چگونه یک مدیر موفق باشیم

0
امتیاز 0 از 0 رای
ای سوال

چه کنیم تا یک مدیر موفق باشیم ؟

با عرض سلام خدمت یکیایک شما کاربران وبسایت ای سوال در این بخش ما در کنار شما هستیم تا راز های موفقیت یک مدیر موفق را با هم مطالعه کنیم. همواره برای اینکه در یک شغل به پیشرفت چشم گیری دست یابیم باید برای خود هدف قرار داده و برای رسیدن به آن هدف در این مسیر تلاش بسیار زیادی کنیم چرا که امروزه با تلاش و پشتکار بسیار زیاد به راحتی می توانید به چیز هایی که به دنبالشان هستید دست یابید حال در بخش مدیریت می توانیم بگوییم که یک مدیر موفق باید و باید تمامی نکات زیر را در وچود خود ببیند تا به آنچه را که می اندیشد دست یابد.  لازم به ذکر است که بیشتر مدیران مطئنا دارای دفاتر مخصوص به شغل خود هستند و ما درباره آن دسته مدیرانی صحبت می کنیم که دارای یک مجموعه خاص یا همان شرکت می باشند.

چگونه یک مدیر موفق باشیم

همواره برای اینکه یک مدیر موفق و هدفمند باشیم باید و باید زمان را خوب بشناسیم منظور از زمان شناسی این است که به هیچ عنوان برنامه هایی که شب قبل مرور کرده ایم را از زمان انتخاب شده دیر تر انجام ندهیم. بار ها گفته ایم که یک مدیر خوب باید زود تر از تمامی افراد آن مجموعه وارد دفاتر خود شوند. چرا که می توانید تمامی کار ها را تا پایان ساعات اداری خد زمان بندی کرده و به هر شخص پرسنل یک وظیفه خاص را دهید این امر باعث می شود که زمان بسیار کمی صرف شود. همواره مدیران بزرگ دنیا می گویند که زمانی که ما اولین نفر در محل کار خود حاظر می شویم حس اول بودن را داریم و برای این است که به این جایگاه رسیدیم بله کاملا درست است چرا که صفت برتر باعث می شود افراد را رو به جلو هدایت کرده و با انرژی زیادی که در این مسیر می گیرند گام خود را بلند و بلند تر نمایند.

چگونه یک مدیر موفق خود را از پرسنل خود جدا می کند ؟

این مبحث بسیار مهم است به این دلیل که حال اگر پیش خود فکر کنید که مدیر هستید و باید سر صندلی خود بنشینید و پای خود را بر روی میز ولو کنید سخت در اشتباهید چرا که یک مدیر موفق باید بیش تر از آن چیزی که از او انتظار می رود کار کند تا برای دیگران سر لوحه و یک الگو باشد این بخش مهم تنها در محل کار نیست چرا که باید در مسیر زندگی خود هم آنچنان تلاش کنیم که افرادی که در کنار ما هستند برای مثال های برتر خود از نام ما استفاده کنند.

ارتباط با خانواده …

ارتباط با خانوده در ساعات کاری می تواند به شما یک حس بسیار خود دهد. مطمئنا یک مدیر موفق در یک ساعت مشخص و زمان بندی شده لحظاتی هر چند کوتا اما حتما با خانواده خود صحبت می کند. تمامی شما افراد می توانید در کار های خود این اصل مهم را انجام دهید و تاثیر آنرا بعد از تماس مشاهده کنید تاثیری که اگر بخواهیم وصفش کنیم می توانیم بگوییم که بعد از تماس تلفنی گویی همین لحظه از خانه خارج شده و به دفتر کار خود آمده ایم.

به بخش های مختلف دفتر کار خود بروید ..

یک مدیر موفق و با پرستیژ می تواند در ساعتی از کار خود از دفتر خود خارج شده و به محل های مختلف دفتر سر بزند و با پرسنل خود صحبت و آنها را تشویق به کار کند این اصل باعث می شود تا افراد با انرژی بیشتری به کار خود ادامه دهند. با کارمتدان خود درباره مسائل روزمره شان صحبت کنید حال خود و خانواده شان را سوال کنید و به آنها بگویید مشکلی نیست ؟ این ها باعث می شوند تا افراد ارتباط خوبی با مدیرشان داشته باشند و فکر نکنند در یک زندانی آمده اند و باید تا زمانی که آنجا هستند کار کنند بلکه باید بدانند که یک تیم کاری و بردار ، خواهر می باشند.

از پرسنل خود تعریف کرده و آنها را بخندانید..

باید در طول زمان کاری خود از چند نفر از پرسنل خود صادقانه برای کاری که انجام می دهند تشکر کنید چرا که این مبحث باعث می شود تا افراد دیگر آن مجموعه به خودشان بیایند و برای شنیدن تشکر از سوی مدیر خود سخت تلاش نمایند . با رویی خوش و خنده می توانید پرسنل خود را شاد نگاه دارید.

همانطور که گفته ایم یک مدیر خوب برای هدف های مدیریت اش تلاش ی کند اما با گذشت زمان زیاد و سختی کار مطمئنا چیز هایی فراموش می شوند که یک مدیر باید دفترچه ای برای یاد آوری خود داشته باشد. مدیران بزرگ دنیا می گویند ما برنامه های خود را همچنان شبیه بچه هایی که به مدرسه می روند کنا تخت خود وصل می کنیم و هر روز آنها را مطالعه می نماییم.

سازمان برنامه و بودجه کشور

چه کنیم تا یک مدیر موفق باشیم ؟ با عرض سلام خدمت یکیایک شما کاربران وبسایت ای سوال در این بخش ما در کنار شما هستیم تا راز های موفقیت یک مدیر موفق را با هم مطالعه کنیم. همواره برای اینکه در یک شغل به پیشرفت چشم گیری دست یابیم باید برای خود هدف قرار داده و برای رسیدن به آن ...
0
امتیاز 0 از 0 رای
پیشنهاد مطالعه ای سوال به شما
3.1
امتیاز 3.1 از 40 رای
content_copy
49570
3.5
امتیاز 3.5 از 4 رای
content_copy
2053
4.6
امتیاز 4.6 از 9 رای
content_copy
4027
5
امتیاز 5 از 1 رای
content_copy
2506
3.6
امتیاز 3.6 از 5 رای
content_copy
4378