اخبار استخدام آموزش و پرورش (آخرین اخبار ۱۴۰۱)

4.5
امتیاز 4.5 از 2 رای
ای سوال

 استخدام آموزش و پرورش سال ۱۴۰۱

با سلام و آرزوی موفقیت برای کلیه داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از این پس کلیه اخبار و اطلاعیه های مربوط به استخدام آموزش و پرورش را در این بخش خدمت شما خوبان ارائه خواهیم نمود.

مرتبط است با : دانلود سوالات استخدامی آموزش و پرورش


خبر ۲۸ دی ۱۴۰۱: احتمال برگزاری آزمون استخدام ماده ۲۸ با تایید سازمان امور اداری استخدامی

به گزارش ای سوال و به نقل از ایسنا، رییس دانشگاه فرهنگیان که با ایسنا مصاحبه میکرد اعلام کرد در صورت تخصیص یافتن ردیف طی برگزاری آزمون استخدامی در قالب ماده ۲۸ میتوانیم قبل از عید نسبت به برگزاری آزمون استخدامی اقدام نماییم.

خبر ۳ مرداد ۱۴۰۱ – اعلام نتایج آزمون استخدام آموزش و پرورش در نیمه مرداد ماه

یوسف نوری گفت با حضور معلمان حق التدریس شاغل و بازنشسته ۲۴ ساعت در هفته، تعداد معلمان افزایش پیدا می‌کند. با این حال نوری ادامه داد که وزارت آموزش و پرورش نزدیک ۲۵ هزار نیرو کمبود دارد.


خبر ۳ مرداد ۱۴۰۱ – اعلام نتایج آزمون استخدام آموزش و پرورش در نیمه مرداد ماه

علی ممبینی، رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان ضمن اشاره به استخدام ۸۰۰ معلم استثنایی در کشور از طریق آزمون استخدامی  عنوان کرد : از محل این آزمون در استان خوزستان حدود ۷۰ معلم امسال جذب حوزه اسثتثنایی خواهند شد و نتایج نهایی آزمون نیز نیمه مردادماه به بعد اعلام خواهد شد.


خبر ۲۰ دی ۱۴۰۰ – فراخوان استخدام آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۰ به زودی

وزیر آموزش‌وپرورش با تشریح اهمیت جذب نیروهای متعهد و متخصص در آموزش و پرورش اعلام داشت که فراخوان استخدام آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۰ به زودی منتشر شده و واجدان شرایط می توانند برای جذب با یگدیگر رقابت کنند.


خبر ۱۲ دی ۱۴۰۰- آزمون استخدامی آموزش و پرورش در یکی دو ماه آینده برگزار خواهد شد

آقای احمدی معاون حقوقی و پارلمانی وزارت آموزش و پرورش گفت که آموزش و پرورش در نظر دارد برای کمبود معلم، فارغ التحصیلان با مدرک کارشناسی به بالا از سایر دانشگاه ها را استخدام نماید. ایشان اضافه کردند که دفترچه آزمون تهیه و به سازمان سنجش تحویل داده شده است و آزمون در یکی دو ماه آینده برگزار خواهد شد. ایشان در انتها اضافه کردند که در حال اخذ مجوز برای برگزاری آزمون هستیم و دفترچه به سازمان سنجش ارائه شده است.

خبر ۶ دی ۱۴۰۰- سهمیه «استخدامی» آموزش‌ و پرورش اعلام شد

سلیمان زاده رئیس منابع انسانی آموزش و پرورش در گفتگو با ایسنا با بیان ابنکه سهمیه های اموزش و پرورش مشخص شده و اکنون تنها در انتظار مجوز سازمان استخدامی به سازمان سنجش برای برگزاری آزمون هستیم ادامه داد که نیاز مبرم به این آزمون داریم تا کمبود نیرو را جبران کرده و افراد پذیرفته شده با گذراندن دوره کاراموزی در مهر ۱۴۰۰ مشغول کار شوند. لازم به ذکر است ۳۴ هزار نفر در آزمون جاری به جذب آموزش و پرورش در خواهند آمد.


