استخدام شرکت های مادر تخصصی توانیر سال ۹۸

0
امتیاز 0 از 0 رای
ای سوال

استخدام شرکت های مادر تخصصی توانیر و مهندسی آب و فاضلاب کشور سال ۹۸

در این بخش می توانید آخرین اخبار استخدام شرکت های مادر تخصصی توانیر و مهندسی آب و فاضلاب کشور را دنبال نمائید.این اخبار بلافاصله پس از انتشار اخبار استخدامی از طرف این نهادها خدمت شما خوبان ارائه خواهد شد.


آرشیو اخبار استخدامی شرکت های مادر تخصصی توانیر

♦ خبر ۴/مهر/۹۴

استخدام وزارت نیرو با دستورالعمل جدید

روش و نحوه برگزاری آزمون های استخدامی وزارت نیرو برای اولین بار توسط این وزارت طی اعلام دستورالعملی در شرکت های غیر دولتی وابسته اعلام شد که شامل نحوه برگزاری آزمون و روش برگزاری مصاحبه و همچنین نحوه امتیاز دهی می باشد.این اقدام وزارت نیرو باعث امیدواری هایبسیار در داوطلبان استخدام در این وزارت خانه و شرکت های وابسته شد چرا که با اعمال این دستور العمل شفاف سازی بیش از پیش به وجود خواهد آمد که خیلی از نگرانی های این داوطلبان را از بین خواهد برد و همچنین می توان مطمئن بود که دیگر از برخورد های سلیقه ای و رفتار های متفاوت خبری نخواهد بود.

باهم چند مورد از مواردی که در این دستور العمل که در شهریور ۹۴ تنظیم شده است را مرور می کنیم:

داوطلبان آزمون ها به دوسته تقسیم می شوند که نیمی از انها داوطلبان آزاد و نیمی به داوطلبان سهمیه ای و شرکتی تقسیم می شوند.(اضافه شدن سهمیه ۱۷ درصد جدید علاوه بر سهمیه های قبلی)

اخبار استخدامی وزارت نیرو

حداکثر سن قابل قبول با اضافه کردن حق بیمه برای داوطلبان دارای سابقه محاسبه خواهد شد.این حق بیمه می بایست در شرکت های مورد تایید وزارت نیرو باشد.

تمامی مدارک می بایست قبل از برگزاری مصاحبه ها تطبیق داده شود.

امتیاز مربوط به شرایط بومی بودن و همچنین مناطق محروم و کمتر توسعه یافته شامل کلان شهرها نمی باشد.

۳ روز کاری فرصتی است که شرکت مادر تخصصی مهلت دارد و موظف است تا اسمی قبول شدگان را به شرکت های زیر مجموعه و وابسته بفرستد.(شرکت هایی که متقاضی هستند)

شرکت های متقاضی استخدام موظفندحداکثر ۷ روز کاری پس از اعلام اسامی دو برابر ظرفیت از سوی شرکت مادر تخصصی، پذیرفته شدگان را برای بررسی و تطبیق مدارک دعوت نمایند.

این دستورالعمل توسط برق نیوز منتشر شده است و شما برای مطالعه ی آن میتوانید به لینک زیر مراجعه نمایید.

دانلود دستورالعمل جدید استخدامی وزارت نیرو و شرکت های وابسطه از برق نیوز ( کلیک کنید)

آخرین اخبار استخدام شرکت های مادر تخصصی توانیر را میتوانید در وبسایت ای سوال مشاهده نمایید.به محض انتشار خبر جدید استخدام شرکت های مادر تخصصی توانیر این صفحه با خبر جدید بروزرسانی خواهد شد.پس با ما همراه باشید

استخدام شرکت های مادر تخصصی توانیر و مهندسی آب و فاضلاب کشور سال ۹۸ در این بخش می توانید آخرین اخبار استخدام شرکت های مادر تخصصی توانیر و مهندسی آب و فاضلاب کشور را دنبال نمائید.این اخبار بلافاصله پس از انتشار اخبار استخدامی از طرف این نهادها خدمت شما خوبان ارائه خواهد شد. آرشیو اخبار استخدامی شرکت های مادر تخصصی توانیر ♦ خبر ...
0
امتیاز 0 از 0 رای
پیشنهاد مطالعه ای سوال به شما
4
امتیاز 4 از 2 رای
content_copy
6161
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy
5405
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy
3117