استخدام تامین اجتماعی ( آخرین اخبار استخدامی سازمان در سال ۹۹)

2.9
امتیاز 2.9 از 10 رای
ای سوال

استخدام تامین اجتماعی در سال ۹۹

با سلام و آرزوی توفیق برای یکایک شما خوبان بسیار خوشحالیم که با اخبار آزمون استخدام تامین اجتماعی در خدمت شما هستیم.این صفحه به ارائه جدید ترین اخبار استخدامی تامین اجتماعی در سال ۱۳۹۹ خواهد پرداخت که امیدواریم مورد عنایت و استفاده شما عزیزان قرار گیرد.

به زودی بخش اخبار استخدامی تامین اجتماعی در ای سوال فعال و کلیه اخبار این سازمان با سر و سامانی بهتر خدمت شما خوبان ارائه خواهد شد.

آخرین خبر استخدام تامین اجتماعی سال ۱۳۹۹

خبر ۱۱ خرداد ۹۹ – اخذ مجوز جذب نیرو در تامین اجتماعی

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: با توجه به مجوزی که در هیئت امنا گرفتیم و بودجه دریافتی در بخش غیر درمان، برابر نصف جذب نیرو خواهیم داشت و رقابت اصلی بین نخبگان است. با آزمون استخدام انجام می‌شود و رابطه هیچگونه تاثیری نخواهد داشت.


آرشیو اخبار استخدام تامین اجتماعی

اخبار استخدامی تامین اجتماعی در سال ۱۳۹۷

آذر ماه ۱۳۹۷

با توجه به اخبار استخدامی تامین اجتماعی که در شهرهای زیر جذب نیرو دارد لازم دیدیم تا جزئیات این استخدام را به سمع و نظر شما خوبان برسانیم.در ادامه با ما باشید با تشریح خبر استخدام تامین اجتماعی .مدیرکل امور اداری سازمان تامین اجتماعی از استخدام پیمانی برای تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز در مدیریت های درمان تامین اجتماعی استان های کرمان، کرمانشاه، خوزستان و اداره کل استان آذربایجان غربی در آذر ماه سالجاری خبر داد.


اردیبهشت ماه ۹۷

سازمان تامین اجتماعی در اردیبهشت ۱۳۹۷ آزمون استخدامی برگزار خواهد نمود.این سازمان به جهت تکمیل کادر اداری و نیروی خدماتی خود در سراسر کشور طی برگزاری آزمون استخدامی به جذب نیرو خواهد پرداخت.

 icon-align-right جزئیات استخدام تامین اجتماعی در سال ۹۶

 
زمان ثبت نام تاریخ دریافت کارت جلسه زمان آزمون آدرس ثبت نام
از سه شنبه  ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ آغاز

لغایت روز دوشنبه مورخ ۹۵/۱۲/۳۰

سه شنبه مورخ ۱۳۹۶/۲/۱۹ پنجشنبه مورخ ۱۳۹۶/۲/۲۱ ثبت نام

استخدام جدید تامین اجتماعی (۹۵-۹۶)

بنا به اخبار واصله و به نقل از ای سوال سازمان تامین اجتماعی جهت تکمیل کادر اداری و نیروی انسانی در سال ۹۵-۹۶ جذب نیرو و آزمون استخدامی خواهد داشت.

این سازمان به جهت تامین نیروی انسانی در درمانگاه های الیگودرز و ایوانکی که به ترتیب در استانهای لرستان و سمنان واقع می باشند از افراد واجد شرایط پس از استخدام نیرو جذب خواهد نمود.

لذا به جهت ثبت نام از متقاضیان دعوت به ثبت نام به عمل آمده و یاداور میشود که ثبت نام ار ۲۶ بهمن ماه ۹۵ تا روز ۳۰ بهمن آماده خواهد داشت.لذا مطلوب است پس از مطالعه دفترچه نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

لینک ثبت نام


 

دانلود سوالات  استخدامی تامین اجتماعی

دانلود سوالات تخصصی تامین اجتماعی


 icon-calendar اردیبهشت ماه  ۹۵

 icon-check-square استخدام تامین اجتماعی سال ۹۵ | آخرین اخبار

در اینجا آخرین خبرها پیرامون استخدام تامین اجتماعی سال ۹۵ را بررسی می نماییم.تا قبل از انتشار اگهی رسمی از سوی تامین اجتماعی می توانید جدیدترین اخبار را دراین قسمت مطالعه کنید.خبرهای تازه تر در سطر های بالاتر قرار خواهند گرفت.

