استخدام دیوان محاسبات کشور در سال ۹۷ (استخدام جدید)

4
امتیاز 4 از 2 رای
ای سوال

استخدام دیوان محاسبات کشور در سال ۱۳۹۷

شما کاربر گرامی وب سایت ای-سوال در این قسمت می توانید مهمترین و جدیدترین خبر های مربوط با استخدام دیوان محاسبات کشور سال ۹۷ را مشاهده نمایید.تیم ای-سوال به محض انتشار خبرهای جدید در خصوص استخدام دیوان محاسبات کشور، این صفحه را با خبر جدید بروزرسانی خواهد کرد.استخدام دیوان محاسبات کشور

مرتبط است با سوالات استخدامی دیوان محاسبات کشور


[phoe-icon name=”fa-fire”] دیوان محاسبات کشور در سال ۹۷ استخدام می کند

دیوان محاسبات کشور در سال ۹۷ جهت تکمیل کادر انسانی خود در سراسر کشور عزیزمان ایران در رشته های مشخص استخدام می نماید.این سازمان در سال ۱۳۹۷ در ۲۱ رشته و شاخه آزمون استخدامی خود را برگزار خواهد نمود.در ادامه به بررسی استخدام این سازمان در سال ۹۷ خواهیم پرداخت تا بتوانید بهتر و بیشتر با این آزمون استخدامی آشنا شوید.

[phoe-icon name=”fa-bell”] خبر ۹ اریبهشت ۹۷

آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور در سال ۹۷ با اعلام عمومی در سایت سازمان سنجش در خرداد ماه ۹۷ برگزار خواهد شد و پذیرفته شدگان مشخص خواهند شد تا جهت آزمون مصاحبه دعوت به جلسه شوند.

شما داوطلبان عزیز می توانید از اینجا متن کامل آگهی استخدامی دیوان محاسبات کشور را دانلود نموده و از اینجا رشته های مورد نیاز به همراه شهرهای و تعداد نیروی جذب را مشاهده بفرمائید.

[phoe-icon name=”fa-bolt”] در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای شما خوبان توجه شما را به دانلود سوالات استخدامی دیوان محاسبات جلب می نمائیم تا با مطالعه این مجموعه بی نظیر بتوانید با بالاترین آمادگی کامل قدم در این آزمون بگذارید.


[phoe-icon name=”fa-briefcase”] آرشیو اخبار استخدامی دیوان محاسبات در سال های قبل

خبر استخدام دیوان محاسبات کشور در سال ۱۳۹۶

دیوان محاسبات کشور در نظر دارد نیروی انسانی متخصص مورد نیاز خود را از طریق آزمون کتبی، مصاحبه تخصصی و گزینش به صورت پیمانی از بین افراد بومی و ساکن استانها (بجزء تهران) به شرح ذیل استخدام نماید:

– ثبت‌نام در این آزمون منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org از روز ‌شنبه مورخ ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ لغایت شنبه مورخ ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ به مدت هشت روز انجام می‌پذیرد.
لذا کلیه متقاضیان می‌بایست در مهلت مقرر و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و تهیه مدارک مورد نیاز نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.
شرایط عمومی استخدام:
۱- داشتن تابعیت ایران.
۲- التزام به دین مبین اسلام.
۳- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
۴- عدم محکومیت به فساد اخلاقی، نداشتن سابقه محکومیت و سوء‌پیشینه کیفری که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد. (با تأیید مراجع ذیصلاح)
۵- عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر و روان‌گردان‌ها.
۶- دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم برای آقایان.
توضیح ۱: کارت یا برگ معافیت موقت مورد پذیرش نمی‌باشد و تاریخ ترخیص از خدمت وظیفه و یا صدور کارت معافیت دائم قانونی، باید قبل از ۱۳۹۶/۲/۲۱ باشد.
توضیح ۲: ادامه مراحل استخدامی دارندگان کارت معافیت پزشکی، در صورت توفیق در مراحل مربوط پس از تأیید پزشک معتمد بلامانع خواهد بود.
۷- داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام می‌شوند. (طبق تأیید مراجع پزشکی)
۸- داوطلبان استخدام نباید مستخدم رسمی، پیمانی و یا بازخرید سایر دستگاه‌های اجرایی باشند.
۹- نداشتن تعهد انجام کار در سایر سازمان‌ها، مؤسسات دولتی و وابسته به دولت و یا نهادهای انقلابی.
شرایط اختصاصی استخدام:
۱- دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس و فوق‌لیسانس .(ملاک تاریخ فارغ التحصیلی ۱۳۹۶/۲/۲۱ می باشد.)
* تبصره ۱: رشته تحصیلی مقطع لیسانس افراد با مدرک تحصیلی فوق‌لیسانس می‌بایست یکی بوده و یا یکی از رشته‌های ذکر شده همان شغل در این فرا خوان باشد.
* تبصره ۲: افراد شرکت‌کننده در زمان ثبت‌نام نباید دانشجو باشند.
* تبصره ۳: ادامه تحصیل افراد پذیرفته شده صرفاً از طریق دوره‌های پودمانی مصوب دیوان محاسبات خواهد بود.
* تبصره ۴ : افراد دارای مدرک تحصیلی دکتری نمی توانند در این آزمون شرکت کنند .
۲- داشتن معدل ۱۵ و بالاتر
۳- داشتن حداکثر سن ۲۸ سال تمام برای مقطع کارشناسی (از تاریخ ۶۸/۲/۲۱ به بعد)
۴- داشتن حداکثر سن ۳۳ سال تمام برای مقطع کارشناسی ارشد (از تاریخ ۶۳/۲/۲۱ به بعد)
۵- سابقه کار مرتبط در دیوان محاسبات کشور و یا سنوات خدمت سربازی به حداکثر سن اضافه می گردد.