خبر ۴ دی ماه ۱۴۰۰ – دریافت مجوز برای استخدام بیش از ۳۴ هزار نفر در آموزش و پرورش

وزیر جدید آموزش وپرورش ضمن تشکر از رئیس دولت و نمایندگان مجلس جهت اعتماد به وی از دریافت مجوز اولیه استخدام بیش از ۳۴ هزار نفر در سال ۱۴۰۰ خبر داد و افزود:

از آنجاییکه مدتهاست مناطق مرزی و عشایری به علت عدم استقرار در وضعیت خوبی نیستند بزای استخدام جدید در مورد آنها برنامه ویژه ای داریم

او از دریافت اپلسه مجوز استخدام بیش از ۳۴ هزار نفر برای آزمون استخدامی جدید آموزش و پرورش خبر داد و گفت این استخدام به زودی با طی مراحل قانونی و مشخص شدن سهمیه ها نهایی و دفترچه استخدامی اعلام خواهد شد.


دانلود سوالات استخدامی آموزش و پرورش

آرشیو اخبار استخدامی آموزش و پرورش

استخدام ۱۸ هزار نفر در آزمون جدید آموزش و پرورش سال ۹۷

? معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش از استخدام ۱۸ هزار نفر در آموزش و پرورش در مهر ۹۷ خبر داد و گفت: اخیرا از سازمان اداری-استخدامی ۱۵ هزار مجوز جذب معلم به استناد ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان گرفته‌ایم و ۳ هزار سهمیه استخدامی مصرف نشده از دوره قبل باقی مانده است.

?به زودی دفترچه استخدام در آموزش و پرورش از طریق سازمان سنجش اعلام می شود. قبل از نیمه اول اردیبهشت، آزمون استخدامی برگزار می‌شود و ۱۸ هزار نفر از مهر ۹۷ در مدارس به کار گرفته خواهند شد.


خبر ۱۶ اسفند ۹۶ – ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش به فرودین ماه موکول شد

بر اساس اخبار رسیده آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال ۹۷ برگزار خواهد شد و ثبت نام از داوطلبان در فروردین ماه انجام خواهد شد.بدیهی است شرایط سنی و رشته ها و شهرهای مورد نیاز در آگهی استخدامی مشخص خواهد شد.


۹ اسفند ماه ۹۶ – برگزاری آزمون استخدامی جدید آموزش و پرورش در فروردین ۹۷

سید علی قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در یک برنامه با اعلام این خبر احتمال برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش را در ۲۰ فروردین ماه ۹۷ بالا دانست


? ۲۶ دی ماه ۹۶

با توجه به توافق آموزش و پرورش با سازمان استخدامی به نظر می رسد به زودی شاهد اعلام تاریخ آزمون استخدامی آموزش و پرورش از طریق سایت سازمان سنجش و وزارت خانه آموزش و پرورش خواهیم بود که انشالله تیم ای سوال نیز با تمام توان تلاش خواهد نمود تا با ارائه کامل ترین نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش در تمامی رشته ها و خوشه ها کلیه داوطلبان عزیز را از بایت منابع مطالعاتی بهره مند سازد.


? ۱۸ دی ماه ۹۶

صحبت های رییس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش یعنی اسفندیار چهاربند را می توانید در مورد احتمال استخدام آموزش و پرورش در بهمن ماه ۱۳۹۶ را دنبال نمائید.


? مهر ۹۶

با توجه به کمبود شدید نیرو و معلم در آموزش و پرورش بار دیگر کمتر از چند ماه خبر استخدامی دیگر در آموزش و پرورش رسانه ای شد که می توانید جزئیات این خبر را در اینجا مشاهده نمائید.


? خرداد ۹۶

استخدام جدید آموزش و پرورش

استخدام جدید آموزش و پرورش در کمتر از یکسال از استخدام قبلی در راه است و با توجه به اینکه اعلام شده که جزئیات این استخدام در خرداد ماه اعلام خواهد شد و منطقا چون تابستان زمان خوبی برای این استخدام می باشد به احتمال قوی شاهد برگزاری یک آزمون استخدامی با جذب حدود ۵ الی ۷ هزار نفر در این آزمون خواهیم بود.