 icon-check استخدام نیروی مامایی برای رفع کمبود نیرو در این بخش – به گفته محمدعلی همتی معاون درمان سازمان تامین اجتماعی، این سازمان تصمیم دارد که به زودی با برگزاری آزمون، نیروی مورد نیاز برای بخش مامایی در مراکز تامین اجتماعی را تامین نماید.به گفته ایشان در این آزمون تعداد قابل توجهی به استخدام در خواهند آمند تا این کمبود نیرو به طور کامل برطرف شود.این خبر در مراسم بزرگداشت روز جهانی ماما در ۱۶ اردیبهشت توسط معاون درمان سازمان تامین اجتماعی عنوان شد.

 icon-check اعلام نتایج استخدام تامین اجتماعی – نتایج آزمون استخدام پیمانی سازمان تامین اجتماعی اعلام شد.این آزمون در ۱۶ بهمن سال قبل برگزار گردید که هم اکنون نتایج این آزمون اعلام گردیده است.طبق گفته رحیم اردلان، این نتایج هم در سایت سنجش و هم در سایت سازمان قابل مشاهده است و به گفته ایشان از افرادی که نام آنها در قسمت دو برابر ظرفیت درج گردیده است به زودی برای ارائه مدارک دعوت به عمل خواهد آمد.

دانلود سوالات  استخدامی تامین اجتماعی

 icon-check استخدام تامین اجتماعی|موسسه حسابرسی – طبق آگهی منتشر شده، این موسسه از افراد واجد شرایط برای انجام کارهای اداری و عملیاتی دعوت به همکاری می کند.طبق خبر اعلام شده مهمترین شرط اختصاصی برای متقاضیان عملیاتی داشتن سابقه کاری حرفه ای در زمینه حسابرسی است.منابع آزمون برای داوطلبین عملیاتی، اصول حسابرسی، اصول حسابداری و قانون تامین اجتماعی است و برای داوطلبین اداری اطلاعات عمومی و ICDL می باشد. متقاضیان می توانند مدارک خود را تا پایان فروردین ۹۵ به ایمیل Amozesh.taminhesabresi@gmail.com ارسال نمایند.


icon-calendar  ۱۳ بهمن ۹۴

icon-check-square دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تامین اجتماعی ۹۴ فعال شد

بوسیله اطلاعیه ای که سازمان تامین اجتماعی منتشر نمود از امروز ۱۳ بهمن ماه داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی تامین اجتماعی ۹۴ می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به دریافت و پرینت کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند.لازم به ذکر است فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸:۳۰ صبح روز جمعه آغاز و درهای ورود به جلسه امتحان نیمساعت قبل از شروع فرآیند بسته خواهد شد، لذا کلیه داوطلبان می‌بایست قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.


icon-calendar سه شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴

icon-check-square شرایط عمومی و اختصاصی استخدام بهمن ماه ۹۴ اعلام شد

شرایط عمومی استخدام تامین اجتماعی مانند اکثر استخدام هاست و شرط سنی حداقل ۲۰ سال را در نظر گرفته اند.اما شرایط اختصاصی استخدام تامین اجتماعی که اولین آن مربوط به جدول شماره یک به رشته ها و عناوین شغلی مربوط است می باشد.شرط معدل و سن هم به این صورت خواهد بود که برای مقطع با معدل ۱۴ و سن ۲۴ سال تمام شروع شده و در مقطع دکتری عمومی و تخصصی ۳۵ سال تمام می باشد.

امتیاز بومی شهر و شهرستان ۲۵ خواهد بود که پس از محاصبه حد نصاب لحاظ خواهد شد.و امتیاز بومی استان ۱۵ خواهد بود.

مراحل ثبت نام :

جهت ثبت نام داوطلبان می بایست با مراجعه به آدرس tamin.ir نسبت به تکمیل اطلاعات و پرداخت مبلغ ۵۰ هزار تومانی ثبت نام اقدام نمایند.

مدارک مورد نیاز نیز می بایست اسکن شوند که اعم از کارت ملی و شناسنامه می باشند که می بایست نسخه اصلی اسکن شده و کپی آن مورد قبول نیست.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه و برگزاری آزمون

زمان دریافت کارت ورود به جلسه بین تاریخ های ۹۴/۱۱/۱۴ لغایت روز پنجشنبه مورخ ۹۴/۱۱/۱۵ می باشد و زمان آزمون روز جمعه مورخ ۱۶/۱۱/۹۴ در تهران و سایر مراکز استانها برگزار خواهد شد.


icon-calendar پنج شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۴

icon-check-square برگزاری آزمون استخدامی تامین اجتماعی در بهمن ماه

رحیم اردلان به گزارش از اداره کل روابط عمومی تامین اجتماعی خبر استخدام این سازمان در سال ۹۴ را رسانه ای کرد و ادامه داد که این آزمون در بهمن ماه و روز شانزدهم به انجام خواهد رسید.

