آگهی آزمون سردفتری سال ۱۳۹۹

0
امتیاز 0 از 0 رای
ای سوال

آگهی آزمون سردفتری

آزمون سردفتری

آذر-۹۴

آگهی آزمون سردفتر ازدواج سال ۹۴

طبق اعلام سازمان ثبت اسناد و املاک کشور آزمون سردفتری در سال ۹۴ برگزار خواهد شد و هم اکنون به تشریح اگهی آزمون سردفتری خواهیم پرداخت.سازمان ثبت اسناد و املاک تصمیم دارد با توجه به نیاز هر شهر و استان از بین افراد واجد شرایط آقا طی برگزاری آزمون کتبی و اختبار، سردفتر ازدواج برای شهرهای مختلف کشور انتخاب نماید.

شرایط عمومی برای این آزمون مانند بند های عمومی دیگر است به علاوه موارد مهم زیر:

-شرط متاهل بودن و حداقل ۲۵ سال تمام برای داوطلبین آزمون سردفتری

شرایط اختصاصی هم به شرح زیر می باشد:

-داوطلبین محترم می بایست یکی از مدارک زیر را به عنوان مدرک تحصیلی خود دارا باشند:

  • مدرک علمی سطح دو به بالا یعنی پایان دوره رسائل و مکاسب که از طرف شواری عالی مدیریت حوزه های علمیه قم، اصفهان، خراسان رضوی و همچنین دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت و دانشکده الهیات دانشگاه تهران.
  • مدرک افتاء از مراجع مسلم اهل سنت که به تائید رئیس قوه قضائیه رسیده باشد.
  • مدرک کارشناسی به بالا در رشته های معارف اسلامی، الهیات، حقوق، حقوق سردفتری اسناد رسمی و مدیریت ثبت، علوم ثبتی و حقوق ثبت اسناد و املاک.(دارندگان مدرک الهیات و معارف اسلامی میباست فارغ التحصیلی گرایش فقه و مبانی حقوق اسلامی باشند)
  • روحانیون در صورت دارا بودن مدرک تحصیـلی حداقل کارشناسی ( لیسانس) در یکی از رشتـه های ادبیات ( فارسی و عرب )، فقه و اصول، تفسیر، علوم قرآنی، حدیث، الهیات و معارف اسلامی .

مواد امتحانی و ضرائب آزمون سردفتری

مواد امتحانی برای آزون سردفتری به شرح زیر می باشد:

  • مقررات ثبت اسناد و املاک و دفاتر ازدواج و طلاق (ضریب ۳)
  • اطلاعات عمومی (ضریب ۱)
  • احکام شرعی (ضریب ۳)
  • حقوق مدنی و خانواد (ضریب ۳)
  • متون فقهی (ضریب ۳)
  • عربی (ضریب ۲)
  • ادبیات فارسی (ضریب ۱)

زمان و نحوه ثبت نام آزمون سردفتری

داوطلبین عزیز بعد از طالعه آگهی منتشر شده و اطلاع کامل از شرایط مندرج در آن، در صورت داشتن شرایط برای ثبت نام از طریق مراجعه به لینک ثبت نام آزمون سردفتری اقدام نمایند.همچنین می بایست ۳۵۰.۰۰۰ ریال  به عنوان هزینه برگزاری آزمون توسط داوطلب به حساب سیبا شماره ۱- ۳۷۸۵۳۸۱- ۲-۱۴۲  بانک اقتصاد نوین واریز گردد.زمان و مهلت ثبت نام در آزمون از ۹۴/۹/۱۸ تا ۹۴/۹/۳۰ می باشد.

داوطلبین عزیز برای مشاهده متن کامل اگهی آزمون سردفتری سال ۹۴ اینجا کلیک کنید و برای ثبت نام در این آزمون به لینک زیر مراجعه نمایید.

ثبت نام آزمون سردفتری سال ۹۴ (کلیک کنید)

آگهی آزمون سردفتری آذر-94 آگهی آزمون سردفتر ازدواج سال 94 طبق اعلام سازمان ثبت اسناد و املاک کشور آزمون سردفتری در سال 94 برگزار خواهد شد و هم اکنون به تشریح اگهی آزمون سردفتری خواهیم پرداخت.سازمان ثبت اسناد و املاک تصمیم دارد با توجه به نیاز هر شهر و استان از بین افراد واجد شرایط آقا طی برگزاری آزمون کتبی و اختبار، سردفتر ...
0
امتیاز 0 از 0 رای
پیشنهاد مطالعه ای سوال به شما
4
امتیاز 4 از 2 رای
content_copy
6156
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy
5401
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy
3115