? اردیبهشت ۹۶

آزمون استخدام آموزش و پرورش در سال ۹۶ نیز آزمون استخدامی برگزار خواهد نمود

شنیده ها و اخبار حاکی از آن است که استخدام آموزش و پرورش در سال ۹۶ به احتمال بسیار بالا برگزار خواهد شد که با درصد بالایی این آزمون در تابستان ۹۶ برگزار خواهد شد.کمبود نیرو و خیل عزیم بازنشستگان این وزارت خانه از دلایل برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال ۹۶ خواهد بود،این در حالی است که از برگزاری آزمون قبل این وزارت خانه که در سال ۹۵ برگزار شد کمتر از یک سال می گذرد.

مشروح این خبر در بخش استخدامی آموزش و پرورش ۹۶ قابل رویت خواهد بود


?۶ دی ماه ۹۵

نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۵ اعلام شد

ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی داوطلبان به اطلاع می رسانیم نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۵ اعلام گردید.از لینک زیر می توانید نسبت به نتایج و مشاهده آن اقدام بفرمائید.


?۱ دی ماه ۹۵

اعلام نتایج استخدام آموزش و پرورش ظرف ۲-۳ روز آینده

سید حسن حسینی مدیر کل امور ادارای وزارتخانه با اعلام جزئیات آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام نمود ظرف ۲-۳ روز آینده نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش و شرایط آن اعلام خواهد شد.وی ادامه داد مطابق سنوات گذشته سازمان سنجش ۳ برابر ظرفیت را به آموزش وپرورش اعلام می‌کند، البته کسانی نمره حد نصاب را در آزمون داشته باشند؛ یعنی در هر شغل-محلی نباید پایین‌ترین نمره از ۵۰ درصد بالاترین نمره، پایین‌تر باشد. به طور مثال اگر بالاترین نمره ۸۰ باشد، تمام کسانی که می‌خواهند معرفی شوند؛ نمره آنها باید از ۴۰ بالاتر باشد. زیر ۴۰ باشد به عنوان قبول شده محسوب نمی‌شوند و مردود هستند.


?۲۱ آذر ۹۵

اخبار استخدام آموزش و پرورش

شنیده ها حاکی از این است که زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۵ نهایتا آخر آذرماه سال جاری می باشد.در همین خصوص معاون آموزش تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان کشور گفت که آخر آذرماه زمان اعلام نتایج این آزمون خواهد بود اما تیم ای-سوال تصور میکند این زمان احتمالا تا اواسط دی ماه به درازا خواهد کشید و به احتمال قوی کمی تاخیر تا اعلام قطعی نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش وجود خواهد داشت.


?۲۶ آبانماه ۹۵

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۵

ضمن آرزوی موفقیت برای شما دواطلبان گرامی به اطلاع می رساند کلیه اخبار و اطلاعیه های مربوط به استخدام آموزش و پرورش در همین صفحه منتشر خواهد شد.در مورد زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۵ باید خدمت شما عرض کنیم طبق روال گذشته مدت ۱ الی ۲ ماه طول خواهد کشید تا نتایج اعلام گردد اما به زودی می بایست شاهد اعلام و اخبار مرتبط از طرف مسئولین امر باشیم. تیم ای سوال برای همه شما آرزوی موفیت و کامیابی در تمامی مراحل زندگی دارد.


?۱۰ آبانماه ۹۵

اطلاعیه پرینت کارت و زمان آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۵

بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی شرکت در سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاههای اجرایی کشور، دانشگاههای علوم پزشکی و وزارت آموزش و پرورش می‌رساند، آزمون مذکور با توجه به خوشه‌های شغلی انتخابی داوطلبان بر حسب مورد، صبح و یا عصر روز جمعه مورخ ۹۵/۸/۲۱ در مراکز استان و برخی از شهرستانها برگزار خواهد شد. اطلاعیه این سازمان درخصوص تاریخ پرینت کارت و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون و همچنین شهرستانهای محل برگزاری آزمون در هفته نامه پیک سنجش مورخ ۹۵/۸/۱۰ و ۹۵/۸/۱۷ و همچنین پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور درج خواهد شد.


