استخدام بانک مسکن سال ۹۵

0
امتیاز 0 از 0 رای
ای سوال

استخدام بانک مسکن

استخدام بانک مسکن

سوالات استخدامی بانک مسکن

در حال حاضر بانک مسکن هیچ گونه استخدامی را برای سال ۱۳۹۵ آگهی نکرده است.خدمت شما دوستداران و علاقه مندان شرکت در آزمون های استخدامی بانک ها می رسانیم که به محض آگهی شدن آزمون استخدامی بانک مسکن در سال ۹۵ از طریق همین صفحه آنرا به اطلاع شما خوبان خواهیم رساند.

? بایگانی ۹۱

✅ استخدام بانک مسکن (آگهی منقضی شده سال ۹۱)

در این قسمت برای شما آگهی استخدام بانک مسکن را بررسی خواهیم کرد.بانک مسکن برای تامین نیروی خود تصمیم به استخدام از بین آقایان و بانوان در تهران و شهرستان ها دارد.این افراد پس انجام مراحل استخدام (آزمون کتبی، مصاحبه، گزینش و معاینات پزشکی) در عنوان های شغلی متصدی امور بانکی و متصدی امور اداری مشغول به کار خواهند شد.

داوطلبین عزیز توجه نمایید که حداقل سن برای شرکت در این آزمون ۲۰ سال می باشد و حداکثر سن برای دارندگان مدرک کارشناسی ۲۸ و مدرک کارشناسی ارشد ۳۰ سال می باشد.لازم به ذکر است که حداقل معدل در مقطع کارشناسی ۱۲ و در مقطع کارشناسی ارشد ۱۴ می باشد.متقاضیان محترم میبایست حتما” بومی باشند.

مدارک مورد نیاز برای استخدام بانک مسکن

داوطلبین استخدام بانک مسکن توجه نمایید که شما می بایست تمامی مدارک زیر را بعد از اسکن ارسال نمایید:

  • اسکن فرم شماره ۱ موجود در آگهی استخدام
  • اسکن عکس ۳*۴ داوطلب که در سال جدید گرفته شده است
  • اسکن مدرک تحصیلی
  • اسکن کارت ملی به همرا صفحه نخست شناسنامه
  • اسکن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم به صورت پشت و رو

ثبت نام در آزمون استخدام بانک مسکن

داوطلبین محترم، شما با مراجعه به سایت بانک مسکن پس از مطالعه شرایط ذکر شده میتوانید نسبت به ثبت نام اقدام نمایید.هزینه شرکت در آزمون استخدام بانک مسکن مبلغ ۲۵ هزار تومان می باشد که می بایست از طریق درگاه پرداخت الکترونیکی پرداخت گردد.داوطلبین محترم توجه نمایید که ثبت نام شما پس از دریافت کد رهگیری تکمیل شده تلقی می شود پس کد رهگیری را دریافت نمایید و نزد خود نگه داری کنید.

مهلت ثبت نام از روز چهارشنبه مورخ ۹۱/۱۲/۹ لغایت پایان وقت اداری روز پنج شنبه مورخ ۹۱/۱۲/۱۷ می باشد (مهلت مذکور قابل تمدید نمی باشد.)کلیه متقاضیان واجد شرایط می بایست در روزهای سه شنبه مورخ ۹۲/۱/۲۷ و چهارشنبه مورخ ۹۲/۱/۲۸ (به مدت ۲ روز) با مراجعه به سایت استخدام این بانک به نشانی فوق از کارت ورود به جلسه آزمون خود یک نسخه چاپی تهیه و نزد خود جهت حضور در جلسه آزمون نگهداری نمایند.

مواد آزمون استخدام بانک مسکن

مواد آزمون برای داوطلبین کارشناسی و کارشناسی ارشد شامل موارد زیر است:

  • استعداد و آمادگی شغلی و دروس اختصاصی مربوطه
  • فن آوری اطلاعات
  • اطلاعات سیاسی و اجتماعی و مبانی قانونی
  • زبان انگلیسی عمومی
  • زبان و ادبیات فارسی و آئین نگارش اداری
  • ریاضی و آمار مقدماتی
  • معارف اسلامی

داوطلبین محترم می توانید اطلاعات مربوط به جدول مشاغل، رشته ها و شهرها را می توانید از آدرس اینترنتی http://www.ef.bank-maskan.ir/Home/TableOne دریافت نمایید. همچنین جـهت اطـلاع از آگـهی استـخدام بـانک مسکن به سـایت پورتـال منابع انسانی http://hrm.maskan ویا سایت ef.bank-maskan.ir مراجعه فرمایید.

استخدام بانک مسکنسوالات استخدامی بانک مسکندر حال حاضر بانک مسکن هیچ گونه استخدامی را برای سال 1395 آگهی نکرده است.خدمت شما دوستداران و علاقه مندان شرکت در آزمون های استخدامی بانک ها می رسانیم که به محض آگهی شدن آزمون استخدامی بانک مسکن در سال 95 از طریق همین صفحه آنرا به اطلاع شما خوبان خواهیم رساند.? بایگانی 91✅ استخدام ...
0
امتیاز 0 از 0 رای
پیشنهاد مطالعه ای سوال به شما
4
امتیاز 4 از 2 رای
content_copy
6143
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy
5387
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy
3106
نظرات کاربران ( ۰ عدد )