جهت انجام مراحل ثبت نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی می توانید از اینجا اقدام نمائید

وی در موردمراحل ثبت نام در آزمون استخدامی تامین اجتماعی بهمن ماه ۱۳۹۴ نیز خاطرنشان کرد که داوطلبان عزیز میبایست از روز شنبه ۱۲ دی ماه لغایت ۱۸ دی ماه ۱۳۹۴ نسبت به ثبت نام در آزمون استخدامی تامین اجتماعی اقدام نمایند.ایشان خاطر نشان کردند که این تاریخ به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.


برای آزمون استخدامی تامین اجتماعی ۹۴ کدام منبع مناسب است ؟

ضمن آرزوی موفقیت مجدد برای شما خوبان داوطلب در آزمون استخدامی تامین اجتماعی ۹۴ لازم به ذکر است که به نظر شما برسانیم وبسایت ای-سوال با یاری خداوند توانسته است به یکی از معتبرترین و مفید ترین وبسایت های استخدامی کشور بدل گردد.ما همواره سعی در اطلاع رسانی به موقع و تقدیم با کیفیت ترین و مناسب ترین نمونه سوالات استخدامی که در این صفحه نمونه سوالات استخدامی تامین اجتماعی می باشد داشته و داریم که امیدواریم با دریافت و استفاده این مجموعه به آسانی از پس آزمون استخدامی تامین اجتماعی ۹۴ فائق آئید.

آزمون استخدامی تامین اجتماعی ۹۴ که از تاریخ ۱۲ دی ماه امسال ثبت نام آن آغاز خواهد شد یک فرصت مناسب برای شما خوبان می باشد تا استخدام شده و به رویای خود برسید پس با ما همراه باشید تا این مسیر را برای شما هموار سازیم.

دانلود سوالات  استخدامی تامین اجتماعی

آزمون استخدام تامین اجتماعی ۹۴ در راه است

نمونه سوالات استخدامی تامین اجتماعی ای-سوال که خدمت شما ارائه نموده ایم شامل کامل ترین و باکیفیت ترین عناوین نمونه سوالات آزمون استخدامی تامین اجتماعی می باشد و ما با تجربه ای که از آزمون های گذشته و بازخوردهایی که از داوطلبان پیشین دریافت نموده ایم به جد به این مطلب  رسیده ایم که مطالعه این نمونه سوالات استخدامی تا چه حد می تواند در قبولی شما تاثیر گذار باشد.

آزمون استخدامی تامین اجتماعی ۹۴ را با نمونه سوالات استخدامی تامین اجتماعی ای- سوال به راحتی پشت سر بگذارید.


icon-calendar خبر ۲۸ شهریور ۹۴ 

icon-check-square برگزاری آزمون سلامت اداری در ششم مهر ۹۴

آزمون سلامت اداری قرار است با همکاری دفتر مدیریت عملکرد وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی برگزار شود و مدیر آموزش موسسه کار و تامین اجتماعی پس از اعلام این خبر افزود:هدف از برگزاری آزمون سلامت اداری بالا بردن سطح دانش و علمی کارکنان این سازمان از جمله کارکنان ستادی،اجرایی و سازمان های تحت نظر وزارت تعاون، کار و رفاه اجنماعی می باشد و همچنین تمامی کارکنان می توانند در این آزمون شرکت نمایند.

کارکنان این سازمان پس از مراجعه به صفحه استخدام تامین اجتماعی نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام نمودند و تاریخ ثبت نام از ۲۵ مرداد تا ۵ شهریور ۹۴ بود.به گزارش اعلام شده در کل افراد شرکت کننده در این آزمون ۱۶۲۰۰ نفر بوده اند.


icon-calendar بایگانی ۹۳

icon-check-square استخدام تامین اجتماعی سال ۹۳

سازمان تامین اجتماعی جهت تکمیل نیروی انسانی و ارتقاء کیفی خدمت رسانی خود به ملت شریف ایران در بخش بیمه ای و درمانی بیش از سه هزار نفر استخدام می کند.این خبر را دکتر سید تقی نوربخش به خبرگزاری موج گفت و افزود به زودی و از طریق آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی به جذب نفرات مورد نیاز خود خواهد پرداخت.