?۱۸ مهر ۹۵

انتشار دفترچه راهنمای آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۵

جهت دانلود دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۵ اینجا کلیک نمائید


۱۳ مهر ماه ۱۳۹۵

آخرین اخبار حکایت از آغاز روند ثبت نام در ۱۷ مهر ماه دارد

به گزارش ایسنا رسول پاپایی معاون رسانه‌ای مرکز اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش طی صحبت های خود اعلام داشت که ثبت نام استخدامی آموزش و پرورش از روز ۱۷ مهرماه ۹۵ آغاز خواهد شد و طی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۵ تعداد ۱۰ هزار نفر جذب خواهند شد.

مشاهده متن کامل این خبر در اینجا


? ۱۰ مهر ماه ۹۵

شرایط استخدام آموزش و پرورش ۱۳۹۵

شرایط استخدام آموزش و پرورش که قرار بود امروز از طریق سایت سازمان سنجش به اطلاع عموم برسد به چهار روز دیگر موکول و مقرر شد در روز ۱۴ مهر از طریق وبسایت سازمان سنجش آموزش این اطلاعیه در قالب شرایط استخدام آموزش و پرورش به اطلاع مردم عزیز کشور برسد


?۲۱ شهریور ۹۵

آگهی جدید سازمان سنجش + اعلام تعداد و روز آزمون استخدام آموزش و پرورش ۹۵

بنابر اعلام سازمان سنجش که طی اطلاعیه ای در روز ۲۱ شهریور ۹۵ منتشر گردید آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۵ در تاریخ ۲۸ آبان ماه ۹۵ با جذب ۱۰ هزار نفر برگزار خواهد شد.البته در این اطلاعیه موارد دیگری نیز ذکر شده است که می توانید در اینجا مشاهده نمائید اما این اطلاعیه گزیده اش این بود که استخدام آموزش و پرورش آبانماه برگزار خواهد شد.


?۲ شهریور ۹۵

آموزش و پرورش در پاییز ۹۵ استخدام ۱۰ هزار نفری خواهد داشت

طبق اخبار رسیده به زودی وزارت آموزش و پرورش با آگهی نمودن استخدام آموزش و پرورش نسبت به برگزاری آزمون استخدامی خود اقدام خواهد نمود و در این آزمون تعداد ۱۰ هزار نفر را به جذب خود در خواهد آورد.جهت مشاهده اخبار کامل مربوط به این مسئله با ما همراه باشید.

سوالات استخدامی آموزش و پرورش

زمان و ضوابط برگزاری آزمون استخدامی ۱۰ هزار نفری پاییز ۹۵

سیدحسن حسینی مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در جواب پرسش خبرنگار که سوال کرد که تعداد دقیق نیرویی که جذب خواهد شد چند نفر می باشد توضیح داد که برای ۱۰ هزار نفر مجوز استخدام را دریافت نموده ایم که به زودی مجوز برگزاری آزمون را از طرف سازمان امور اداری و استخدامی دریافت و آگهی استخدام آموزش و پرورش در سال ۹۵ در سازمان سنجش منتشر خواهد شد.


?۶ تیر ۹۵

✅ تکذیب خبر استخدام که در شبکه های مجازی پخش شده است

به گزارش ایرنا و به نقل از ای-سوال به تازگی خبری مبنی بر استخدام آموزش و پرورش در سال ۹۵ و تابستان در شبکه های مجازی پخش گردید که به همراه مراحل ثبت نام و شماره حساب به کاربران ارائه گردید که با موضع گیری و اطلاع رسانی سازمان تکذیب شد.لذا از کاربران و داوطلبان گرامی جدا خواهشنمدیم تنها به سایت آموزش و پرورش مراجعه نموده و به شایعات توجه نفرمایند تا خدایی ناکرده حقی از کسی ضایع نشود.


