استخدام بانک تجارت سال ۹۵ (آخرین اخبار)

0
امتیاز 0 از 0 رای
ای سوال

استخدام بانک تجارت سال ۹۵

استخدام بانک تجارت

دوستان و همراهان همیشگی وب سایت ای-سوال به آگاهی شما می رسانیم که در این صفحه می توانید از آخرین و مهمترین خبرهای استخدام بانک تجارت در سال ۹۵ باخبر شوید.به محض انتشار خبر جدید، این صفحه بروزرسانی خواهد شد.پس با ما باشید با خبرهای استخدام بانک تجارت.

دانلود سوالات استخدامی بانک تجارت

دانلود نمونه سوالات تخصصی بانک تجارت


آرشیو اخبار استخدام بانک تجارت

تاریخ آخرین آزمون استخدامی بانک تجارت سال ۹۴

بانک تجارت هر ساله برای جذب افراد متعهد و جوان اقدام به برگزاری آزمون استخدامی می نماید و امسال نیز با برگزاری یک آزمون افراد مورد نظر خود را جذب نموده است.

آزمون استخدامی بانک تجارت در هجده استان و به صورت همزمان برگزار شد که تاریخ آن مربوط می شود به ۲۸ فروردین سال ۹۴.این آزمون از طریخ سازمان سنجش کشور انجام شد و در طی آن بانک تجارت اقدام به جذب کادر اجرایی جهت شعب خود نمود.

دانلود سوالات استخدامی بانک تجارت

این کادر متشکل اند از مئول دریافت و پرداخت یا تحویلدار.گزارشی که از طرف این بانک منتشر شده است حاکی از آن است که در آزمون برگزار شده ۱۸۴۳۶ متقاضی شرکت کرده اند که سهم آقایان ۸۵۳۰ و سهم بانوان ۶۹۰۶ نفر بوده است.این افراد حداقل دارای یکی از مدارک لیسانس در رشته های حسابداری، علوم اقتصادی ، مدیریت و مهندسی صنایع بوده اند.

این آزمون در مراکز استان ها و شهرستان های پر جمعیت بر حسب تشخیص بانک تجارت برگزار شد.برای آگاهی از استخدام های در پیش رو بانک تجارت حتما خبر های بعدی این بانک را در همین صفحه دنبال نمایید.همچنین برای اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت رسمی بانک تجارت مراجعه نمایید.برای ورود به وب سایت بانک تجارت روی لینک زیر کلیک نمایید.

ورود به سایت بانک تجارت

استخدام بانک تجارت سال 95 دوستان و همراهان همیشگی وب سایت ای-سوال به آگاهی شما می رسانیم که در این صفحه می توانید از آخرین و مهمترین خبرهای استخدام بانک تجارت در سال 95 باخبر شوید.به محض انتشار خبر جدید، این صفحه بروزرسانی خواهد شد.پس با ما باشید با خبرهای استخدام بانک تجارت. دانلود سوالات استخدامی بانک تجارت دانلود نمونه سوالات تخصصی ...
0
امتیاز 0 از 0 رای
پیشنهاد مطالعه ای سوال به شما
4
امتیاز 4 از 2 رای
content_copy
6161
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy
5405
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy
3117