شرایط عمومی استخدام متقاضیان :

۱- تابعیت جمهوری اسلامی‌ایران
۲- اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی‌ایران و دین مبین اسلام یا یکی از ادیان مصرح در قانون اساسی
۳ – ارائه معرفی نامه از سوی بنیاد ملی نخبگان کشور
۴- دارا بودن تحصیلات و دانش تخصصی و توانایی‌های لازم برای انجام وظایف و مسئولیتهای مورد نیاز
۵- دارا بودن کارت پایان خدمت زیر پرچم (دوره ضرورت) و یا معافیت دائم برای آقایان به هنگام ثبت نام
۶- داشتن سلامتی جسمی‌و روانی و عدم اعتیاد به مواد مخدر
۷- نداشتن سابقه محکومیت جزائی مؤثر
۸- استخدام افرادی که در اجرای قانون رسیدگی به تخلفات اداری یا آراء قانونی مراجع ذیصلاح به مجازاتهای اخراج، بازنشستگی، بازخرید خدمت و انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم شده اند ممنوع است.

تبصره ۱- معافیت پزشکی داوطلبان صرفاً پس از تأیید واحد طب کار سازمان تامین اجتماعی مبنی بر توانائی انجام امور در عنوان شغلی مورد نیاز قابل پذیرش خواهد بود.
تبصره ۲- دارا بودن گواهی پایان طرح لایحه نیروی انسانی و یا معافیت از آن در مورد فارغ التحصیلان رسته بهداشتی و درمانی و پزشکان به هنگام ثبت نام الزامی‌می‌باشد.
تبصره ۳- عدم اشتغال و همچنین نداشتن تعهد انجام کاردرسایرسازمانها ، شرکت‌های دولتی و سازمان‌های وابسته به دولت وموسساتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکرنام است به هنگام انعقاد قرارداد وشروع بکار الزامی‌می‌باشد.

استخدام تامین اجتماعی سال ۹۳

شما عزیزان و علاقه مندان به استخدام و ورود به سازمان تامین اجتماعی که قطعا یکی از بهترین ادارات دولتی جهت استخدام می باشد حتما از خود خواهید پرسید که چه منابعی را باید مطالعه کرد تا در این آزمون موفق باشید؟

ما پاسخ این سوال را برای شما داشته و با گرداوری پر تکرار ترین و مهم ترین سوالات استخدامی تامین اجتماعی برای شما عزیزان استخدام در این نهاد دولتی را آسان نموده ایم.مجموعه ای که برای شما تهیه نموده ایم حاوی تمامی مواد آزمونی بوده و ما تمامی دروس معرفی شده را در نظر گرفته ایم.


زمان آزمون استخدامی تامین اجتماعی ۹۳ روزهای ۳۰ و ۳۱ مرداد اعلام شد

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در مصاحبه ای ضمن اعلام زمان آزمون استخدامی تامین اجتماعی ۹۳ به روزهای ۳۰ و ۳۱ مرداد ماه جاری ادامه داد که آزمون پیش رو مربوط به رفع کمبود نیرو در بخش های بیمه ای و درمانی و با اخذ مجوزهای لازم تا ۳ هزار و ۱۰۰ نفر در آزمون امسال به استخدام تامین اجتماعی در خواهند آمد.

دانلود سوالات استخدامی تامین اجتماعی

در همین راستا وب سایت ای-سوال ضمن ارائه مهم ترین سوالات و پرتکرار ترین نمونه سوالات تامین اجتماعی مربوط به آزمون ۹۳ سعی در کمک به شما عزیزان دارد تا با دریافت و مطالعه این مجموعه سوال بر توانائی خود در جهت شرکت در آزمون امسال بیافزائید.

مجموعه سوالات تامین اجتماعی ای-سوال شامل تمامی مواد آزمون معرفی شده سازمان می باشد و از نظر تعداد سوالات نیز واقعا بینظیر است.جهت دانلود نمونه سوالات تامین اجتماعی مربوط به آزمون سال ۹۳ از لینک زیر مراجعه نمایید.

سایت تامین اجتماعی

استخدام تامین اجتماعی در سال ۹۹ با سلام و آرزوی توفیق برای یکایک شما خوبان بسیار خوشحالیم که با اخبار آزمون استخدام تامین اجتماعی در خدمت شما هستیم.این صفحه به ارائه جدید ترین اخبار استخدامی تامین اجتماعی در سال ۱۳۹۹ خواهد پرداخت که امیدواریم مورد عنایت و استفاده شما عزیزان قرار گیرد. به زودی بخش اخبار استخدامی تامین اجتماعی در ای سوال ...
2.9
امتیاز 2.9 از 10 رای
پیشنهاد مطالعه ای سوال به شما
4
امتیاز 4 از 2 رای
content_copy
6126
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy
5366
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy
3101