? ۱۸ خرداد ۹۵

✅ احتمال جذب ۵ هزار نفری آموزش و پرورش در استخدام ۹۵

شرح کامل خبر در اینجا


? ۲۸ اردیبهشت ۹۵

✅ برای آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۵ به سازمان مدیریت اعلام نیاز شده است.

محمد بطحایی معاون توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش در گفتگویی اعلام کرد برای استخدام سال ۹۵ آموزش و پرورش به سازمان مدیریت اعلام نیاز صورت گرفته و ما به سازمان مدیریت در مورد نیاز جهت برگزاری آزمون استخدامی اطلاع رسانی های لازم را انجام داده ایم اما هنوز پاسخی دریافت نکرده و همچنان منتظریم.بطحایی در مورد توضیع شیر در مدارس نیز اضافه نمود که بدلیل عدم ابلاغ بودجه هنوز امکان بحث در این باره ممکن نیست و باید منتظر ابلاغ بودجه بمانیم.

 

? خبر اردیبهشت ۹۵

استخدام آموزش پرورش سال ۹۵ | آخرین خبرها

در اینجا با شما هستیم با آخرین خبرهای اعلام شده برای استخدام آموزش و پرورش سال ۹۵ که مهمترین خبرها را ذکر خواهیم کرد.طی خبری که در ۵ اردیبهشت اعلام شد سرپرست دانشگاه فرهنگیان اعلام کرد که آزمون استخدامی آموزش پرورش در سال ۹۵ برگزار خواهد شد که حداقل تعداد ۵ هزار نفر جذب این وزارتخانه می شوند.ایشان دراین مورد اشاره کردند که ظرفیت جذب افراد در امسال ۱۲ هزار نفر است که که بخشی از این تعداد از طریق آزمون استخدامی و بخش دیگر از طریق آزمون سراسری جذب خواهند شد.چند روز بعد خبر تازه ای منتشر شد مبنی بر استخدام ۲۰ هزار نفری آموزش و پرورش در سال ۹۵ که بر اساس همین خبر تعداد ۱۰ هزار نفر این افراد قرار است از طریق آزمون استخدامی جذب شوند.علی اصغر فانی در این باره اشاره کرد:درخواست برگزاری آزمون استخدامی و جذب ۱۰ هزار نفر در آموزش و پرورش را به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ارسال کرده‌ایم و در تلاش هستیم در صورت تصویب نهایی آن زودتر از سال گذشته این آزمون برگزار شود.

پیگیری جذب نیروی انسانی از طریق برگزاری آزمون

محمد فاضل هم روز بعد این خبر را تایید کرد و از پیگیری جذب نیروی انسانی از طریق برگزاری آزمون خبر داد.ایشان البته خبرهای قطعی مبنی بر برگزاری این آزمون را رد کردند ولی از پیگیری جهت جذب نیروی انسانی و اخذ مجوز خبر دادند.ایشان درباره مجوز استخدام آموزش پرورش سال ۹۵ اشاره کردند: در صورتی که مجوز نهایی از سازمان مدیریت و برنامه ریزی صادر شود در آموزش و پرورش برنامه ریزی دقیقی انجام  و به طور دقیق سهمیه برای هر استان در رشته و شاخه‌های مختلف تعیین می‌شود.همچنین ایشان در خبری دیگر اعلام کردند که به مجرد دریافت مجوز، آزمون استخدامی برگزار خواهد شد که البته آن دسته از نیروهایی که سابقه فعالیت در آموزش و پرورش را دارند در اولویت خواهند بود.


