق قدرت است که شامل کلیه سوالات عمومی و تخصصی مهندسی برق است و شما می توانید با مطالعه این مجموعه به بهترین شکل ممکن خود را برای آزمون استخدامی آماده شوید.ای سوال اطمینان می دهد دانلود و مطالعه این بسته می تواند به کلیه نیازهای مطالعاتی شما پاسخ دهد تا بتوانید زمان ارزشمند خود را صرف مطالعه نمائید.

سوالات استخدامی برق مناسب تمامی آزمون ها

مجموعه سوالات و درس نامه های ارائه شده ویژه آزمون استخدامی برق می تواند شما را برای تمامی آزمون های استخدامی پیش رو که در رشته برق باشد آماده نماید. امیدواریم توانسته باشیم با ارائه محصولی کامل و جامع به بهترین شکل دغدغه ها و نگرانی های شما را برای رسیدن به اوج توانائی علمی پاسخ داده و شما را آماده رقابتی با همه توان نمائیم.

سخن پایانی :

مجموعه سوالات استخدامی برق وزارت که با کامل ترین موارد و بهترین کیفیت جهت پرینت خدمت شما خوبان ارائه می گردد که امیدواریم مورد عنایت و توجه قرار گیرد.در کنار این مجموعه ای-سوال به شما نمونه سوالات دیگر رشته های استخدامی وزارت نیرو و سازمان آب را هدیه خواهد داد.

موفقیت در آزمون های استخدامی برق

مطالعه منابع اصلی و استاندارد

ای-سوال با سال ها خدمت رسانی به جامعه جویای کار کشور یکی از قابل اعتماد ترین پایگاه های ارائه نمونه سوالات استخدامی می باشد و خریداران محترم همواره با ارادتی که در تماس ها و پیام های خود به ما دارند انرژی مضاعفی را جهت ادامه فعالیت به ما تزریق می نمایند که ما را برای پیشبرد فعالیت مصمم تر از گذشته می گرداند.

بدون شک کتاب استخدامی برق قدرت ارائه شده در ای سوال خواهد توانست به طور کل توانایی شما  را برای یک آزمون استخدامی مرتبط دگرگون کرده و موجب شود تا بتوانید در بین نفرات برتر قرار بگیرید




سفارش و دانلود
3
امتیاز 3 از 20 رای
پیشنهاد مطالعه ای سوال به شما
75000 تومان
2.9
امتیاز 2.9 از 19 رای
content_copy ۶۱۸ مگابایت
24523
75000 تومان
3.5
امتیاز 3.5 از 6 رای
content_copy 814 مگابایت
22802
% 40تخفیف
0 تومان
0 تومان
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy
65
76000 تومان
5
امتیاز 5 از 1 رای
content_copy 723 مگابایت
5754
71000 تومان
3.3
امتیاز 3.3 از 9 رای
content_copy 621 مگابایت
49577
75000 تومان
3
امتیاز 3 از 4 رای
content_copy 630 مگابایت
25866
نظرات کاربران ( ۱ عدد )
  • 469473
    Ali میگه : ۲۸ بهمن ۱۴۰۱

    عالی بود
    حتما اونایی که میخوان یه منبع خوب داشته باشن تهیه کنند

    پاسخ