برای مشاهده مراحل ثبت نام استخدام دیوان محاسبات کشور در سال ۹۶ و اطلاعات تکمیلی اینجا را کلیک نمائید


آزشیو اخبار استخدامی دیوان محاسبات کشور

نتایج آزمون استخدام دیوان محاسبات کشور اعلام شد.(نتایج اولیه)

روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور از اعلام نتایج آزمون استخدامی خبر داد.اسامی قبول شدگان در این آزمون به تاریخ ۹۴/۵/۲ برای ۳ برابر ظرفیت مورد نیاز به توضیح و شرح جدول زیر میباشد.برای مشاهده جدول لیست پذیرفته شدگان روی لینک زیر کلیک نمایید.

دریافت جدول پذیرفته شدگان ۳ برابر ظرفیت (کلیک نمایید)

داوطلبین و پذیرفته شدگان محترم لطفا به نکات زیر توجه نمایید:

  • این اسامی که به عنوان پذیرفته شدگان در قالب جدول فوق ارائه شده است، تنها افرادی هستند که در نمره آزمون کتبی حد نساب را بدست آورده اند و برای اینکه جزء اسامی نهایی قرار گیرند باید مراحلی همچون مصاحبه تخصصی و عمومی را پشت سر بگذارند.
  • برای آگاهی از مکان و زمان مصاحبه تخصصی لطفا فقط به سایت رسمی دیوان محاسبات کشور مراجعه نمایید.پذیرفته شدگان میتوانند از طریق مراجعه به این سایت از زمان و مکان مصاحبه تخصصی آگاه شوند.

دانلود نمونه سوالات استخدامی دیوان محاسبات کشور

  • آن دسته از عزیزانی که هر گونه اعتراض نسبت به نتایج اولیه آزمون استخدام دیوان محاسبات کشور دارند حداکثر تا پایان وقت اداری روز شنبه ۲۵ مهر ۹۴ می توانند به صورت کتبی و کاملاً مشخص اعتراض خود را برای بررسی به سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس تهران، میدان ونک، خیابان برزیل شرقی، دیوان محاسبات کشور، طبقه همکف، دبیرخانه مرکزی( اداره کل امور اداری و پشتیبانی) ارسال نمایند.

وب سایت ای-سوال برای پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدام دیوان محاسبات کشور آرزوی موفقیت در مراحل بعدی از جمله مصاحبه تخصصی می نماید و برای تضمین موفقیت شما بسته های زیر را پیشهاد میکند.

دیوان محاسبات کشور

استخدام دیوان محاسبات کشور در سال ۱۳۹۷ شما کاربر گرامی وب سایت ای-سوال در این قسمت می توانید مهمترین و جدیدترین خبر های مربوط با استخدام دیوان محاسبات کشور سال ۹۷ را مشاهده نمایید.تیم ای-سوال به محض انتشار خبرهای جدید در خصوص استخدام دیوان محاسبات کشور، این صفحه را با خبر جدید بروزرسانی خواهد کرد. مرتبط است با سوالات استخدامی دیوان محاسبات ...
4
امتیاز 4 از 2 رای
پیشنهاد مطالعه ای سوال به شما
4
امتیاز 4 از 2 رای
content_copy
6143
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy
5387
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy
3106