? خبر فروردین ۹۵

استخدام جدید آموزش پرورش در سال ۹۵

طی خبر هایی که اعلام شد زرافشان معاون آموزش و پرورش اعلام کرد که ۱۷ هزار استخدامی جدید در سال ۹۵ جذب مدارس کشور خواهند شد.ایشان درباره جذب پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان خبر داد.ایشان در اینباره اشاره کردند که تمام تلاش بر این است که تا مهر ۹۵ این ۱۷ هزار نفر در مدارس مشغول به کار شوند.این هفده هزار نفر به تفکیک شامل دوازده هزار نفر از اولین گروه فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان به همراه ۵ هزار نفری که از طریق آزمون استخدامی آموزش و پرورش وارد این دانشگاه شده اند است.از طرف دیگر معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش هم از وارد شدن دانشجویان دانشگاه فرهنگیان به سیستم آموزش ابتدایی خبر داد.طبق این خبر هم حدود ۱۴ هزار نفر از دانش آموختگان این دانشگاه قرار است به زودی بکار گرفته شوند.


 ? خبر اسفند ماه ۹۴

برگزاری آزمون استخدامی آموزش پرورش سال ۹۵

از آنجایی که پیگیران استخدام و داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش در پی خبرهای جدید از استخدام آموزش و پرورش در سال ۹۵ می باشند به تازگی خبری مبنی بر همین مورد منتشر شده است.بر اساس خبر منتشر شده  وزیر آموزش و پرورش از برگزاری آزمون استخدامی در سال ۹۵ خبر داده است.به گزارش خبرگزاری تابناک، به گفته وزیر آموزش و پرورش در ردیف بودجه سال ۹۵ سهمیه استخدام به وزارت آموزش و پرورش داده شده است اگر سازمان مدیریت و برنامه ریزی مجوز صادر کند سال آینده آزمون استخدامی برگزار خواهد شد.منتظر خبرهای جدید از استخدام آموزش و پرورش در سال ۹۵ باشید.


? خبر  ۱۱ بهمن ماه ۹۴

 اسامی نتایج نهایی گزینش استخدام آموزش و پرورش اعلام شد

مرکزاطلاع رسانی وروابط عمومی وزارت آموزش و پرورش : مدیر کل دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اعلام نهایی نتایج گزینش پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی، گفت: داوطلبانی که در گزینش رد صلاحیت شده‌اند سه روز برای تجدیدنظر فرصت دارند.


? خبر ۲۸ آذر ماه ۹۴

پذیرفته شدگان در زنجان آموزش خواهند دید

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان زنجان خانم الهام کاوندی که با خبرنگار تسنیم مصاحبه میکرد با اعلام خبر اینکه مکان آموزش پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۴ استان زنجان خواهد بود افزوذ تعداد ۱۲۴ نفر از پذیرفته شدگان خانم آزمون استخدامی آموزش و پرورش که در دو رشته می باشند.کاوندی اضافه کرد پذیرفته شدگان پس از آموزش در مناطق بومی خود آموزش خواهند دید اما با توجه به رشته هایی که در آن پذیرفته شده اند ممکن است خارج از منطقه بومی خود آموزش ببینند


? خبر  ۲۴ آذر ماه ۹۴

به حد نصاب نرسیدن بخشی از ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش 

محمد حسین سلیمی که سمت رئیس مرکز برنامه ریزی نیروی انسانی وزارتخانه آموزش و پرورش را بر عهده دارددر جواب این سوال که نتایج نهایی آزمون سال ۹۴ آموزش و پرورش چه زمانی اعلام خواهد شد پاسخ داد پس از اعلام نتایج برخی از ظرفیت ها متاسفانه به حد نصاب نرسیده و خالی مانده اند.در ادامه جهرمی افزود در حال تدبیر و برنامه ریزی برای تکمیل نمودن این بخش ناقص هستیم و دلیل عدم اعلام نتایج آزمون سال ۹۴ آموزش و پرورش همین عدم تکمیل کلیه ظرفیت ها می باشد که در حال اصلاح موضوع هستیم اما متاسفانه این مسئله نیاز به زمان دارد و نیاز داریم تا هماهنگی های لازم بین وزارت خانه و سازمان سنجش ایجاد شود.


? خبر ۲۱ آبانماه ۹۴

اعلام جدول زمانبندی مصاحبه آموزش و پرورش

ضمن آرزوی موفقیت برای شما پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش به آگاهی شما میرسانیم که جدول زمانبندی برای مصاحبه حضوری آموزش پرورش در بعضی از استان ها اعلام شده و در بعضی از استان های کشور نیز این جدول زمان بندی هنوز اعلام نشده و در روز های آتی اعلام خواهد شد.کاربران عزیر وب سایت ای-سوال توجه نمایید که برای آگاهی از اخبار جدول زمانبندی فقط به پرتال رسمی استانها در آموزش و پرورش مراجعه نمایید.برای این منظور ابتدا به پرتال آموزش و پرورش مراجعه کرده و در صفحه اصلی ابتدا روی سامانه های استانی کلیک کرده و بعد از انتخاب استان خود وارد پرتال آموزش و پرورش در استان خود شوید.در این قسمت میتوانید جدیدترین اخبار جدول زمانبندی استان خود را مشاهده نمایید.


? خبر ۱۷ آبانماه ۹۴

اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش درخصوص نتایج اولیه آزمون استخدامی در سال ۱۳۹۴ 

بدین وسیله باطلاع داوطلبان شرکت کننده در آزمون استخدامی این وزارتخانه می رساند، وضع علمی داوطلبان دررابطه بااینکه حد نصاب رادارا می باشند یاخیر درسایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www.sanjesh.org مشخص شده است.و از بین داوطلبان دارای حد نصاب آن دسته از داوطلبانی که در ردیف چند برابر ظرفیت قرار گرفته اند به عنوان داوطلب مجاز به شرکت درمراحل بعدی (مصاحبه وگزینش ) مشخص شده اند، لذا این قبیل داوطلبان ( داوطلبان مجاز ) لازم است بمنظور کسب اطلاع از تاریخ، محل بررسی مدارک و مکان برگزاری مصاحبه از تاریخ ۱۳۹۴/۸/۲۰ به سایت آموزش و پرورش به نشانی www.medu.ir  مراجعه نمایند.ضمناً داوطلبانی که درخصوص نتیجه آزمون تستی سوالاتی دارند می توانند حداکثر تاتاریخ ۹۴/۸/۲۶ مراتب را کتباً به اموراداری وتشکیلات استان ذیربط ارسال واز مراجعه حضوری اکیداً خودداری نمایند.بدیهی است به مکاتباتی که بعد از تاریخ فوق صورت گیرد، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

 


? خبر ۱۷ آبانماه ۹۴

نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد

ضمن آرزوی موفقیت مجدد برای کلیه شرکت کنندگان آزمون استخدام آموزش و پرورش به استحضار میرساند نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش هم اکنون روی سایت سازمان سنجش قابل دریافت می باشد که عزیزان می توانند به ۲ صورت کارنامه خود را دریافت کنند.در روش اول با وارد نمودن شماره پرونده و شماره شناسنامه و در روش دوم با وارد نمودن مشخصات کامل که با شماره داوطلبی آغاز میشود این کارنامه قابل دریافت خواهد بود


? خبر ۱۶ آبانماه ۹۴

اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش شنبه ۱۶ آبان ماه

امروز ۱۶ آبانماه ۹۴ اولین نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش که ۲ ماه قبل با تعداد حدود ۱۶۰ هزار نفر شرکت کننده برگزار گردید اعلام خواهد شد.به گفته مسئولین عزیز این نتایج ۳ برابر ظرفیت مورد نیاز خواهد بود.

 استخدام آموزش و پرورش سال 1401 با سلام و آرزوی موفقیت برای کلیه داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از این پس کلیه اخبار و اطلاعیه های مربوط به استخدام آموزش و پرورش را در این بخش خدمت شما خوبان ارائه خواهیم نمود. مرتبط است با : دانلود سوالات استخدامی آموزش و پرورش خبر 28 دی 1401: احتمال برگزاری آزمون استخدام ماده 28 ...
4.5
امتیاز 4.5 از 2 رای
پیشنهاد مطالعه ای سوال به شما
4
امتیاز 4 از 2 رای
content_copy
6126
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy
5366
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy
3101
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy
3019